Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg ser på meg selv som et oppegående og kritisk menneske. Faller ikke for lureri stort sett, så derfor velger jeg å opplyse dere om det jeg har lest, hørt og sett den siste tiden. Du kan jo velge om du leser eller vil fortsette å leve i en rosa boble. Håper selv alt jeg har hørt er verdens største konspirasjonsteori og at jeg bare har blitt lurt Alternativet er verre å tenke på. Vi vet alle at det fins onde folk. Vi vet også at penger og makt ofte er kilden til alt ondt. Teorien om at det fins et hemmelig brorskap av verdens rikeste og mektigste, kalt illuminati, har eksistert like lenge som menneskene har vært til. (Søk på illuminati, new world order, illuminati agenda). Disse har som mål og ta over verdens kapital og makt. Alle artister og kjendiser generelt som gjør det stort, sies å ha "solgt sjela si". Med dette menes at de har inngått kontrakt med illuminati. De er blitt lovet berømmelse og rikdom, spilletid på tv og radio. Det sies at ingen blir store uten å ha tråder til illuminati. Ingenting kommer visstnok gratis, alt har en pris. For så og så mange millioner må du delta på hemmelige sexparty der alle de mektige gamle grisene gjør hva de vil. (Søk på hollywoodilluminati.com, mark dice, illuminati handsigns osv. Det er litt for mye til at det er tilfeldig? Ser du det?). Det er en grunn til at kjendisene klikker etter en stund. Mange blir tatt av dage kamuflert som uhell. Enten for at de skal tjenes mer penger på, eller for at de ikke vil oppfylle sin del av avtalen. Det er også politisk. Det sies at mye av historiebøkene er manipulert. Det er illuminati som trekker i trådene (ikke alt selvfølgelig..). Man får ikke en mektig stilling politisk uten å være en del av "den onde agenda". (Søk på freemasons, FEMA camp, obama illuminati, the pope illuminati, mindcontrol). Det er så drøyt. Alt fra satanistiske ritualer, ofring av mennesker, konsentrasjonsleire og hjernevasking av barn og voksne. Vet at jeg høres helt "out there" ut. Tør ikke signere med nick. Tør heller ikke spre ordet til folk jeg kjenner av frykt for å høres helt hjernevasket ut. Velg selv om dere tror på meg og om dere undersøker og googler. I beste fall er det bare en spennende konspirasjonsteori og som å lese krim og oppspinn om hollywood kjendiser. Men om jeg tar feil.. Søk hvertfall på lil wayne- love me. Beviset på at det er djeveldyrking og en mørk utvikling innen musikken. Forresten sies det at hip hop lager musikk som trigger unge folk til å gjøre kriminelle handlinger. Hvorfor? For å fylle de private fengslene, som igjen får støtte etter hvor mange innsatte de har, som igjen betaler illuminati.... And so on.. Tør du undersøke? Anonymous poster hash: ef982...314
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Uff nei.. Tror jeg blir inni denne rosa bobla en stund jeg Anonymous poster hash: b8e6b...82d
Iiiiik Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg treffer mange ungdommer som sliter i min jobb og det er ganske mange av dem som tror at konspirasjonsideene rundt illuminati er riktige. For min del er det nokså usannsynlig, men jeg skjønner at man kan finne trøst i at det ikke er ens egen skyld at livet er vanskelig, men noen andres jævelskap.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Uff nei.. Tror jeg blir inni denne rosa bobla en stund jeg Anonymous poster hash: b8e6b...82d Hehe. Skjønner deg godt Samtidig er det jo godt å åpne øynene sine slik at man kan skåne barna for dritt og mindcontrol fra skrotkanaler som disney channel, nick jr osv.. HI Anonymous poster hash: ef982...314
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg treffer mange ungdommer som sliter i min jobb og det er ganske mange av dem som tror at konspirasjonsideene rundt illuminati er riktige. For min del er det nokså usannsynlig, men jeg skjønner at man kan finne trøst i at det ikke er ens egen skyld at livet er vanskelig, men noen andres jævelskap. Om det ikke er tilfelle så er det hvertfall mange kjendiser som spiller på at folk tror på det. Med handsigns og klær osv. Men klart det er heavy shit, så jeg kan forstå at unge mennesker blir deprimerte av å sette seg inn i det. Om det kun er en myte, så har i allefall Hollywood vett til å spille kraftig på det. Ettersom nesten alle nyere filmer derfra omhandler elementer fra teorien. Men jeg tenker som så at OM det er sant, så kan jeg vel advare dere. Dagens gode gjerning HI Anonymous poster hash: ef982...314
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Enhver konspirasjonsteori kan virke sann om du leser nok om den.
Jallow B Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Helt ærlig? Jeg ser ikke bort ifra det. I det hele tatt. Det er garantert mye trådtrekking i kulissene som "den vanlige mannen i gata" ikke kjenner til, og aldri får vite om. Politikk og makt går hånd i hånd, historien er blitt hvitvasket, mye er gjemt og glemt, og media har ansvaret for hva som selger.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Konspirasjonsteorier... Hvis man ser etter beviser der ute på at de teoriene man har stemmer (og overser det som evt motbeviser), kan man "bevise" nesten hva som helst. Sett sammen dette med Internett, der slike teorier får leve fritt og utvikle seg blant de som tror så blir det nesten virkelig til slutt. Jeg har ikke prøvd, men er sikker på at om du søker på illuminati debunk osv, finner du like mange nettsteder "på den andre siden" Anonymous poster hash: 68af7...315
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Helt ærlig? Jeg ser ikke bort ifra det. I det hele tatt. Det er garantert mye trådtrekking i kulissene som "den vanlige mannen i gata" ikke kjenner til, og aldri får vite om. Politikk og makt går hånd i hånd, historien er blitt hvitvasket, mye er gjemt og glemt, og media har ansvaret for hva som selger. *Liker* HI Anonymous poster hash: ef982...314
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Synes igrunnen verdenshistorien er ganske svart jeg. Hvor mye verre kan det være? Anonymous poster hash: 688d7...d5a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Har lest litt om denne konspirasjonsteorien, og ja, du virker helt 'out there'. Om Illuminati finnes; er de ikke da verdens minst effektive nettverk? Hvis de har holdt på så lenge det har vært en sivilisasjon? Hvor lang tid kan så mektige, rike og innflytelsesrike mennesker bruke på å lage en 'new world order'? Søk litt etter tegn på at illuminati ikke finnes også, så får du kanskje litt balanse i et ustabilt hode. Anonymous poster hash: 2447c...3e1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Jeg treffer mange ungdommer som sliter i min jobb og det er ganske mange av dem som tror at konspirasjonsideene rundt illuminati er riktige. For min del er det nokså usannsynlig, men jeg skjønner at man kan finne trøst i at det ikke er ens egen skyld at livet er vanskelig, men noen andres jævelskap. Om det ikke er tilfelle så er det hvertfall mange kjendiser som spiller på at folk tror på det. Med handsigns og klær osv. Men klart det er heavy shit, så jeg kan forstå at unge mennesker blir deprimerte av å sette seg inn i det. Om det kun er en myte, så har i allefall Hollywood vett til å spille kraftig på det. Ettersom nesten alle nyere filmer derfra omhandler elementer fra teorien. Men jeg tenker som så at OM det er sant, så kan jeg vel advare dere. Dagens gode gjerning HI Anonymous poster hash: ef982...314 Jeg vil bare si at grunnen til at det spys ut filmer om "konspirasjonsteorier" er at da kan man latterligjøre folk med å si; "Det er jo bare på film". Utrolig smart å gjøre det sånn. Illuminati er jeg helt sikker på eksisterer. Makt gjør en hver gal og er du gal ifra før av blir det ikke akkurat bedre med makta i hånda. Det er helt ufattelig hvor mye politikk som er inne i bildet og skremselspropaganda. Det er utrolig viktig å huske på at det er vinneren av krigen som skriver historien og ikke den som tapte. Et ekspempel er f.eks hvordan historien er skrevet av dem som vant 2 verdenskrig. Fangevoktere som bare gjorde sin plikt ved å jobbe i konsentrasjonsleierne blir enda jaget til enden av verden ettersom de bare var der uansett om de ble gravlagt for 10 år siden eller sitter på sykehjemmet og spiser grøt ettersom de mangler tenner. Men hadde nazistene vunnet, hvordan tror dere historien hadde vært da? Helt motsatt hadde det vært og folk flest hadde hatet Jøder, mens nå er de "fredet" og kan gjøre akkurat hva de vil. Se på hvordan de driver på i Israel. De har så mye makt ved å bruke konstant 2 verdenskrig imot noen som sier dem imot og får gjøre da akkurat som dem vil. Jeg vil bare si at jeg ikke er nazist og er ironisk sett selv av jødisk blod, men det er ingen hemmelighet at nesten hele hurven av politikere og bankfolk er jøder. Tillogmed Jens Stoltenberg er jøde noe som han har fått spørsmål om, men galant har nektet å svare på. Ja, han er av jødisk blod hvis noen skulle lure. Jeg sier aldeles ikke at de som er av jødisk blod er grusome personer som burde blitt steinet til døde, jeg selv ser på meg selv som en god person, men det er de familiene som har kontroll over makten som er farlige. Grunnen til at Jødene HATER muslimer er pga de er de eneste som tørr å si dem imot eller er dumme nok til å si dem imot. Jødene som har filmundistrien i sin fulle hånd hjernevasker oss ved alle disse krigsfilmene om de grusome muslimene slik at vi tror at det faktisk er slik. Rimelig genialt ettersom europa er snart overbefolket av Muslimer. Vi får ta og føle på forskjellene, Media pumper ut propaganda ved å fortelle om de grusome innvandrerne som voldtar, dreper og lager gjenger. Vi tror at det er slik at alle er forferdelige mennesker som er grusomme. Slik får Israel sympati fra vesten og vi er alle enige i at muslimene er fienden og fokuset forsvinner fra all den grusomheten som Israel bedriver. Det er fint å være i en rosa såpeboble. men jeg akter å se hva det er som faktisk foregår. Anonymous poster hash: c1e2c...892
Jallow B Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Synes igrunnen verdenshistorien er ganske svart jeg. Hvor mye verre kan det være? Anonymous poster hash: 688d7...d5a Er det ment til kommentaren min om, hvitvasking av historien? Isåfall: den er gjort finere enn den er, og det er også gjort mye, veldig mye, for å fremstille den vestlige verden som oppfinnere av det meste, når det egentlig kom fra Asia/Afrika.
