Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #26 Skrevet 30. november 2013 Men hvorfor var det ikke plass til 5 i bilen til dine foreldre? Anonymous poster hash: 3b784...cac
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #27 Skrevet 30. november 2013 Tusen takk for støttende ord damer, det åpnet virkelig øynene mine <3 Jeg satte nå nettopp ned foten og sa nøyaktig hva jeg mente om den oppførselen hans. Nå er det en som tasser rundt med dårlig samvittighet :-) Og jeg er litt stolt av meg selv. Jeg pleier oftest å jekke meg opp til kjeftesmelle, men denne gangen holdt jeg meg saklig og rolig. Virker som han virkelig skjønte hvor mye han såret meg :-) Får du dra på messa da eller skal han fortsatt hente bilen? Anonymous poster hash: 6de12...79b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #28 Skrevet 30. november 2013 Ble det messe på deg? Anonymous poster hash: 9e955...0a3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #29 Skrevet 30. november 2013 Så leit Men hvis foreldrene dine tar med eldste, kunne du ikke kjørt med minste sånn at dere alle fikk reist? Anonymous poster hash: c3a35...f9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #30 Skrevet 30. november 2013 Jeg vil so at du er inne i en veldig fin prosess. Det henger sammen med vekttapet ditt og at du begynner å ta deg selv mer på alvor, at du og dine behov er like viktige som andres. Det vil gå opp og ned i denne prosessen, bare heng med så vil du etter hvert få en mye bedre selvfølelse! Anonymous poster hash: d7559...f3d
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 Forfatter #31 Skrevet 30. november 2013 Jeg droppet messa. Var usikker i utgangspunktet om jeg skulle reise. Koser meg hjemme med gavepakking istededet. Var ikke akuratt den messen jeg var så skuffet over, men saken om at han hadde lovet en ting. Tror jeg virkelig fikk han til å skjønne hva jeg følte. Han dro å hentet den bilen, men det er fordi han får en del penger for det og det er noe vi ikke kan takke nei til heller :-) Er ikke plass i ev vanlig personbil til 1 spebarnsete, 1 barnesete og en voksen person mellom dem bak. Kan i kortere avstander, men ikke i 2 timer :-)
Følelsesvims Skrevet 30. november 2013 #32 Skrevet 30. november 2013 Bra! Jeg var akkurat som deg i et tidligere forhold. Endte med mye tårer og mye ensomme kvelder... Så nåværende mann fikk klar beskjed tidlig om hvor akkurat DET skapet skulle stå! Tror han ble litt satt ut, men forebygging er tydeligvis best, for maken til omtenksom mann skal man lete lenge etter Stå på krava, flink!
Superdolly Skrevet 30. november 2013 #33 Skrevet 30. november 2013 Jeg synes du har vært flink nå. Du har greid å si fra, og du har gjort det på en måte som fikk ham til å forstå uten at det ble krig av det. Applaus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå