Gå til innhold

Angående elendige foreldre....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette blir litt sånn typisk innlegg etter en tragedie, men må bare få det ut: 

Dersom de to foreldrene er skyldige i å drept sin egen 1åring: brenn i h******...!

Unnskyld meg, men hva skjer oppi huet på folk da? Gå løs på uskyldige, nydelige små barn...forbanna parasitter, blir kvalm og uvel, kjenner at hele magen min vrenger seg...

Hvil i fred, kjære lille barn, håper du hviler godt og tryg,t og at du har det bra der du er nå! <3



Anonymous poster hash: 0ad36...a1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke dømt enda så hold pusten litt til og forsøk å ikke bli kvalt i din egen fordømmelse og kvalme



Anonymous poster hash: c2938...b48
Skrevet

 

De er ikke dømt enda så hold pusten litt til og forsøk å ikke bli kvalt i din egen fordømmelse og kvalme

 

Anonymous poster hash: c2938...b48

 

Skrev dersom de er skyldige, så jeg er veldig klar over det du... Og jeg blir ikke kvalt av noen ting, men det er så drøyt mange slike saker etterhvert...er bare helt utrolig matt og oppgitt..

 

Hvorfor får slike mennesker (les: personer som er dømt og blitt bevist at har drept sitt eget barn) unger i det hele tatt? Er ei gåte for meg... 

 

Anonymous poster hash: 0ad36...a1f

Skrevet

Jeg er enig hva gjelder foreldre som er funnet skyldig av en domstol, hvis du sikter på den lille gutten som døde for 2 dager siden i Nord-Trøndelag ville jeg vente litt til. Foreldre er siktet, men vi vet ikke noe om det egentlig, bare at de er siktet og det betyr ikke dømt.

 

Ellers mener jeg at det finnes så mye dårlige ting ifm hjelpeløse barn, fysisk og psykisk mishandling, sexsuell ugjærninger, jeg syns at dersom barna er offer burde det være straffskjerpende. Mye.

Skrevet

baby med etterlatt alene i 2 timer, da de kom hjem hadde det kastet opp og død, har foreldrene forklart,men vet ikke hva jeg skal tror jeg, men man etterlater seg ikke et så lite barn hjemme alene i 2 timer ;(.

Skrevet

baby med etterlatt alene i 2 timer, da de kom hjem hadde det kastet opp og død, har foreldrene forklart,men vet ikke hva jeg skal tror jeg, men man etterlater seg ikke et så lite barn hjemme alene i 2 timer ;(.

Det tyder på stor omsorgssvikt bare det!! Virker liksom son om de tror at, "siden vi faktisk var borte, og barnet vårt var alene gjemme, så er vi sjokkerte over å være tiltalt"?????? Det er neppe bare meg som syns det helt uakseptabelt å la et så lite barn være alene!!

 

Anonymous poster hash: b50cf...ebf

Skrevet

 

baby med etterlatt alene i 2 timer, da de kom hjem hadde det kastet opp og død, har foreldrene forklart,men vet ikke hva jeg skal tror jeg, men man etterlater seg ikke et så lite barn hjemme alene i 2 timer ;(.

Det tyder på stor omsorgssvikt bare det!! Virker liksom son om de tror at, "siden vi faktisk var borte, og barnet vårt var alene gjemme, så er vi sjokkerte over å være tiltalt"?????? Det er neppe bare meg som syns det helt uakseptabelt å la et så lite barn være alene!!

 

Anonymous poster hash: b50cf...ebf

*hjemme, såklart ikke gjemme..

 

Anonymous poster hash: b50cf...ebf

Skrevet

Skjønte hva du mente. Ja stor omsorgsvikt der ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...