ostepop123 Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Jeg treffer mange ungdommer som sliter i min jobb og det er ganske mange av dem som tror at konspirasjonsideene rundt illuminati er riktige. For min del er det nokså usannsynlig, men jeg skjønner at man kan finne trøst i at det ikke er ens egen skyld at livet er vanskelig, men noen andres jævelskap. Om det ikke er tilfelle så er det hvertfall mange kjendiser som spiller på at folk tror på det. Med handsigns og klær osv. Men klart det er heavy shit, så jeg kan forstå at unge mennesker blir deprimerte av å sette seg inn i det. Om det kun er en myte, så har i allefall Hollywood vett til å spille kraftig på det. Ettersom nesten alle nyere filmer derfra omhandler elementer fra teorien. Men jeg tenker som så at OM det er sant, så kan jeg vel advare dere. Dagens gode gjerning HI Anonymous poster hash: ef982...314 Jeg vil bare si at grunnen til at det spys ut filmer om "konspirasjonsteorier" er at da kan man latterligjøre folk med å si; "Det er jo bare på film". Utrolig smart å gjøre det sånn. Illuminati er jeg helt sikker på eksisterer. Makt gjør en hver gal og er du gal ifra før av blir det ikke akkurat bedre med makta i hånda. Det er helt ufattelig hvor mye politikk som er inne i bildet og skremselspropaganda. Det er utrolig viktig å huske på at det er vinneren av krigen som skriver historien og ikke den som tapte. Et ekspempel er f.eks hvordan historien er skrevet av dem som vant 2 verdenskrig. Fangevoktere som bare gjorde sin plikt ved å jobbe i konsentrasjonsleierne blir enda jaget til enden av verden ettersom de bare var der uansett om de ble gravlagt for 10 år siden eller sitter på sykehjemmet og spiser grøt ettersom de mangler tenner. Men hadde nazistene vunnet, hvordan tror dere historien hadde vært da? Helt motsatt hadde det vært og folk flest hadde hatet Jøder, mens nå er de "fredet" og kan gjøre akkurat hva de vil. Se på hvordan de driver på i Israel. De har så mye makt ved å bruke konstant 2 verdenskrig imot noen som sier dem imot og får gjøre da akkurat som dem vil. Jeg vil bare si at jeg ikke er nazist og er ironisk sett selv av jødisk blod, men det er ingen hemmelighet at nesten hele hurven av politikere og bankfolk er jøder. Tillogmed Jens Stoltenberg er jøde noe som han har fått spørsmål om, men galant har nektet å svare på. Ja, han er av jødisk blod hvis noen skulle lure. Jeg sier aldeles ikke at de som er av jødisk blod er grusome personer som burde blitt steinet til døde, jeg selv ser på meg selv som en god person, men det er de familiene som har kontroll over makten som er farlige. Grunnen til at Jødene HATER muslimer er pga de er de eneste som tørr å si dem imot eller er dumme nok til å si dem imot. Jødene som har filmundistrien i sin fulle hånd hjernevasker oss ved alle disse krigsfilmene om de grusome muslimene slik at vi tror at det faktisk er slik. Rimelig genialt ettersom europa er snart overbefolket av Muslimer. Vi får ta og føle på forskjellene, Media pumper ut propaganda ved å fortelle om de grusome innvandrerne som voldtar, dreper og lager gjenger. Vi tror at det er slik at alle er forferdelige mennesker som er grusomme. Slik får Israel sympati fra vesten og vi er alle enige i at muslimene er fienden og fokuset forsvinner fra all den grusomheten som Israel bedriver. Det er fint å være i en rosa såpeboble. men jeg akter å se hva det er som faktisk foregår. Anonymous poster hash: c1e2c...892 Det artige med dere konspirasjonsteoretikere, er at uansett hva slags dokumentasjon som legges til grunn for å motbevise eventuelle konspirasjoner, så tar dere det til inntekt for deres eget standpunkt. Om jeg nå fant forskning som hadde gått inn i dette og fant at verden ikke er slik du beskriver, ja, så hadde du sagt at forskningen var en del av det hele og forskerne hadde solgt sjela si, eller hva vet jeg. Om forskningen derimot hadde støttet ditt synspunkt hadde du selvsagt trykket det til ditt bryst uansett. En annen ting jeg synes er gøy, er at alle konspirasjonsteorietikere forutsetter en vanvittig grad av intelligens, kløkt, lojalitet og evne til å holde på hemmeligheter for en helt vanvittig mengde mennesker. Tenk hvor mange som hadde måttet være involvert for å skjule noe sånt. Og for en mesterhjerne som skulle til for å planlegge det! Et tips er å lese boka Konspiranoia av Pettersen & Emberland. ( http://www.humanistforlag.no/index.php?ID=Bok&ID2=147 ) Veldig interessant, og setter konspirasjonsteoriene i et historisk perspektiv, de er nemlig ikke nye.
LittLykkelig Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Har vært borti det ja. Virker som om det er en større snakkis i USA for tiden, med alt det rare obama finner på. Glad jeg ikke bor der for å si det sånn.. :S
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Om illuminati osv finnes, det vet jeg ikke. Men at det finnes lignende forgreninger rundt omkring, det tror jeg. Jeg mente at konspirasjonsteorier bare var noe tull, hadde full tro på at vestlig demokrati ville avdekke evt slike tendenser osv. Men gjennom de siste 10-15 årene har jeg tilfeldig kommet over faktainformasjon om økonomi, forskning osv, som blir mer og mer skremmende når man begynner å sette seg mer inn i det. Jeg kjenner også personer som har kontakt høyt oppi verdensomspennende organisasjoner, som ikke bare har bekreftet slike ting, men har fortalt om ting som er hårreisende, som jeg aldri ville trodd skjedde. Jeg har konsekvent trodd at det kunne ikke skje, men så har jeg brukt de opplysningene jeg har fått og sjekket det som er tilgjengelig, og så oppdaget at jo, her er det faktisk svært mye som holdes tilbake eller ties ihjel. Se på kontaktene mellom verdens store selskaper og toppolitikere/toppsjefer. Sjekk ut forbindelsene mellom f.eks. monsanto og amerikanske ledere i politiske stillinger. Sjekk dette opp mot patenter på andre produkter, hvordan produkter tvangsinnføres i et marked, og de som ikke aksepterer får sabottert sine avlinger. Sjekk dette opp mot hvilke helseskader en del slike produkter kan gi og forskningen som foregår opp mot akkurat slike sykdommer. Se hvordan legemiddelselskap gang på gang slipper unna å ta ansvar for ødelagte menneskeliv når de har kjent til alvorlige bivirkninger av medisiner - også dødelige bivirkninger - uten å varsle om dette eller trekke produkt tilbake fra markedet. Sjekk igjen disse selskapene opp mot politikere eller ledere i strategiske offentlige stillinger. Sjekk hvem som brått og plutselig har mistet jobbene sine, eller blitt truet, når de har satt søkelys på ting som ikke tåler lys. Sjekk linker mellom de rikeste familiene i verden opp mot strategiske økonomiske "trekk" og media. Ganske mye informasjon blir holdt tilbake, ett eksempel er granskingen etter rådet i who etter svineinfluensavaksinen. Det ble slått opp overalt at rådet skulle møtes og sjekke forholdet mellom rådsmedlemmer og legemiddelindustrien. Men resultatet av møtet ble totalt dysset ned i media. And the list goes on and on... Jeg har ikke lyst å tro at illuminati finnes, jeg håper det ikke finnes. Men at det finnes lignende ordninger, det blir jeg dessverre mer og mer overbevist om. Det enkleste er å tro at noe slikt ikke finnes. Men jeg har kommet frem til at det er naivt å tro at slikt ikke finnes. Enkelte historier er for "utrolige" til å være sanne, men når man får dem bekreftet av topper i verdensomspennende organisasjoner (men som også sier at det er selvmord å gå ut med det), da synes jeg det begynner å bli skremmende. Jeg har normalt beina godt plantet på jorda, men at det finnes mye vi ikke ønsker å vite om når det kommer til det temaet her, det er jeg sikker på. HI - du kan jo også se filmen "Zeitgeist" om du ikke har sett den. Sier litt om noen av de koblingene jeg nevnte over her. Mye i den filmen som jeg tenker "jaha" om, men det er en del ting der som man ikke kan se bort fra. Anonymous poster hash: 3eaa3...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå