♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har planer om snow racer siden hun ikke har noe akebrett og det er litt obligatorisk synes jeg. Hun maser veldig om nettbrett, men tror kanskje vi drøyer det til hun har bursdag i mars. Hva skal dere gi til deres barn, evt hva får de av andre som dere vet om? Tekte å gi noe i tillegg til snow raceren også :-)
Gjest Kira Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Hun får Barbie-hus av oss og skøyter av mine foreldre.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 gutta på 3 og 6 år får x-box.de har ikke noe slags tv-spill fra før av,så det er vel bare et spørsmål om tid. 3 åringen har bursdag rett etter jula,og da får han en snow racer! Anonymous poster hash: adfb1...f0a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Ski! Anonymous poster hash: 910f9...985
2005&2010 Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Kjøkken fra IKEA med tilbehør, hun er 3,5år
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Storebror på 5 får snowboard (faren er snowboard-entusiast ) og lillebror får Hamax pirat akebrett. De får i tillegg en gave sammen av julenissen, og det er Turtles bilen. Anonymous poster hash: 4b376...7ad
Vil Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Vår gutt (4 1/2) fikk ski i fjor, hvis ikke hadde det vært bra i år. I år skal han faktisk få en liten docing-stasjon så han kan høre på musikk på rommet sitt når han har venner på besøk.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 4 år. Nye ski, staver og støvler. Og lego. Anonymous poster hash: 2f7ea...b3c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Lego Anonymous poster hash: e749a...1a6
skinnfilla Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Hun er 3 og får: Trekjøkken fra bestemor/bestefar Furreal katten fra besteforeldre En bunke klær fra farmor/farfar Stellebord/ mating til Newborn baby fra oss+ endel småting Newborndukke med klær fra oldefar Og fra resten vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Gutt 3 år får av oss brio togbane, sengesett med jake og sjørøverene, play doh sett og slush kopp. Søskna ønsker seg det så da får han også. Av mine foreldre villmarks bukse og genser pluss en liten ting fra nissen- spurte oss om str derfor vet jeg det. Av svigerfar ski-doo snow moto, pluss noe mer, men vet ikke helt hva. Vi får bare penger og handler inn gavene Av tanter og onkler vet jeg ikke Anonymous poster hash: b49c3...a8b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 3-åringen får snow racer, minni mus bamse og løveungen eller frøken kanin bamse. (ja, hun elsker bamser!) 4-åringen får snow racer som ser ut som en snøskuter, radiostyrt bil som kan kjøre i vann, snø osv og fullt kaptein Sabeltann antrekk. 5-åringen får walkie-talkie. Mer har vi ikke funnet til ho enda. Men dette er gaver som er fra både oss, mamma og svigers. De får også litt penger på kontoen. Anonymous poster hash: 54fa0...9ab
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Min 4-åring ønsker seg rosa CD-spiller med mikrofon så hun kan synge med, så da blir det en sing-along spiller til henne, hun elsker å høre på musikk. Ellers ønsker hun seg kjoler, lego, prinsessesko (hun så noen billige pensko som glitrer på HM), tiara, danseskøyter (hun har til nå gått på arvede hoskey-skøyter), pusepledd, tegnesaker og puslespill. Anonymous poster hash: 7cb37...012
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2013 Tusen takk for tips så langt :-) Ser uttil at vi treffer blink med snow racer, synes alle kjøper det i år jeg :-) Ski, kjøkken, dukker og dukketing har hun. Tror jeg skal sjekke ut furreal lekene og så er lego en god ide :-) Kom plutselig på at hun må jo få pakke av nissen også, så da blir det 2-3 pakker til jeg må beregne utenom snow raceren :-)
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2013 Min 4-åring ønsker seg rosa CD-spiller med mikrofon så hun kan synge med, så da blir det en sing-along spiller til henne, hun elsker å høre på musikk. Ellers ønsker hun seg kjoler, lego, prinsessesko (hun så noen billige pensko som glitrer på HM), tiara, danseskøyter (hun har til nå gått på arvede hoskey-skøyter), pusepledd, tegnesaker og puslespill. Anonymous poster hash: 7cb37...012 Den rosa spilleren har datteren min. Den er ofte i bruk :-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Jenta på 3 år får Sånn tavle som står på gulvet med ene siden til kritt og andre siden whiteboard. Kuleramme (dette ønsket hun seg) Kosedress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå