Gå til innhold

Også mamma siktet for barnedrap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å beskrive hva jeg føler nå. Tenk hva dette barnet har måttet gått gjennom, før han muligens ble drept av sine foreldre... Var det ingen som så at dette barnet ikke hadde det godt, før han ble drept? Annen familie, helsestasjonen etc?? 😢

Anonymous poster hash: 806f7...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt. Er jo ikke mye som har kommet frem i media om omstendighetene ennå, men forklaringen de selv kommer med er at de bare fant ungen død på soverommet. Barnevernet var jo på besøk dagen i forveien, så det er jo et eller annet som skurrer med disse folkene. Stakkars lille gutt. :(

Anonymous poster hash: 82ee1...2b5

Skrevet

En siktelse er ikke dem samme som en domfellelse. Husk at folk har blitt siktet for slikt før, men siden blitt frikjent. Mener ikke at disse menneskene ikke har gjort det, vil bare minne om at ingenting foreløpig er avklart. 

Anonymous poster hash: a44ce...865
Skrevet

Leser også at de forandrer navn på gutten, dagen før han døde. Forandret de fornavnet, så er jo det meget spesielt, på et barn på et år og tre måneder...

Skrevet

Man blir ikke siktet for moro skyld... Men vist det stemmer at bare far har gjordt dette, så er mor like skyldig selvom hun ikke har rørt den lille gutten, hun hadde mulighet til og si fra til bv når dem var innom dagen før med politiet utenfor...

Er så trist og tragisk uansett hva som kommer fram.

Anonymous poster hash: 9b277...993

Skrevet

Synd barnevernet ikke så at foreldrene ikke ville, ikke taklet å vere forldre eller at foreldrene selv ikke lot noen andre ta ansvaret istedenfor og ødelegge så mage liv.

Anonymous poster hash: 82440...e3d

Skrevet

Hvis mor har visst om men ikke gjort noe så håper jeg hun blir sittende mange år i fengsel så hun lærer seg. Hun skulle vært barnets stemme, hun skulle forsvart barnet mot denne overgriperen. Det er synd vi ikke har dødsstraff for mord, for det fortjener faren! Håper han blir sittende lenge i fengsel. Veldig lenge. Håper også han selv blir utsatt for overgrep og vold. Det fortjener han som gir seg på så svake og skjøre små liv som ikke kan forsvare seg selv!

Anonymous poster hash: 9d813...7ed
Skrevet

Hvis mor har visst om men ikke gjort noe så håper jeg hun blir sittende mange år i fengsel så hun lærer seg. Hun skulle vært barnets stemme, hun skulle forsvart barnet mot denne overgriperen. Det er synd vi ikke har dødsstraff for mord, for det fortjener faren! Håper han blir sittende lenge i fengsel. Veldig lenge. Håper også han selv blir utsatt for overgrep og vold. Det fortjener han som gir seg på så svake og skjøre små liv som ikke kan forsvare seg selv! Anonymous poster hash: 9d813...7ed

Enig, du så jo hva som skjedde med stefaren til Christoffer, så håpe han her får seg mange runder og...

Skrevet

hvordan vet dere automatisk at det er faren som har gjort det og ikke moren?

Anonymous poster hash: 6e10a...8c7
Skrevet

Man blir ikke siktet for moro skyld... Men vist det stemmer at bare far har gjordt dette, så er mor like skyldig selvom hun ikke har rørt den lille gutten, hun hadde mulighet til og si fra til bv når dem var innom dagen før med politiet utenfor...

Er så trist og tragisk uansett hva som kommer fram.

Nei, man siktes fordi det foreligger mistanke. Noen ganger viser mistanken seg å være berettiget, og noen ganger ikke. 

Anonymous poster hash: a44ce...865

Gjest MammaTilViktor🍒
Skrevet

Bevisst på at de kun er siktet, og ikke domfelt.. Derfor jeg skrev " muligens drept"... Men, ingen røyk, uten ild...?

