Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Vet at samboer'n ønsker å se nine inch tails i Oslo spektrum 24 Mai. Problemet er at vi da har en baby som kanskje er så liten som bare er to uker gammel, jeg har termin 16 april, men blir jeg igangsatt så blir det ikke før 28... Hadde kjempelyst å kjøpe billetter og hotell noen dager i julegave ( ta han og jentungen på 5 år og babyen med til Oslo, vi bor laangt unna) men saken er kanskje doomed siden vi har en så liten baby som kanskje ikke engang tar flaske? Har en søster som helt sikkert kunne passet ungene noen timer på hotellet. Anonymous poster hash: 2afe0...1e0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Tror ikke det er noe problem. MEN søsteren din bør jo ha møtt barna før hun er barnevakt. Vi var ikke ute av sykehuset før vår var mer enn 2 uker og hun hadde da bodd på nyfødtintensiven. Ett par-tre timer uten mammaen er ingen krise. Anonymous poster hash: 7207b...b40
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Det går helt sikkert fint for barna, men jeg hadde aldri i livet orket en sånn reise og konsert med en to uker hammel baby og en femåring. Anonymous poster hash: cbba3...317
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Jeg kan bare snakke utifra mitt barn - hadde ikke funka! Babyen hadde sin våkeperiode på kvelden og hang i puppen. Ikke snakk om å ta flaske, like mme og jeg fikk heller ikke til å pumpe meg. Til Oslo kan du reise (hvis du orker), men hadde nok ikke belaget meg på noe konsert...
Bella75 Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 En to uker gammel baby vil helt sikkert henge i puppen hele kvelden!
Bustetroll Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Jeg hadde aldri klart det. Gav henne ikke fra meg et minutt før hun var 10 mnd og begynte noen timer om dagen i bhg nedi gata, var 1 år før jeg hadde barnevakt for første gang. Men det er nå meg da kjenner noen som hadde barnevakt allerede på dag 2.. Er det ikke litt risikabelt? Tenk om du må ha keisersnitt? Tenk om du må sy og har ekstreme smerter i flere uker etterpå? Kan du ikke heller kjøpe konsertbiletten til mannen din og en kamerat?
me_87 Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Jeg hadde første gang barnevakt når han sikkert ikke var mer enn 2 uker jeg og,gikk helt fint det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Jeg var avgårde noen timer når han var 2 uker gammel. Gikk fint
rytme Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Hvis ting forløper seg normalt så går det nok helt fint... (selv om jeg ikke vet om jeg hadde klart det selv så tidlig, så tror jeg for barnet skyld ikke at det er noe i veien for det) Men hvis du kjøper billettene så bør du være klar over at det er muligheter for at du kanskje ikke får brukt din da... Tenk hvis de tar keisersnitt den 28? da er det ikke sikkert du er i form til noen konsert 2-3 uker senere. Tenk hvis barnet ikke tar flaske? Da hadde jeg ikke satset på å vært borte mer enn 1-2 t. fra hun tok brystet til jeg var hjemme igjen (det er jo ulikt hvor ofte de ammer disse barna).Det blir ikke så mye konsert på deg da... + mange andre variabler... Din mann kan jo evt. reise med en kompis hvis du ikke får muligheten. Det kan du sikkert se an en ukes tid før konserten...
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Den minste jeg har passet var en på 8 dager. Jeg har også passer en på 2 uker som var 6 uker prematur, så hun var bitteliten. Grunnen var at den ene mammaen måtte til tannlegen og den andre (moren til den premature. måtte ha tak i noe på et kjøpesenter og det er ikke anbefalt å ta en så liten prematur på senter). Jeg passet de bare cirka 2 timer og det gikk helt fint. Jeg tror det mest kommer an på når moren er komfortabel med å ha pass til barnet og at det ikke bør være så lenge når de ersmå
Gabina Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 (endret) Mamma passet minstemann da han var ca. 2 uker, gikk helt fint det. Endret 30. november 2013 av Gabina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå