Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hun er helt ok og søt og flott og alt, altså. Men jeg bare luer på det med munnen hennes, om den er sånn fra naturens side eller om hun har sprøytet noe inn i den. Jeg vet det er et et duste-spørsmål, men klarer ikke å la være å lure på det når jeg ser henne i media. Noen som faktisk VET? Anonymous poster hash: e4bd9...e42
Tired mama Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hun har nok Botox i de leppene der, ja! Var det ikke hun som tok det foran kamera i en eller annen serie tro??
Tired mama Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Prøvd å google, men finner ikke noe ut av det. Så beklager, ikke sikkert hun har det altså. Husker bare det var en av disse jentene som tok botox på TV, og jeg ble skikkelig skremt fra å gjøre det samme selv fordi det så så jævlig vondt ut. Mulig det ikke var henne. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Hun har botox i leppene ja. Anonymous poster hash: 6ab93...843
Selma_ Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/her-avsloerer-linni-hva-som-er-ekte-og-ikke-3322710.html
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hun er helt ok og søt og flott og alt, altså. Men jeg bare luer på det med munnen hennes, om den er sånn fra naturens side eller om hun har sprøytet noe inn i den. Jeg vet det er et et duste-spørsmål, men klarer ikke å la være å lure på det når jeg ser henne i media. Noen som faktisk VET? Anonymous poster hash: e4bd9...e42 Hun har jo vært helt ærlig om at hun bruker Botox Anonymous poster hash: b51f7...ea5
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Sist jeg sjekket så sprøyter man ikke botox i leppene, men i rynker...botox lammer så da hadde man ikke klart å bevege leppene. Idioter. Anonymous poster hash: c6d50...16c
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Restylane, ikke botox ;)Uansett, det har hun vært ærlig om at hun har brukt (men kun noen få ganger) Så hvor vidt hun bruker det fast eller om leppene hennes er som hun sier, arvet av sin far, slik som øyenvippene, er det nok kun hun og de aller nærmeste som vet sikkert.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Titter i bloggen hennes innimellom. To ting slår meg; hun har mye barnevakt til sønnen og hun kaller alle mennesker hun kjenner for bestevenner. Anonymous poster hash: c87f2...702
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Hun har selvfølgelig ikke botox i leppene... Hvorfor skulle man tatt det. Kanskje restylane:) Men hun virker da som en søt jente med gode hensikter, mye bedre enn man kanskje ville tenkt ut fra kun førsteinntrykket:) Har også lagt merke til at alle hun har møtt er bestevenner;) Anonymous poster hash: 8c615...8b1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Siden barnefaren er alkoholiker/rusmisbruker og har NULL samvær er det vel ikke så rart hun har mye barnevakt til sønnen?!?!?! Hun er helt alene om omsorgen og må jo ha barnevakt når hun skal noe. Synes hun virker som en veldig flink mamma jeg! Anonymous poster hash: f19f0...feb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Siden barnefaren er alkoholiker/rusmisbruker og har NULL samvær er det vel ikke så rart hun har mye barnevakt til sønnen?!?!?! Hun er helt alene om omsorgen og må jo ha barnevakt når hun skal noe. Synes hun virker som en veldig flink mamma jeg! Anonymous poster hash: f19f0...feb Jeg visste ikke han var der. Synes likevel hun har mye pass til sønnen. Anonymous poster hash: c87f2...702
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Slik jeg har forstått det, så var hennes mor fra Sri Lanka og hadde veldig fyldige lepper som Linni har arvet. Hun har de samme leppene på barnebilder. Anonymous poster hash: 36b54...a9e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Siden barnefaren er alkoholiker/rusmisbruker og har NULL samvær er det vel ikke så rart hun har mye barnevakt til sønnen?!?!?! Hun er helt alene om omsorgen og må jo ha barnevakt når hun skal noe. Synes hun virker som en veldig flink mamma jeg!Anonymous poster hash: f19f0...feb Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 36da8...574
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Hvor har du det fra at han er alkoliker? Han fremsto som noelunde oppegående når han var med i serien hvertfall. Anonymous poster hash: 76858...158
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Hvor har du det fra at han er alkoliker?Han fremsto som noelunde oppegående når han var med i serien hvertfall. Anonymous poster hash: 76858...158 Det er ikke alle alkoholikere som raver rundt gatelangs i shabby klær, altså. Så helt uten at jeg aner hvem mannen er, så er det at han ser ok ut ingen garanti for at han ikke drikker mer enn godt er. Anonymous poster hash: efbb7...b40
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Botox, hun bodde i samme blokka som exen min. jeg traff på henne & sønnen mange ganger når jeg var uten med hundene på morgenen. hyggelig dame, hu & gutt ungen har hilst på hundene mine & da er det jo naturlig å prate litt. hu var hvertfall veldig hyggelig mot meg... Anonymous poster hash: cdc42...39d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Siden barnefaren er alkoholiker/rusmisbruker og har NULL samvær er det vel ikke så rart hun har mye barnevakt til sønnen?!?!?! Hun er helt alene om omsorgen og må jo ha barnevakt når hun skal noe. Synes hun virker som en veldig flink mamma jeg! Anonymous poster hash: f19f0...feb Jasså. Kjenne du Bernhard du også? Trodde jeg kjente han jeg. Så feil kan man ta. Skal sjekke med han hvorfor han har holdt DETTE skjult jeg. Anonymous poster hash: e76c0...cb4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Sist jeg sjekket så sprøyter man ikke botox i leppene, men i rynker...botox lammer så da hadde man ikke klart å bevege leppene. Idioter. Anonymous poster hash: c6d50...16c [/quote Signerer!!! Anonymous poster hash: 00bac...942
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Siden barnefaren er alkoholiker/rusmisbruker og har NULL samvær er det vel ikke så rart hun har mye barnevakt til sønnen?!?!?! Hun er helt alene om omsorgen og må jo ha barnevakt når hun skal noe. Synes hun virker som en veldig flink mamma jeg! Anonymous poster hash: f19f0...feb Jasså. Kjenne du Bernhard du også?Trodde jeg kjente han jeg. Så feil kan man ta. Skal sjekke med han hvorfor han har holdt DETTE skjult jeg. Anonymous poster hash: e76c0...cb4 Da kjenner du han tydeligvis ikke særlig godt.. Dette er et godt kjent faktum i mine kretser.Men har vært stille fra han noen uker på Facebook nå, så får jo krysse fingrene for at han er innlagt og får hjelp. Veldig synd på sønnen som ikke har samvær med faren sin. Får håpe han får hjelp så han kan være en far for sin sønn igjen! Anonymous poster hash: f19f0...feb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 Syntes hun virker som en veldig god mor. Men hun er vel perioder mye ute og reiser pga av jobb. Og sønnen har bare henne, så da blir det nok sånn. Det er vel hos besteforeldrene han stort sett er hos. Kjenner de som ikke er single men har barnet mer hos besteforeldrene enn det hun har. Anonymous poster hash: 1434a...17b
skinnfilla Skrevet 17. mars 2014 #22 Skrevet 17. mars 2014 Hadde vært gøyere med botox i nebbet da Du vet vel at neste generasjons røykemunn kommer fra nåtidens duckface
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #23 Skrevet 17. mars 2014 #21 Mente alene med barnet. Ikke singel. Anonymous poster hash: 1434a...17b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Leser siste innlegg på bloggen hennes, hva er skjedd med tennene til sønnen? Har han ramlet og skadet de? Anonymous poster hash: c87f2...702
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Hun har nok Botox i de leppene der, ja! Var det ikke hun som tok det foran kamera i en eller annen serie tro?? Man kan IKKE ha botox i leppene. Botox bruker man i rynker for å lamme området så det ikke kan rynke seg mere. For å fylle så bruker man fillere som restylane osv. Anonymous poster hash: c6d50...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå