min<3 Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 Ja og svigerfar får vindjakke fra Stormberg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Vin, gavekort på kino og barnevakt, bok og konfekt Anonymous poster hash: fb2e6...435
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 En krans på graven sin <3 Anonymous poster hash: e0989...f14 Samme her <3 Anonymous poster hash: 17da9...8e3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 Den han ble mest glad for de siste årene var digital fotografene der vi hadde scannet masse bilder han har tatt opp gjennom årene. Helt tilbake til militæret. Han ble kjempe rørt. Han er en idrettsmann så alt av moderne treningsutstyr. Han er den gamle skolen og bruker ikke penger på tull. Han fikk en teknisk løpejakke et år og den elsker han. Et annet år fikk han pulsklokke med GPS og den bruker han ALLTID nå. Anonymous poster hash: a3644...4a7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 Mente digitalfotoramme. Autocorrect asså. :-) Anonymous poster hash: a3644...4a7
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 Pappan min får -fotobok av barnebarna. -kalender med bilder av barnebarna. -vanlig bilde av mine barn i ramme. (de to andre gavene er de to andre barnebarna med) -et tre fly og ei flaske vin. -så pleier minsta å lage kaffekrus hu maler på
Optatium Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Svigerfar får en bok om kriger i Norge fra vikingtiden og til Afghanistan, han liker kriger. Pappa får bålpanne og nytt røykeapparat. Bruker mer penger på mine foreldre fordi de hjelper oss enormt med både penger, hus (oppussing) og hundepass.
ærlig talt Skrevet 3. desember 2013 #34 Skrevet 3. desember 2013 Både far og stefar er døde, men svigerfar får gave fra pølsemannen.no. De har fine gavesett med fjøl, kniv og spekepølse 😊
yogajente Skrevet 3. desember 2013 #35 Skrevet 3. desember 2013 Mine foreldre får kamera med minnekort og lite maleri med hånd- og fotavtrykk av junior. Pappa får også krus med bilder av junior og en artig "tittel". Mamma får magneter med instagrambilder. Svigers får også lite maleri med avtrykk. Skal i tillegg få pedalbøtte til badet (trenger ny) og sånn sett med fjøler fra Joseph amd joseph. Og fotokalender. Må finne på noe mer også, men vet ikke helt hva...
Eeniemeenie Skrevet 3. desember 2013 #36 Skrevet 3. desember 2013 Har ingen ide om hva jeg skal kjøpe til far og svigerfar :/ Anonymous poster hash: 4ec09...d0c Fleecegenser fra stormberg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #37 Skrevet 3. desember 2013 retro dabradio som bruker batteri. til hytta uten strøm Anonymous poster hash: d0699...113
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 3. desember 2013 #38 Skrevet 3. desember 2013 En fin skjorte og en litt tykkere genser + en spray-deo. Kommer også til å skrive ut et bilde av barnebarnet på fotopapir og kjøpe ramme på Anonymous poster hash: 77459...fa5 Herlighet, jeg leste "dopapir"...... Får hente meg litt mer kaffe, gitt.
skinnfilla Skrevet 3. desember 2013 #39 Skrevet 3. desember 2013 Min far får en bok: Biler gjennom tidene og en liten smørgryte Svigerfar får jakke Bror får importøl/ juleøl Bestefar får bok, margith sandemo har samlet skrøner,vitser og sanne historier Han skal og få kryssordblader,julehefter og litt julegodt i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #41 Skrevet 3. desember 2013 Svigerfar får foresten ei fin skjorte ( også et ønske ) Mens samboers stefar får en pose cognackuler sammen de kaffekopper han og svigermor har ønsket seg sammen. Hadde ikke pappa ønsket seg noe hadde jeg strikket ullsokker og ei lue til han. Kanskje kjøpt ei t-skjorte eller noe arbeidsklær. Han bruker all sin fritid på oppussing av hytta:) Anonymous poster hash: 3927d...bea
rytme Skrevet 3. desember 2013 #42 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Min har bursdag på lillejulaften så han får presskanne til kaffe til bursdagen... Og mikrofiberhåndkle pluss noe snop eller spekemat eller annet lite til jul tror jeg. I tillegg får han og mamma kalender da... edit: tror svigerfar får parfyme (sånn liten til å ha med på flyreiser) og ste-svigerfar ( ) får en sånn vinflaske inni en iq-test hvis dere skjønner de får også kalender sammen med sine samboere Endret 3. desember 2013 av rytme
Gemini77 Skrevet 3. desember 2013 #43 Skrevet 3. desember 2013 Spotify premium abonnement for 1 år.. Han elsker musikk og har både iPhone og iPad så han kan kose seg
Love my kidz Skrevet 3. desember 2013 #44 Skrevet 3. desember 2013 Hva med en kaffemaskin? Tilbud på Tassimo (Boch) nå til kr 299,-
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #45 Skrevet 3. desember 2013 Faren min får ett skjerf Anonymous poster hash: c448b...683
Pom-mom Skrevet 3. desember 2013 #46 Skrevet 3. desember 2013 ingen ting, min far & jeg later som vi ikke finnes for hverandre, men stefar&mamma & svigerfar&svigermor skal få en stor eske med irsk gormet sjokolade som jeg bestilte på nett det blir de nokk glade for alle 4 jeg & sambo likte hvertfall den vi kjøpte til oss selv måtte jo prøve varene først svigers får også en valp av oss 8 januar som også teller som julegave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå