Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Min mor er min nærmeste, og jeg finner det problematisk å skulle fortelle til min mor at jeg har funnet ut at jeg er gravid. Samtidig vil jeg jo gjerne dele nyheten med henne - bare ikke hele verden samtidig.. Min mor er nemlig slarvekjerring til tusen og respekterer ikke mine ønsker om å holde enkelte ting privat. Hun gjør det ikke av ondskap, hun bare overprøver og avfeier andres valg. Om jeg velger å ikke si noe før alle kan se det, vil hun samtidig bli grådig fornærma. Noen råd? Anonymous poster hash: 6e0c0...65e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hvor langt er du på vei da?! Anonymous poster hash: 41ff7...494
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg er 15 uker på vei. Anonymous poster hash: 6e0c0...65e
Mor di! Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Beklager, men ser ikke problemet når du er så langt på vei. Hvorfor vil du ikke fortelle det til folk enda?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg er 15 uker på vei. Anonymous poster hash: 6e0c0...65e Hehe, 15 uker ja? Så har du ikke sagt noe? Why? Anonymous poster hash: 41ff7...494
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hallo? 15 uker? Hvorfor kan ikke alle få vite det nå? Anonymous poster hash: e14ef...c59
Tarssan Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Hva betyr mest for deg? At din mor får vite det før alle andre eller å holde graviditeten hemmelig til det vises av seg selv?
kosti Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Da hadde mitt valg vert at da får hun bare bli sur. Når hun velger å ikke holde på ting, så legger hun opp til det selv at en ikke kan fortelle noe til henne. Sliter litt med det samme. Så jeg har valg det som jeg anbefaler meg. Kjenner kun på den at je hun kan bli sur og skuffet, men når en velger å ikke tie så velger en selv og at vi ikke viser de den tryggheten vi ville hatt eller hva jeg skal si.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Ikke hi, men det er ikke uvanlig å vente så lenge. Kan være mange grunner til det Vi har to barn og et på vei. Vi har ikke fortalt før vi var 16,19 og nå 17 uker på vei. Ikke til nærmeste engang:) men ingen andre grunner enn at det var sånn vi ønsket det, og var det som passet oss Så hi, om du ikke føler deg klar for at alle skal vite det, så venter du litt til Anonymous poster hash: e7d8e...05d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Jeg har en far som ikke kan holde på hemmeligheter, så jeg forteller ingenting til ham før nyheter er offentlige (men da får gjerne han vite det først). Hvis han spør hvorfor jeg ikke har sagt noe før sier jeg bare som sant er at jeg ikke ville at alle skulle vite om det og at han er ekstremt dårlig til å holde inne om ting (nå sist fikk jeg spørsmålet da jeg ventet tre mnd med å fortelle om graviditet), og da sier han stort sett "åja, det har du jo kanskje rett i". Anonymous poster hash: 43148...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå