Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #51 Skrevet 30. november 2013 For min del liker jeg ikke fokuset hennes og det at hun som vanligvis er så classy plutselig har endret seg til å bli skikkelig tacky. Hun drev en pro-ana blogg tidligere, og det er klart at hun fortsatt har problemer. Anonymous poster hash: 097cc...cb8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #52 Skrevet 30. november 2013 Sjalusi sjalusi sjalusi. Damer mister fatningen av andre pene damer. De takler det rett og slett ikke. Anonymous poster hash: a473e...2b1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #53 Skrevet 30. november 2013 Jeg synes oppriktig synd på Fotballfrue og lurer på hvor bra hun egentlig har det. Jeg tror faktisk ikke hun har det så bra. Hun jobber så hardt for å overbevise om at hun lever det perfekte liv, men det blir så krampaktig at jeg ikke klarer å tro på det. Hun trenger stadig bekreftelse at hun ser bra ut og er så flink, og det topper seg med dette bilde hun la ut 4 dager etter fødsel. Jeg er glad min datter er så lita at Fotballfrue er gammel og ikke noe å strebe etter når hun blir ungdom. Hun er et forferdelig dårlig forbilde. Anonymous poster hash: 110df...36b
Englenemine Skrevet 30. november 2013 #54 Skrevet 30. november 2013 Sjalu på pene damer? Mener du de fleste damer er sjalu på glanourmodeller som blogger? Det tror jeg ikke noe på! Dette siste bildet til fotballfrua satte henne plutselig i den glamourkategorien. Hun har hatt bilder av en tynn kropp før dog på en annen måte. Men når man samler opp info: pro ana blogg før, crazy opptatt av å ikke legge på seg under en graviditet! Ifølge folk som har sett henne irl så hadde hun litt større mage da enn på bilder.... ? Like etter fødsel føler hun for å vise frem dette. Hva? Det er jo ikke annet enn litt patetisk og viser hvor sykelig hun er opptatt av å være tynn og vise det. Det er veldig mange som har reagert på det bilde med tanke på døtre/ nieser og andre som faktisk ser opp til henne. Vi er ikke alle førti, feite og ferdig! Jeg er ti år eldre , har født to barn og gått opp nesten 40 kilo tilsammen på de graviditetene! Og likevel veier jeg 54 kilo fordelt på 170 cm. Uten å trene livet av meg eller sulte meg/ spise spesielle matretter. Vet du hva jeg er ikke sjalu på damer som ser tynne/ smashing ut når det koster dem blod/ svette og tårer hver jævla dag! For et slit. Eller damer som kjøper seg kropp. Flotte digre pupper som glamourbabes har kan jo alle få om de åpner lommeboka , det er jo ivertfall ikke noe være sjalu på. Damer som er vakre fra naturens side, ikke trenger mye klint i trynet, ikke jobber en beinhard kamp daglig bare for å ta seg ut , og har godhet og kunskap mellom øra , ja de kan jeg se opp til . Jeg håper inderlig ikke mat/ kropp opplegget til foreldrene til lillejenta ødelegger henne. Det opptar meg mere enn magen til fotballfrua....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #55 Skrevet 30. november 2013 Det er jo tydelig at det er en krig mellom unge mødre og oss som har vokst av oss valpefettet her på forumet. Endel poster her inne er så latterlige at de uansett ikke blir tatt seriøst. Anonymous poster hash: 46edf...883
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #56 Skrevet 30. november 2013 Med en gang en pen dame viser kroppen sin etter fødsel sitter det sjalu damer rundt om, eller damer som bare skal mene, dømme eller tro ditt og datt! JANTELOV...Norge er verst av verst. Tragisk hvordan kvinnfolk her eg. Jepp, er selv et kvinnfolk. Jeg er forresten meget vakker og bra kropp, får sjalu blikk ofte...kjenner dere trangen til å dømme meg også? Mange damer med dårlig selvbilde som må rakke ned på alle. Og fotballfrue ser flott ut! Hadde selv helt flat mage etter kun 1 uke, og gikk i dongeri bukse 3 timer etter fødsel og reiste hjem og var frisk som en fisk. Faktisk ikke mer normalt at man har hengemage i mange måneder og alltid er sliten etter fødsel heldigvis. Anonymous poster hash: 3c75f...3c4 Jeg er skikkelig heit. Veldreid og slank med svære pupper og langt hår. Alle menn sikler og jeg synes det er utrolig harry når folk poster sånne sexy kitten bilder på nett. Hadde hun hatt på seg en ettersittende bukse og topp ville vi fortsatt sett kroppens fasong, og hun ville beholdt en smuuule verdighet. Anonymous poster hash: 3a2ca...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå