Mor di! Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Har fire store vindu i stuen som nesten går ned til gulvet. Stua er stor, lys (hvite vegger, hvitlakkert eikegulv), med grå sofa og ingeniørdetaljer i hvitt/grått/eik/blått. Har også innslag av valnøtt på spisebord og skjenk. Vi tenker i hovedsak persienner som solskjerming, men tenker å ha gardiner for å mykne opp inntrykket litt. Så mitt spørsmål er - hvor mange lengder (blir litt too munch med lengder mellom hvert vindu?) og hvilken farge/type? Andre innspill?
klg,2 boys now:) Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Ligger vinduene helt inni hverandre? Isåfall ville jeg hatt 1 lengde på hver ende.evt liftgardiner.liker minst mulig stoff ihvertfall hvis det er litt utsikt i tillegg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 jeg tenkte kanskje 2 tykke robuste gardiner på hver side, eller 4 florlette.....tror jeg hadde slått til med noen farger....storblomstret kanskje av de 2 kraftige gardinene, eller ensfarget lilla / grønt eller sort på de 4 tynne....veldig vanskelig egentlig.... Anonymous poster hash: e99d0...b1d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg ville ha valgt plissegardiner. Hvis du skal ha vanlige gardiner ville jeg ha hatt to lengder, syns det blir for mye med en lengde mellom hvert vindu. Anonymous poster hash: 23226...9aa
Mor di! Skrevet 29. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2013 Ja, vinduene ligger inntil hverandre. Skal ha plisse oppe, men nede vil vi kunne blende men samtidig slippe inn litt lys.
Mor di! Skrevet 29. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2013 Er enig i at to lengder vil være nok, men bare lurer på om det blir for stort gap mellom dem om dere forstår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå