Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Julegave til en jente. 6-7år Alle tips mottas med takk Anonymous poster hash: 7ebeb...3dc
MammantilNurket Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Jeg synes at det er nydelig med perleøredobber på småpiker, da ... men de sitter jo på øret og henger ikke
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Perleøredobber er skikkelig ute.. Unnskyld, men du vet vel at vi blir ledd av i Europa pga perleøredobber? Det sies: ser du en dame med perleøredobber så er hun norsk. Ikke at en skal la seg bry med slikt da.. Det finnes masse søtt som henger, gå på gullsmed og se! Jenter på 6-7 pleier å like Hello Kitty og rosa, så innertier blir vel noe i den gate?? Anonymous poster hash: dfc38...3dd
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Nei, her var visst rosa ut. Tøffere i stilen. HI Anonymous poster hash: 7ebeb...3dc
MammantilNurket Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Det er meg revnende likegyldig om perler er "ut". Perler er, etter min mening, tidløst og delikat. Jeg bruker perlekjedet mitt stort sett hver dag. Bruker perleøredobber ofte. Ingen grunn til å skamme seg over å se norsk ut i utlandet. Jeg har forøvrig til gode å bli ledd av på grunn av perlene mine
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Ja det er vel flere ting vi blir ledd av. Latter forlenger livet Anonymous poster hash: 7ebeb...3dc
Brennheite Badeand Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Perleøredobber er skikkelig ute.. Unnskyld, men du vet vel at vi blir ledd av i Europa pga perleøredobber? Det sies: ser du en dame med perleøredobber så er hun norsk. Ikke at en skal la seg bry med slikt da.. Det finnes masse søtt som henger, gå på gullsmed og se! Jenter på 6-7 pleier å like Hello Kitty og rosa, så innertier blir vel noe i den gate?? Anonymous poster hash: dfc38...3dd Å neeeeeei!!! Europa ler av meg!!! Herregud, hva skal jeg gjøre, det er jo helt kriiiiiiiise!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Frøkna mi er 7 år, og rosa hello kitty er helt feil for henne. Hennes favoritt-øredobber har jeg kjøpt på glitter. De er formet som den dingsen som man drar i på glidelåsen hvis du skjønner? Dingler sånn passe ;-) Anonymous poster hash: a616a...d9c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Frøkna mi er 7 år, og rosa hello kitty er helt feil for henne. Hennes favoritt-øredobber har jeg kjøpt på glitter. De er formet som den dingsen som man drar i på glidelåsen hvis du skjønner? Dingler sånn passe ;-) Anonymous poster hash: a616a...d9c Takk for tips! Ante meg at jeg må bevege meg bort fra tradisjonell "smykkebutikk" og inn på Glitter eller lignende. Faller sikkert bedre i smak og så er det jo ikke så farlig om hun mister en. HI Anonymous poster hash: 7ebeb...3dc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Har en jente på samme alder selv og har enda ikke kjøpt øredobber som ikke er ekte til henne, vet ikke helt hvorfor egentlig, men jeg synes det er tryggest med tanke på allergi o.l. Hun liker øredobber i denne stilen, som henger litt, men ikke så mye at hun henger seg fast når hun skal dra av genseren o.l. http://www.gullfunn.no/barn/oerepynt/soelv/andre/soelv-oerepynt-29963 http://beta.bjorklund.no/bjoerklund-produkter/smykker/oerepynt/oerepynt-i-soelv-bse20028 Anonymous poster hash: ce176...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå