Gå til innhold

Hva er det skumleste du noen gang har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overnaturlig, skumle menn i mørket, kjempeskumle mareritt, lyder... osv

Skal legge meg nå, men har nok noen historier i morgen!

Skriv skriv skriv! :)

Anonymous poster hash: ea982...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordskjelv på 7,7 over 17 000 døde. Så hardt skadde og døde mennesker i gaten. Hus som var falt sammen og mennesker som ropte etter hjelp i ruinene. Det var skummelt for en jente på 10 år som jeg var da.

Anonymous poster hash: d11b8...355

Skrevet

Det skumleste jeg har vært borti var da jeg var 2 meter unna døden. Fikk nesten en flere hundre kilos talje(en klo man bruker til å løfte opp silo i fjøset med)midt i hodet,var bare flaks jeg ikke sto rett under den. Fikk "bare" en flere titalls kilo kjetting i hodet...

Anonymous poster hash: a01ff...fa6
Skrevet

Å drømme at jeg falt ned trappa og døde.

Står opp for å gå på do. Vet 100% sikkert at jeg står med begge beina på toppen av trappen. I neste sekund tar jeg salto ned trappa og lander på magen.

Utrolig nok fikk jeg ikke andre skader enn skrubbsår på mage og lår samt en brukket tå.

Det skumleste er vel at vi helt siden vi flyttet inn i det huset hadde følt at det sto en gammel mann på toppen av den trappen og han var ikke noe godt menneske. Både meg og samboer følte dette i lang tid før vi sa det til hverandre. Begge to småløp i den trappen fordi vi følte noen sto bak og ville dytte oss ned....

Hadde mange opplevelser i det huset. Bodde der bare ett år....

Skrevet

Da jeg havnet i skuddlinjen på en drive-by-shooting i Honduras... Så at bilen kom kjørende sakte forbi en strandcafe der jeg satt og spiste, og så hagleløpet stikke ut av vinduet og en kar som sikta...

Jeg frosset helt, satt stiv som en pinne med mat på gaffelen halvveis inn i munnen og hjertet stoppa litt.. Husker nøyaktig hva jeg hadde på meg, hva jeg spiste etc...

De skjøt noen meter etter de hadde passert meg, men traff heldigvis ikke noen - han de var ute etter hadde også gunner, så de skjøt et par skudd frem og tilbake, så var det over ( ingen ble skadet, tror det var mest for å skremme)..

Nå skal det sies at stort sett ALLE har skytevåpen i Honduras, så jeg opplevde flere episoder med skytevåpen, men ikke mot meg, og ikke skudd...

Anonymous poster hash: 213f1...5ba
Skrevet

Å bli lurt i et stoff som ligner lsd, han dryppet det i drikken min, på fest hjemme hos meg selv. Hadde tidenes badtrip i 24 timer, fy f...

Anonymous poster hash: 04fd0...e9e

Skrevet

Må være den gangen jeg holdt i et sølvkjede uten anheng. Snudde meg og i det kjedet kom over et levende lys tok det fyr. Jeg slapp det i gulvet og det brant i noen sekunder. Var helt svart etterpå. Sikkert bare en kjemisk reaksjon, men jeg hadde nettopp hørt om spiritisme og var 13...:)

Anonymous poster hash: 6cb62...752

Skrevet

For noen år tilbake drømte jeg at jeg var i noen ruiner og løp fra et spøkelse. Spøkelset fikk tak i meg og skulle voldta meg. Så våknet jeg, og hadde søvnparalyse der jeg følte jeg ble presset ned i madrassen.

Det var utrolig skummelt og jeg turde ikke sove alene på ei stund.

Har flere historier på lager!

Kjør på!

Skrevet

Ble forfulgt av en utlending i en butikk. Klokken var ikke så mye, så var ikke så bekymret. Tok en velopplyst gate hjem. Men ble livredd da han plutselig kjørte ut foran meg og prøvde å få meg med i bilen sin. Jeg sa nei, men han fortsatte å følge etter meg. Akkurat i det jeg hører han begynner å løpe etter meg ser jeg en kamerat av meg kjøre mot meg, så jeg hoppet inn i bilen hans.

Nr. 2 må bli da jeg skulle kjøre taxi hjem og ble antastet av sjåføren. Heldigvis ga jeg ikke min egen adresse (Etter en lignende opplevelse) så jeg følte meg iallefall trygg hjemme. 

Anonymous poster hash: 8f452...135
Skrevet

At hele butikken jeg jobbet i, knuste over oss 22. juli 11. Og at Oslo var dødsens stille i en hel evighet etter det smellet.

Anonymous poster hash: 423fc...449

Skrevet

Seksuelle overgrep fra jeg var 6 til jeg var 13. Har hatt mareritt hver natt siden. 

Skrevet

Den første gangen ene barnet mitt "skreik seg bort".

Jeg satte han ned på gulvet fordi jeg skulle spise ferdig maten i fred. Sønnen min ble skikkelig fornærmet og begynte å skrike.

Vi hørte bare et langt skrik på utpust, også ble det stille. Tittet på han, og da var han stiv som en stokk og pustet ikke. Moren min løftet han opp og dunket han i ryggen fordi vi trodde han hadde satt noe i halsen.

Han ble blåere og blåere, og jeg trodde ærlig talt han var død!

Mens dette sto på klarte jeg å gå til tlf og slå 113 og tilkalle ambulanse. Amer ikke åssen jeg klarte det. Var helt gele i beina og klarte nesten ikke stå oppreist.

Etter en liten stund kom han seg til seg selv igjen og fikk normal farge.

Fy faen, aldri vært så redd i hele mitt liv!!!

Anonymous poster hash: 2f333...f04

Skrevet

Da huset vårt begynte å brenne midt på natta. Skjedde da jeg var ti år. Gikk heldigvis bra med oss fordi søsteren min våknet og varslet alle. Veldig skremmende opplevelse :S

Skrevet

Satt på tbanen ganske sent, så kom det på en utlandsk fyr som satt seg to seter unna med ansiktet mot meg. Etter to stasjoner så var det fremdeles bare han og meg på vogna og da begynte han å beføle seg selv. Jeg tenkte at nå blir jeg voldtatt. Neste stasjon kom det heller ingen på så jeg tok opp tlf og ringte en venninne. Jeg satt og så på han i vinduet og han nistirret på meg mens han fortsatte. Når banen stoppet på neste stasjonen så ble jeg sittende et par sekunder før jeg stormet ut døra og inn på en annen vogn rett før dørene lukket seg. Han rakk ikke å reagere. Når jeg var trygt inne på den andre vognen (hvor det var et par andre) så snudde jeg meg for å se inn i den andre vogna. Da hadde han satt seg helt mot vinduet foran i vogna og sto og flikket med tungen mot meg.

Æsj æsj æsj....var så sykt redd og så sykt kvalm av hele gubben. Er vel 8-9 år siden nå og jeg husker ansiktet hans som om det skulle vært i går.

Anonymous poster hash: a3be1...c5d
Skrevet

Da jeg skulle ta taxi, og taxisjåføren begynte å ta på håret mitt, og låret mitt. Snakket om at han ville gifte seg med meg og ta meg med til hjemlandet sitt uansett om jeg ville det eller ei... 

Han kjørte opp i en skog og prøvde å voldta meg, men jeg sparket han i ansiktet og sprang. Tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv. Det verste var at han visste hvor jeg bodde, så jeg følte meg ikke trygg før vi flyttet.

Skrevet

Da jeg skulle ta taxi, og taxisjåføren begynte å ta på håret mitt, og låret mitt. Snakket om at han ville gifte seg med meg og ta meg med til hjemlandet sitt uansett om jeg ville det eller ei...

Han kjørte opp i en skog og prøvde å voldta meg, men jeg sparket han i ansiktet og sprang. Tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv. Det verste var at han visste hvor jeg bodde, så jeg følte meg ikke trygg før vi flyttet.

Huff.... så å ta taxi hjem fra byen er kanskje en falsk trygghet?

Skrevet

Jeg opplevde heldigvis ikke at taxisjåføren kjørte en annen plass en avtalt, men har opplevt flere ganger at de er alt for intressert i meg, spør masse, prøver å ta på meg osv.. Lærte fort å ta taxi hjem til nabo blokken, evt nabo gaten. Sånn at de ikke skulle få adressen min.

Anonymous poster hash: 94c62...702

Skrevet

Huff.... så å ta taxi hjem fra byen er kanskje en falsk trygghet?

Om man er uheldig, så ja. Men vil tro at nesten alt er tryggere enn å vandre gatelangs alene på kvelden :) Jeg fikk dessverre litt skrekken etter dette og tar aldri taxi alene. 

Skrevet

Jeg opplevde heldigvis ikke at taxisjåføren kjørte en annen plass en avtalt, men har opplevt flere ganger at de er alt for intressert i meg, spør masse, prøver å ta på meg osv.. Lærte fort å ta taxi hjem til nabo blokken, evt nabo gaten. Sånn at de ikke skulle få adressen min.

Anonymous poster hash: 94c62...702

Trist at det skal være slik :( Jeg var naiv og tenkte faktisk ikke at slikt kunne skje, så ga han adressen min. Siste gang for å si det slik!

Skrevet

Overnaturlig: 
Var med noen venner på en hytte langt oppe på fjellet da jeg var sytten. Lå noen hytter i nærheten, men siden det var utenom sesongen var det ingen som bodde der da. Hadde med hund, som plutselig begynte å bjeffe noe voldsomt. Eieren hadde god kustus på hunden, men den ga seg ikke. Han ble etter hvert rolig, og gikk bare å knurret litt innimellom. Rett etter begynte lysene å blinke, en lyspære om gangen, i både stuen og på kjøkkenet. Plutselig ser jeg ene vinduet dirrer. Som om noen banket på det, men det kom ingen lyd. Var en av de andre som så det, likevel ba de meg roe meg ned, for det var selvfølgelig ingen spøkelser eller noe. Litt senere skulle vi lage tevann, på peisen, og vannet begynte å koke med en gang vi satt kjelen på ovnen - vannet kom rett fra springen! Da skjønte resten av gjengen at her var det noe spooky, og alle begynte selvfølgelig å skremme hverandre. Vi ble enige om å sove på samme soverom, sånn at ingen skulle være alene, og selvfølgelig sånn at ingen skulle skremme hverandre. Rett før vi sovnet kom det er brak fra kjøkkenet. Etter lang diskusjon var det ingen som turte å gå ut fra soverommet, men neste morgen lå kjelen som vi hadde kokt vann i (som satt på peisen i stuen kvelden før!) lagt opp ned under kjøkkenbordet, mens restene av vannet også lå i en dam under kjøkkenbordet. 
Vi pakket i bilen og reiste hjem så fort vi hadde pakket sammen den formiddagen! 
(Jeg tror fortsatt ikke på ånder eller noe den dag i dag, men de episodene var det noe merkelig med! :S ) 

Den mest skumle hendelen i livet mitt er likevel da jeg som fjortenåring var på ferie i et land i Afrika, og gikk noen minutter alene på kaien mens de jeg var med var rett innom en butikk. Det kom en mann som grep meg i armen, og dro meg ca. 50 meter langs kaien og stranden, inn i noen busker og til et skur. Han hadde en stor fiskerkniv (på størrelse med et lite sverd!), som han strøk langs magen min og puppene mine, før han holdt den på halsen min - mens han viste meg hendene hva han ville gjøre med meg (sex!). Jeg turte ikke å skrike eller noe, siden han hadde den kniven, og jeg husker at jeg tenkte at han bare fikk voldta meg, og bli ferdig med det. Om han ville drepe meg, så forberedte jeg meg på det. Så for meg kisten på flyet tilbake til Norge, og hvor tragisk det hele var. HELDIGVIS var det militærvakter i gatene den dagen, og de kom og reddet meg etter å ha sett at han dro meg avgårde. Det hele varte nok bare maks noen minutter, men utifra alt jeg rakk å tenke akkurat da kunne det godt vært en hel time. Har ikke sagt til noen hva han faktisk ville, jeg har bare sagt at han skulle vise meg noe... 
Jeg går ALDRI alene i utlandet igjen, selv ikke i Sverige, og jeg er fortsatt livredd afrikanske menn. Meldte meg på selvforsvarskurs da jeg kom hjem, men har vært redd for å gå alene siden den gang. 

ALDRI gå alene på sånne plasser, selv i et lite øyeblikk! Hvert fall ikke som ung kvinne, for sånne ting tar ikke lang tid... 

Anonymous poster hash: d61de...208
Skrevet

Var på ferie med ekskjæresten min (bilferie) og mitt 3 år gamle barn. Han begynte å drikke for mye og ble totalt forandret (vi hadde vært sammen over ett år men hadde aldri opplevd han slik).

Vi avbrøt ferien og de sju-åtte timene i bilen hjem var det skumleste jeg har opplevd. Han oppførte seg som en psykopat og truet med å slå meg ihjel mens jeg kjørte slik at vi alle tre døde, han var rasende uansett om jeg prøvde å snakke med han eller om jeg var stille, og totalt uforutsigbar og ekkel. Turde ikke kaste han ut, fordi jeg skjønte at da ville det bli verre da vi kom hjem. Han gjorde det helt klart at han hadde gevær og at jeg skulle gjøre som han ville. Turde ikke melde det til politiet heller - da ville han ha blitt veldig provosert og gjort mye verre ting.

Da vi kom hjem og jeg hadde satt han av der han bodde, tenkte jeg at jeg ALDRI skulle utsette meg/oss for noe slikt igjen, og kuttet tvert. Men han plaget meg i åtte månder etterpå, og jeg turde ikke sove på nettene eller slappe av hjemme i helgene. Reiste heller bort. Jeg flyttet for en periode til et annet sted etter de åtte månedene, og skaffet meg hemmelig tlf (første gang jeg gjorde det fikk han tak i nr mitt fordi "han hadde kontakter" i telefonselskapene...) og adresse. det har jeg hatt i de siste 10 årene etter dette. 

Jeg følte meg som et gissel på denne bilturen, og trodde vi skulle dø. Tror faktisk jeg har hatt posttraumatisk stresssyndrom eller hva det heter etterpå, men føler at ingen skjønner hvor skremmende det faktisk var.

Anonymous poster hash: 91842...818
Skrevet

Da huset vårt begynte å brenne midt på natta. Skjedde da jeg var ti år. Gikk heldigvis bra med oss fordi søsteren min våknet og varslet alle. Veldig skremmende opplevelse :S

Har også opplevd brann. Det var det grusomste jeg noen gang har opplevd. Var et minutt unna å komme ut for seint, blei stående på gata i halvsvima (siden det var midt på natta) og se flammene sluke hele huset.

Sku ønske jeg ikke var hjemme. Var voksen da, men uansett dritskummelt. Spesielt siden jeg hele mitt liv hadde/har vært livredd for å oppleve brann. Det jeg alltid var mest redd for. Sleit med angst/brannangst i over ett år etterpå.

Skrevet

Overnaturlig:

Jeg våknet midt på natta av noen katter som slåss ute. Gikk bort til vinduet for å kikke, og så ei jente i ungdomsalder stå å kikke mot garasjen. Lyst hår, tettsittende bukse og veske som hun hadde tvers over overkroppen.

Hun stod og bevegde seg som om hun så etter noe inni der. Plutselig forduftet hun. Imens jeg så på, plutselig helt vekke. Og hun gikk ikke vekk, som om hun plutselig ble usynlig.

Jeg vet det ikke var en drøm, og har vanskelig for å tro at jeg så syner.

Turde ikke gå ut etter skumring så lenge vi bodde der!

Hadde lagt minstemann for en lur på dagen. Var ellers alene hjemme, og satt meg i en stol for å se tv. Duppet av litt, og våknet da han begynte å grine da han våknet. Idet jeg slår opp øynene, står det en skygge sånn 2 meter ifra meg. En hel menneskeskikkelse i skygge liksom. Varte nok noen sekunder, men var veldig tydelig.

Våknet ei natt pga barnet som ville ha nattflaska si. Stod opp og gikk inn på kjøkkenet for å varme flaska. Imens jeg stod der så jeg inn i stua. Plutselig går det en skygge-katt over stuebordet. Tar seg god tid og strekker beina godt imens den går. Så er den vekke.

Skrevet

Når morkaka revnet under fødsel. Plutselig løsnet ett trykk jeg hadde kjent en stund ved at vannet gikk men vannet var knallrødt og blodet bare fortsatte å renne. Alarmen gikk og rommet ble fullt av folk. De hev meg over på en annen seng og løp med den (til operasjonssalen) smertene var ekstreme. siste jeg husker er wn mann som sa "vi har ikke tid til å vaske henne, her må vi bare skjære"

Utrolig ekkelt å våkne og ikke vite hva som hadde skjedd. Heldigvis varte skrekken bare noen sekunder før en sykepleier fortalte meg at alt var bra med gutten. Han var sterk og fin og hos pappaen sin.

Skrevet

Det må være da jeg og min x krasjet med bil. Vi var begge studenter, så bilen var billig og i dårlig stand. Tror ikke x'n viste hvor dårlig forfatning bilen var i. Det var glatt, noen biler stoppet et godt stykke foran oss. I det han trykker inn bremsen roper han at bremsene har sluttet å fungere. Han drar i brekket, men vi suste inn i bilen foran oss for det. Var 16 år på den tiden, var i flere år etterpå livredd for å være passasjer i en bil. . :-) skrekken er heldigvis kurert nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...