Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Barnets oldemor kommer ikke i dåpen. Var ikke i første sin dåp, var ikke i mine nieser og nevø sin dåp, og var ikke i vårt bryllup. Ville dere sendt invitasjon likevel? Anonymous poster hash: 49f0b...21f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Hvorfor er det selvfølgelig? by bare av nysgjerrighet. Vi bestiller på nett og denne er avgjørende for antall invitasjoner og da og pris... Anonymous poster hash: 49f0b...21f
Lurifaxa Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Absoutt. Det gleder veldig mye å få en invitasjon. Jeg ble litt skuffet da venninnegjengen min hadde planer om å ta langhelg der man måtte fly. De spurte ikke meg fordi de viste jeg ikke kunne pga graviditeten.
Tired mama Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hvorfor er det selvfølgelig? by bare av nysgjerrighet. Vi bestiller på nett og denne er avgjørende for antall invitasjoner og da og pris... Anonymous poster hash: 49f0b...21f Fordi det kan være en god grunn til at hun ikke har deltatt på slike arrangementer tidligere. Hvor utenfor tror du hun ikke vil føle seg om hun er den eneste som ikke blir invitert?
Gjest MaJo0812 Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Send invitasjon, men lag en selv til akkurat henne, da trenger du ikke ta en hel pakke til så det blir dyrere og du trenger ikke sitte med dyre invitasjoner til overs
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Hvorfor er det selvfølgelig? by bare av nysgjerrighet. Vi bestiller på nett og denne er avgjørende for antall invitasjoner og da og pris... Anonymous poster hash: 49f0b...21f Fordi det kan være en god grunn til at hun ikke har deltatt på slike arrangementer tidligere. Hvor utenfor tror du hun ikke vil føle seg om hun er den eneste som ikke blir invitert? Ja, hun bor 160 mil unna, og er egentlig ikke en del av våres liv. Men, jeg kan lage en egen, som foreslått. Så slipper jeg å bruke 200 kr og ha mange vil overs. Anonymous poster hash: 49f0b...21f
3 er nok! Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Dette var utslagsgivende da jeg bestilte invitasjoner på nett også. Jeg valgte likevel å sende til to stk jeg visste ikke kom, men jeg lagde to veldig enkle invitasjoner til disse selv. Det er alltid koselignånfå en innbydelse selvom de ikke kommer, da føler man seg likevel satt pris på og inkludert. Siden det er oldemor regner jeg med at hun ikke kommer av helsemessige årsaker, ikke fordi hun er sær, og da er det desto viktigere å sende invitasjon. Men eg hadde sendt selvom hun var sær også bare for å ikke synke ned på hennes nivå
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Ja det får jeg gjøre da. Hun er gammel, men ikke for gammel til å farte rundt på storbyferier og sydenturer en 10-12 ganger i året. Mannen snakker med henne på tlf to ganger i året, på hans og hennes bursdag. Så ikke noe krise at hun ikke kommer, hun kjenner oss ikke. Anonymous poster hash: 49f0b...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå