Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Med en gang en pen dame viser kroppen sin etter fødsel sitter det sjalu damer rundt om, eller damer som bare skal mene, dømme eller tro ditt og datt! JANTELOV...Norge er verst av verst. Tragisk hvordan kvinnfolk her eg. Jepp, er selv et kvinnfolk. Jeg er forresten meget vakker og bra kropp, får sjalu blikk ofte...kjenner dere trangen til å dømme meg også? Mange damer med dårlig selvbilde som må rakke ned på alle. Og fotballfrue ser flott ut! Hadde selv helt flat mage etter kun 1 uke, og gikk i dongeri bukse 3 timer etter fødsel og reiste hjem og var frisk som en fisk. Faktisk ikke mer normalt at man har hengemage i mange måneder og alltid er sliten etter fødsel heldigvis. Anonymous poster hash: 3c75f...3c4
Mrs Smith Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 "Kvinnfolk" Tipper du er en mann ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 "Kvinnfolk" Tipper du er en mann ;-) Og ikke mye til mann heller;-) Anonymous poster hash: 45a0f...be8
smurfis Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg tror ikke dette har mest med sjalusi å gjøre, selv om noen helt sikkert er sjalu. Dette handler om hvilke signaler hun sender ut til leserne sine(som for det meste er unge, naive jenter).
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Det har ingenting med kroppen å gjøre, men med intelligensen, og den er lite å misunne. Anonymous poster hash: c2dee...8e7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Enig. Fotballfrua så flott ut, skulle gjerne hatt en slik mage etter fødsel - men jeg får da vitterlig ikke en slik mage av å bitche over andres flotte kropp. Anonymous poster hash: f79d5...1a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Legg ut et bilde av deg, få se? Ser ikke slik ut, på måten du skriver på... Fjortiss, mamma! Anonymous poster hash: 53a30...b86
LME1001 Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Er faktisk nokså enig med deg, HI. Med en gang ei slank, flott og stylet dame poster bilder av seg selv, er hun selvopptatt, innbilsk osv. Gjør noen med former eller strekkmerker det samme, er de modige, tøffe og normale.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Legg ut et bilde av deg, få se? Ser ikke slik ut, på måten du skriver på... Fjortiss, mamma! Anonymous poster hash: 53a30...b86 [/acro Hehe, du får tror hva du vil, jeg er rålekker og får ofte lange blikk bare av mennene som leverer barna sine i barnehagen, slik er det bare, jeg er pen. Hva er problemet? Noen av oss har både utseende og litt i topplokket, heller det enn og se ut som en grå mus og ha mange kilo for mye..... Kvinnfolk sier vi gjerne her på dialekt, og jeg er ingen mann. Tragisk at det er så mange sjalu damer der ute. Tenk om alle var overvektige og så ut som grå mus:( Anonymous poster hash: 3c75f...3c4
det er berre mordi Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina.
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Jeg reagerer stort sett på alle som viser seg i undertøyet jeg da. Spesielt når de har rundet 18 år. Ellers har jeg sansen for fruen og syns hun får mye ufortjent pes her inne, men akkurat dette syns jeg bare ble dumt og litt flaut. Man viser ikke trusa til hele verden, rett og slett (så lenge man ikke er undertøysmodell, selvsagt )
Superdolly Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Litt lite konstruktivt, synes jeg, at all diskusjon og kritikk skal avfeies med misunnelse og drittslenging om kritikernes (antatte) utseende og vekt. Har dere virkelig ingen andre gode argumenter? Nå har jeg selv et par ganger tatt til motmæle mot det jeg oppfatter som nedrakking, hets og mobbing av blant andre fotballfruen her inne. Likevel må det da kunne være greit å være saklig kritisk, uten å bli beskyldt for å være misunnelig, bitter, stygg og feit? Eller ser dere virkelig ingen problemer med å bruke slike hersketeknikker? Når man er en offentlig person, og ikke minst når man går så inn for å bli kjent og offentlig som for eksempel denne fotballfruen har gjort, så må man regne med at noen av valgene og handlingene blir diskutert. Er ikke det målet hennes, forresten? Og hun må også regne med at noe av det blir problematisert. Jeg synes ikke hun skal måtte tåle hets, skjellsord og nedrakking. Men da bør vel fanskaren også la være med den slags, ellers er dere jo ikke bedre enn de som hetser henne. Ps. Jeg regner med at dere nå vil kalle meg både vitter, stygg og overvektig. Jeg gidder ikke å ta meg spesielt nær av det.
Fero Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Komisk hvordan enkelte får det til å virke som om alle som er kritiske til fotballfrue er bitre, feite hurper, mens de som tar henne i forsvar alle er selverklært pene. Tror dere virkelig alle som syntes firedagersbildet var harry og unødvendig er førti, feite og ferdige? Hva er det som er så gjevt med å fremstå som en glamormodell rett etter fødselen? Jeg skjønner godt at hun er stolt over kroppen sin, men det finnes da ærlig talt en mer classy måte å få frem poenget sitt på..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina. What she said.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina. vise at hun er stolt av kroppen sin kanskje? og er glad for at den er raskt tilbake i form? ikke så vanskelig å tenke seg til det vel? og tro det eller ei, går faktisk ann å bry seg og baby OG egen kropp etter man har født. Det med signaler er bare bullshit. Hvilke signaler sender overvektige kvinner som poster bilder av kroppen sin ut? At folk må slutte å bry seg om vekt? At det er sunt å drite i kosthold? er ikke mer sunt å være overvektig, men det skal vi såklart applaudere, bare fordi det er mer vanlig enn å se slank ut.etter fødsel. Anonymous poster hash: fd968...452
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Rasistisk mot norske kvinner !!!!!!! Anonymous poster hash: ab337...98f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina. vise at hun er stolt av kroppen sin kanskje? og er glad for at den er raskt tilbake i form? ikke så vanskelig å tenke seg til det vel? og tro det eller ei, går faktisk ann å bry seg og baby OG egen kropp etter man har født. Det med signaler er bare bullshit. Hvilke signaler sender overvektige kvinner som poster bilder av kroppen sin ut? At folk må slutte å bry seg om vekt? At det er sunt å drite i kosthold? er ikke mer sunt å være overvektig, men det skal vi såklart applaudere, bare fordi det er mer vanlig enn å se slank ut.etter fødsel. Anonymous poster hash: fd968...452 En kan fint være stolt av kroppen sin uten å dele den med hele verden... Anonymous poster hash: 80db8...3a8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #18 Skrevet 29. november 2013 jeg hadde foresten aldri stusset over et bilde av mammas kropp i undertøy etter fødsel. Hadde tenkt at hun ville dokumentere sine kroppslige forandringer etter alt kroppen hadde vært gjennom. Tenker dere det samme om de som legger ut bilde av magen med strekkmerker like etter fødselen? Eller er det greit fordi di er "sunne" forbilder? Anonymous poster hash: fd968...452
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #19 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina. Greit nok at det kanskje ser litt teit ut i seg selv, men det er jo en helt annen sak??! Her er det faktisk blitt storm pga hennes veldreide KROPP ikke selve bilde i seg selv. Da kan man jo si at det er like kleint når folk legger ut "kyss til kamera" bilder av seg selv på facebook eller bikini bilder? HI Anonymous poster hash: 3c75f...3c4
Gjest meg&mini Skrevet 29. november 2013 #20 Skrevet 29. november 2013 Jeg er så lei av at man blir stemplet som sjalu, bare fordi man er uenig!
det er berre mordi Skrevet 29. november 2013 #21 Skrevet 29. november 2013 Du synes det er eit problem med feite kvinnfolk som legger ut bilete av seg sjølv i undertøy på bloggane sine?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #22 Skrevet 29. november 2013 Men kva er motivet med å legge ut bilete av kroppen sin? Kva vil ho oppnå med å gjere dette 4 dagar etter fødsel? Hadde eg funne bilete av mor mi på veven i berre undertøyet rett etter ho fødde meg.. (eller sånn heilt generelt), hadde eg kjøpt meg ei spade og grove meg så langt ned i molda at eg hadde havna i Kina. vise at hun er stolt av kroppen sin kanskje? og er glad for at den er raskt tilbake i form? ikke så vanskelig å tenke seg til det vel?og tro det eller ei, går faktisk ann å bry seg og baby OG egen kropp etter man har født. Det med signaler er bare bullshit. Hvilke signaler sender overvektige kvinner som poster bilder av kroppen sin ut? At folk må slutte å bry seg om vekt? At det er sunt å drite i kosthold? er ikke mer sunt å være overvektig, men det skal vi såklart applaudere, bare fordi det er mer vanlig enn å se slank ut.etter fødsel. Anonymous poster hash: fd968...452 En kan fint være stolt av kroppen sin uten å dele den med hele verden... Anonymous poster hash: 80db8...3a8 helt klart, men bloggen er jobben hennes. Er du like krass mot de som leghwr ut treningsbilder generelt på div forum? Anonymous poster hash: fd968...452
ærlig talt Skrevet 29. november 2013 #23 Skrevet 29. november 2013 Med en gang man mener noe om en offentlig person, så er man sjalu..? Bah, hva med å reflektere littegrann!!??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #24 Skrevet 29. november 2013 Det jeg lurer på, er hvorfor folk i all offentlighet vil fremstå som needy på bekreftelse? Evt. avsløre hvor selvdiggende de er? Det er jo rett og slett pinlig? Begynner dette å bli normalen? Hvorfor blander folk sammen stolthet og indiskresjon? Å vise frem den kroppen sin til gud og hvermann, uansett hvordan den ser ut og uansett setting, har ingenting med stolthet å gjøre. Det bunner tvert imot i manglende indre selvfølelse. Har man virkelig trygghet i seg selv, forsvinner behovet for denne typen eksponering. Stolthet, trygghet, diskresjon, intelligens = classy. Anonymous poster hash: c2dee...8e7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #25 Skrevet 29. november 2013 Det jeg lurer på, er hvorfor folk i all offentlighet vil fremstå som needy på bekreftelse? Evt. avsløre hvor selvdiggende de er? Det er jo rett og slett pinlig? Begynner dette å bli normalen? Hvorfor blander folk sammen stolthet og indiskresjon? Å vise frem den kroppen sin til gud og hvermann, uansett hvordan den ser ut og uansett setting, har ingenting med stolthet å gjøre. Det bunner tvert imot i manglende indre selvfølelse. Har man virkelig trygghet i seg selv, forsvinner behovet for denne typen eksponering. Stolthet, trygghet, diskresjon, intelligens = classy. Anonymous poster hash: c2dee...8e7 og så? Hvorfor har du et problem med at foll trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: fd968...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå