Gå til innhold

Tips mot røde og trette øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått 3.e barnet har jeg fått så trette og røde øyne. Synes jeg ser forgrått ut hver dag. Har ingen poser under øynene og er heller ikke særlig hoven. De ser bare røde og trette ut. Minsten er 10 mnd og jeg sover i hvert fall 6 timer hver natt så jeg er ikke ekstremt trøtt. Noen tips, finnes det noen produkter som hjelper?

Anonymous poster hash: f6277...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt clear eyes, men den finnes ikke i Norge. Har fått den av en venn, men husker jo ikke hvilket land han fikk tak i den..

Har prøvd å få tak i den både i Italia og Frankrike (min er tom :() Men ingen hell.... Ikke stor hjelp dette altså!!

Anonymous poster hash: 08d5a...215
Skrevet

Putt isbiter i et kjøkkenhåndkle og legg dem over ansiktet i fem minutter, og få deg en massasje og riktig slapp av litt..

Anonymous poster hash: 446d9...ed4
Skrevet

6 timers søvn er ikke mye! Kanskje rødheten prøver å fortelle deg at du må sove mer? 😉

Skrevet

Clear eyes inneholder det samme som nesespray. Får blodårene til å trekke seg sammen. Du må selvfølgelig bruke en uten peppermynte. Jeg bruker det ofte og da blir det hvite i øynene helt klare :)

Anonymous poster hash: fabd7...8cf
Skrevet

Det finnes øyedråper mot allergi som gjør det samme som clear eyes. Reseptfritt på apoteket. Husker ikke navnet.

Anonymous poster hash: 36256...ef7

Skrevet

Clear eyes inneholder det samme som nesespray. Får blodårene til å trekke seg sammen. Du må selvfølgelig bruke en uten peppermynte. Jeg bruker det ofte og da blir det hvite i øynene helt klare :)

Anonymous poster hash: fabd7...8cf

Seriøst, nesespray? Hvilken bruker du? Jeg vil og prøve!

Anonymous poster hash: 0a83a...557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...