HI

Skrevet

hvordan vet dere automatisk at det er faren som har gjort det og ikke moren?Anonymous poster hash: 6e10a...8c7

Uansett om det er mor eller far, så fortjener dem ikke livets rett, og håpe dem aldri mere får barn...

Skrevet

Tenk hvis det ikke er noen av dem...

Anonymous poster hash: 1ef25...3ee

Skrevet

Tenk hvis det ikke er noen av dem...Anonymous poster hash: 1ef25...3ee

Tenk om han har tatt livet av seg selv.... Hallo....

Skrevet

Helt sykt. Er jo ikke mye som har kommet frem i media om omstendighetene ennå, men forklaringen de selv kommer med er at de bare fant ungen død på soverommet. Barnevernet var jo på besøk dagen i forveien, så det er jo et eller annet som skurrer med disse folkene. Stakkars lille gutt. :(Anonymous poster hash: 82ee1...2b5

Barnevernet er på besøk hos mange familier i Norges land daglig. Ikke nødvendigvis noe som skurrer av den grunn...

Anonymous poster hash: 1ef25...3ee

Skrevet

Ei jeg kjenner ble siktet for drap på sitt barn, barnet døde i senga da h*n var 9mnd gammel.

Tok nesten to år før alt var klart, de fant ingenting på obduksjonen, men fordi vedkommende hadde vært innenfor barnevernet i ungdomsårene selv, var de ekstra på hugget..

Så jeg avventer.

Skrevet

Hvis mor har visst om men ikke gjort noe så håper jeg hun blir sittende mange år i fengsel så hun lærer seg. Hun skulle vært barnets stemme, hun skulle forsvart barnet mot denne overgriperen. Det er synd vi ikke har dødsstraff for mord, for det fortjener faren! Håper han blir sittende lenge i fengsel. Veldig lenge. Håper også han selv blir utsatt for overgrep og vold. Det fortjener han som gir seg på så svake og skjøre små liv som ikke kan forsvare seg selv! Anonymous poster hash: 9d813...7ed

Enig, du så jo hva som skjedde med stefaren til Christoffer, så håpe han her får seg mange runder og...

hva skjedde med stefaren til Christoffer?

Har ikke fått det med meg.

Anonymous poster hash: f39fd...f56

Skrevet

Straffen fikk vel juling, mens han satt inne...

Skrevet

He he, ikke straffen, men stefaren!! Autocorrect altså 😋

Skrevet

Stefaren til Christoffer fikk juling i fengselet, ja. Jeg husker jeg ble glad da jeg leste det

Anonymous poster hash: d946a...fbf
Skrevet

Synes saken her er helt forferdelig ;( får sikkelig vondt av den lille gutten, begge foreldrene nekter jo skyld,men det står jo at han er utsatt for grov vold, barnvernet er altfor treige i slike saker der det virkelig gjelder,men griper inn der hjelpebehovet ikke er så stort føler jeg,mulig jeg føler feil

Skrevet

Synes saken her er helt forferdelig ;( får sikkelig vondt av den lille gutten, begge foreldrene nekter jo skyld,men det står jo at han er utsatt for grov vold, barnvernet er altfor treige i slike saker der det virkelig gjelder,men griper inn der hjelpebehovet ikke er så stort føler jeg,mulig jeg føler feil

Mulig du har rett, mulig du har feil, egentlig umulig å vite. En ting jeg mener vi alle bør huske er at barnevernet er avhengig av å få vite hvor og når de skal bistå/gripe inn i familier, samt at vi får aldri høre barnevernets side i saker som ikke direkte berører oss selv. F.eks i denne saken har vi ingen forutsetninger for å vite om de var for treige til å besøke denne familien eller om de nettopp har mottatt en melding, kanskje var det mor eller far selv som ønsket veiledning fra dem. Det eneste de aller aller fleste av oss vet, er at en tragedie har skjedd. Vi vet også at fylkesmennene i trøndelagsfylkene har satt i gang en granskning, dette for å kartlegge OM barnevernet har gjort det de skulle og kunne, ikke fordi at barnevernet utelukkende har gjort feilvurderinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...