Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 ? Anonymous poster hash: fec88...263
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Mistanken var der fra før ungen fylte året. Lite søvn, meget høyt aktivitetsnivå, mye følelser, svært lav konsentrasjonsevne mm. BUP og PPT koblet inn fra 2-årsalderen. Tilrettelegging med personlig assistent i barnehage, veiledning av foreldre og avlastning fra samme alder. Diagnose satt ved 6-årsalder etter 4 år med utredning, tilrettelegging og diett. Medisinering ved 7-årsalder pga store problemer i klasserommet med motorisk uro og manglende impulskontroll. Etter ett år på medisiner er det en ny hverdag, med glad unge med mestringsfølelse og en ny ro i kroppen. Anonymous poster hash: a682f...97c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Takk for svar! Flere? Anonymous poster hash: fec88...263
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 5-6 års alderen.. Holdt på i 5,6 årmed utredning, medisiner i 2,5 år.. Bupp, ppt, b. Vern privat psykolog og maaaaaaaaaange møter med alle innstanser. En evig kamp!! Grusomt til tider. Sluttet på medisiner 14,5 års alder. Opplegg fra bufetat og mst. Går greit stort sett, men visse perioder er vanskeligere.. Ikke fått konkret diagnose, var innom bipolar , og aspergers..- adhd.. Går på spesialskole, begynte der i 8 kl og det beste som har skjedd. Håper alt går i riktig retning nå. Anonymous poster hash: 93ea2...116
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Hva var tegnene? Fått tilbakemelding om mistanke om ADHD på barnet mitt. Barnet er "lettantennelig", altså blir fort veldig sint, men utover det ser jeg selv ikke tegn til at noe er galt.. Så jeg lurer på om jeg som mor er blind eller hva.. Anonymous poster hash: fec88...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå