Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Om hun hadde lagt ut et airbrushet "følelsesbilde" i svarthvitt av seg selv, sminket og nyfrisert, bærende på en sovende baby, seg selv i ført en trang, hvit singlet og en trang, hvit boxer mens hun så ømt på babyen sin, DET hadde jo blitt en fulltreffer! Gjerne akkompagnert av et selvskrevet og følelsesladet dikt til sin datter. Da hadde hun jo oppretthold sin perfekte drømmeverden med drømmekropp, helt uten å skryte. Men hva gjør hun? Trykker to melkesprengte mugger opp i halsgropa, halvveis dekket av en sjokkrosa push-up bh. Putter et blødende underliv inn i ei lita blondetruse og tar et grumsete selfie foran speilet. Hallo alle pappaer, hvis barn som skal gå i bhg med datteren hennes. Har tatt min siste titt inn på den bloggen der. Anonymous poster hash: 49899...24c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hehe :-D Anonymous poster hash: f6dab...3e3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Om hun hadde lagt ut et airbrushet "følelsesbilde" i svarthvitt av seg selv, sminket og nyfrisert, bærende på en sovende baby, seg selv i ført en trang, hvit singlet og en trang, hvit boxer mens hun så ømt på babyen sin, DET hadde jo blitt en fulltreffer! Gjerne akkompagnert av et selvskrevet og følelsesladet dikt til sin datter. Da hadde hun jo oppretthold sin perfekte drømmeverden med drømmekropp, helt uten å skryte. Men hva gjør hun? Trykker to melkesprengte mugger opp i halsgropa, halvveis dekket av en sjokkrosa push-up bh. Putter et blødende underliv inn i ei lita blondetruse og tar et grumsete selfie foran speilet. Hallo alle pappaer, hvis barn som skal gå i bhg med datteren hennes. Har tatt min siste titt inn på den bloggen der. Anonymous poster hash: 49899...24c Pappaer? Hun er langt unna det de fleste mannfolk finner sexy. Heldigvis... Anonymous poster hash: 039d9...fe6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg leste bloggen daglig. Men det bildet syns jeg var drøyt. Det er ikke slik jeg ville fremstilt meg som nybakt mor. Jeg tror hun får noen nye lesere pga bildet. Men hun mister nok også noen. F.eks meg Anonymous poster hash: e9af8...ba4
ærlig talt Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Det ble snakk om henne under et middagsbesøk her i går. Min bror og svigerinne var her. Svigerinnen min og jeg snakket litt om henne før broren min avbrøt oss: " Hvem er denne dama da?". Hverken broren min eller mannen min har hørt om fotballfruen. Såååå, mitt inntrykk er at menn ikke er så interessert i rosabloggere 😜
Von Hertelhofen Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg er enig i alt, bortsett fra den trange hvite boxeren. Det er nok en grunn til at hun hadde svart truse på bildet
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Du får spørre Fotballfrue, hvis du lurer. Anonymous poster hash: 9ff96...9e6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 jeg tenker kanskje at grunnen var å vise alle som har klagd og slengt dritt om at hun faktisk klarte målet sitt og er fornøyd med flott kropp og en nyfødt nydelig baby....... Anonymous poster hash: 5a4cc...a3d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 jeg tenker kanskje at grunnen var å vise alle som har klagd og slengt dritt om at hun faktisk klarte målet sitt og er fornøyd med flott kropp og en nyfødt nydelig baby....... Anonymous poster hash: 5a4cc...a3d Jeg kan ikke se noe til en "nyfødt, nydelig" baby på dette bildet. Bare ei lettkledd dame som vil vise gutta at hun er en milf. Anonymous poster hash: 49899...24c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Morsomt at du sier det for jeg har to venninner som leser bloggen hennes. Og etter det bildestøntet så har de begge tatt avstand fra henne og sluttet å lese bloggen, de har sakt dette helt uavhengig av hverandre. Haha, de som var SÅ interessert fram til da. Det virker som det gikk opp et lys for dem, at begret plutselig ble fullt. Har i mitt stille sinn kalt henne brødfrue, og er glad til Anonymous poster hash: 56498...301
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 jeg tenker kanskje at grunnen var å vise alle som har klagd og slengt dritt om at hun faktisk klarte målet sitt og er fornøyd med flott kropp og en nyfødt nydelig baby....... Anonymous poster hash: 5a4cc...a3d Anonymous poster hash: 1afbf...c76
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Er vel ikke så mye å lage oppstuss over, helt vanlig at disse glamour folkene legger ut sånt. Hun skulle vel ikke være noe dårligere enn denne Jordan. Anonymous poster hash: 920ac...7bc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Hvilket bilde er det dere snakker om? Finner bare fine vanlige bilder på bloggen hennes jeg? Anonymous poster hash: 6e941...2fc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Hvilket bilde er det dere snakker om? Finner bare fine vanlige bilder på bloggen hennes jeg? Anonymous poster hash: 6e941...2fc Hun la ut dette bildet på facebook og instagram. På facebook fikk hun veldig mange kritiske kommentarer og valgte slette bildet, men det ligger fremdeles på instragram og nå selvfølgelig på mange nyhetssider.. http://www.tv2.no/underholdning/slik-ser-fotballfrue-ut-fire-dager-etter-foedselen-4165291.html Anonymous poster hash: d2ebb...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå