Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hvis jeg hadde lagt ut bilde av meg selv på nettet iført kun en liten truse og push up BH hadde følgende skjedd: - barna hadde holdt på å forgå av flauhet - mannen, venner og naboer hadde lurt på om jeg hadde gått fra vettet -sjefen hadde kalt meg inn på teppet og bedt meg revurdere min stilling som leder i et større finanskonsern Hvorfor det? Fordi sjefen hadde vært misunnelig på min veltrente sexy kropp? Neppe. En småbarnsmor med hodet på rett plass legger ikke ut pin up bilder av seg selv i undertøyet. Blant voksne oppegående mennesker anses det som utagerende atferd langt over grensen for hva som er akseptabelt og normalt. Hadde en av mine venner på Facebook gjort tilsvarende hadde jeg virkelig lurt på om vedkommende hadde fått en skrue løs. Derfor skjønner jeg ikke de som forsvarer fotballfrue. Blås i at hun er rollemodell, hun må få ha den kroppen hun har, men når ble det helt innafor å poste sånne bilder av seg selv? Anonymous poster hash: 2b0ba...c72
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Takk! Anonymous poster hash: 0f171...ddc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Der traff du faktisk spikeren på hodet Anonymous poster hash: 9bdd8...9d8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Amen! Anonymous poster hash: f8558...1b0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Så deilig å se at jeg har flere med meg! Anonymous poster hash: 2b0ba...c72
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Så utrolig fort folk glemmer,... Fotballfrue får ikke lov, men dette er ok: http://www.vg.no/rampelys/nettsamfunn/helle-vaagland-folk-syns-jeg-ruler/10018728/ Anonymous poster hash: 2fa80...c28
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Så utrolig fort folk glemmer,... Fotballfrue får ikke lov, men dette er ok:http://www.vg.no/rampelys/nettsamfunn/helle-vaagland-folk-syns-jeg-ruler/10018728/Anonymous poster hash: 2fa80...c28 Du må jo se hvilken kontekst de forskjellige bildene er lagt ut i! Anonymous poster hash: 61c29...b03
Mummumamma Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 ENDELIG en som klarer å komme med berettiget kritikk som IKKE inneholder mobbing av utseendet hennes!
th123 Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Fotballfruen skal ha all skryt for kroppen sin og at hun har sprettet tilbake til normalen. Men at en person i utgangspunktet ligger ut så lettkledde bilder, der de står å poserer i speilet er litt mangel på selvrespekt mener jeg. Alle de som har gjort dette har et budskap med det som er å kun vise seg frem... fotballfruen har nok vist i det hun har postet bilde at det ville komme masse komentarer på det, negativt og positivt! Men at andre kvinner skal vise hva som er "normalt" er også drøyt! Håper virkelig de som ligger ut slike bilder tenker litt på fremtiden også! Man er tross alt blitt mamma og er ikke så gøy for barna å finne lettkledde bilder av foreldrene på nettet om noen år!
sug lut Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Nettopp. Har du jobb får du sparken, har du ikke jobb får du det heller ikke av en seriøs arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Så utrolig fort folk glemmer,... Fotballfrue får ikke lov, men dette er ok: http://www.vg.no/rampelys/nettsamfunn/helle-vaagland-folk-syns-jeg-ruler/10018728/ Anonymous poster hash: 2fa80...c28 Vaagland hadde i det minste et viktig budskap da hun gjorde dette stuntet. Det er kommer i en helt annen kategori. Anonymous poster hash: 2b0ba...c72
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Fotballfruen skal kun være forferdelig, mens Linni Meister ble hyllet her inne i dag, enda hun viste seg i enda verre stand når hun hadde født sønnen sin? Her inne føres det alltid to sider av samme sak, det er bare at de to sidene blir bestemt av en og samme gruppe med kritikere Anonymous poster hash: c6d79...2da
Narelle Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Så utrolig fort folk glemmer,... Fotballfrue får ikke lov, men dette er ok: http://www.vg.no/rampelys/nettsamfunn/helle-vaagland-folk-syns-jeg-ruler/10018728/ Anonymous poster hash: 2fa80...c28 Nå er det stor forskjell på å fremstå som pinup, og å komme med en parodi for å vise hvordan virkelige kvinner faktisk ser ut. Men nå er jo Fotballfrue en parodi hun også, selvom om det ikke har helt gått innover henne (og altfor mange rundt).
klg,2 boys now:) Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Jeg tenker mest på hvor usunt forbildet hun er.kansje andre føler at det er sånn enn "skal" se ut etter en fødsel noe som er meget unormalt spør du meg. Men må være med at hun er naturlig tynn og har vel ett litt vel høyt fokus på seg selv og sin kropp. Trist med tanke på hvor fokuset hennes kansje heler burde vært nå..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Nettopp. Har du jobb får du sparken, har du ikke jobb får du det heller ikke av en seriøs arbeidsgiver. Du kan jo ikke sparke noen pga hva de gjør på fritiden sin. Vi bor i Norge. Anonymous poster hash: 1ab70...d61
Miamimom Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Enig. Har ingenting med kroppen å gjøre - men at det er en sånn ting man ikke gjør! Har heldigvis ingen sånne i min omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #18 Skrevet 29. november 2013 Nettopp. Har du jobb får du sparken, har du ikke jobb får du det heller ikke av en seriøs arbeidsgiver.Du kan jo ikke sparke noen pga hva de gjør på fritiden sin. Vi bor i Norge. Anonymous poster hash: 1ab70...d61 Nå er du naiv. Du kan ikke sparkes, men du kan oppfordres til å finne deg noe annet å gjøre, eller omplasseres i annen mindre betydningsfull stilling i samme firma. I prinsippet er det det samme. Anonymous poster hash: 2b0ba...c72
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #19 Skrevet 29. november 2013 Nettopp. Har du jobb får du sparken, har du ikke jobb får du det heller ikke av en seriøs arbeidsgiver.Du kan jo ikke sparke noen pga hva de gjør på fritiden sin. Vi bor i Norge. Anonymous poster hash: 1ab70...d61 Nå er du naiv. Du kan ikke sparkes, men du kan oppfordres til å finne deg noe annet å gjøre, eller omplasseres i annen mindre betydningsfull stilling i samme firma. I prinsippet er det det samme. Vet ikke hvem som er naiv, jeg. Hvis arbeidstaker nekter, får du ikke sparket den personen. Hverken på den ene eller andre måten. Med mindre den ansatte har tabbet seg ut på jobben også på en alvorlig måte. Og hvorfor ikke? Fordi det ikke holder i arbeidsretten. Anonymous poster hash: 1ab70...d61
Gustav Klitt Skrevet 29. november 2013 #20 Skrevet 29. november 2013 Menneh.... nå er det jo denne bloggen som er jobben hennes, da.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #21 Skrevet 29. november 2013 Menneh.... nå er det jo denne bloggen som er jobben hennes, da. Ja, he he.. Bedre oppsigelsesvern skal man lete lenge etter! 😉 Anonymous poster hash: 1ab70...d61
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #22 Skrevet 29. november 2013 Nettopp. Har du jobb får du sparken, har du ikke jobb får du det heller ikke av en seriøs arbeidsgiver.Du kan jo ikke sparke noen pga hva de gjør på fritiden sin. Vi bor i Norge. Anonymous poster hash: 1ab70...d61 Nå er du naiv. Du kan ikke sparkes, men du kan oppfordres til å finne deg noe annet å gjøre, eller omplasseres i annen mindre betydningsfull stilling i samme firma. I prinsippet er det det samme. Vet ikke hvem som er naiv, jeg. Hvis arbeidstaker nekter, får du ikke sparket den personen. Hverken på den ene eller andre måten. Med mindre den ansatte har tabbet seg ut på jobben også på en alvorlig måte. Og hvorfor ikke? Fordi det ikke holder i arbeidsretten. Anonymous poster hash: 1ab70...d61 Jobber som krever sikkerhetsklarering vil kunne sparke deg ved ikke å re-klarere. Helt uten å gå til retten. Anonymous poster hash: 3a6aa...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå