Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Datteren min har blitt "stor". Det vil si at hun ikke vil bruke boblebukse, men vil se kult ut og gå kledt som ungdommer. Jeg er derimot overbevist om at når snøen kommer, vil hun ut og ake og herje i snøen akkurat som tidligere år. Så hvilken boblebukse skal jeg kjøpe? Hun er aktiv og aker (eventuelt akte) gjerne på rumpa og knærne, så det jeg kjøper være slitesterkt. Samtidig må hun ikke se tykk ut, noe som visstnok er veldig viktig. Tidligere år har vi brukt Reima tec+ som har vært veldig slitesterkt, men Reima går bare til åtte år(?). Hva slags boblebukser kjøper dere til deres 10-åringer? Krav: god vanntetthet, god slitestyrke, "kult" og må ikke se tykk ut i det. Anonymous poster hash: e8ba4...33c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Sportsbutikk... Evt via nett også! Coop Obs, o.l! Anonymous poster hash: 36cce...b80
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Sportsbutikk... Evt via nett også! Coop Obs, o.l! Anonymous poster hash: 36cce...b80 Har du noen erfaring med merker som er gode på slitestyrke, vanntetthet og i tillegg ser brukbart "kule" ut? Anonymous poster hash: e8ba4...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå