Gå til innhold

Ekstremt saktevoksende hår på 7-åring- normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7 har aldri klippet seg! Det vil si, jeg stusser bittelittegrann aller ytterst på håret iblandt, så de slitte tuppene forsvinner, og det som kommer ut samler seg i én lengde. Det rekker nå til litt nedenfor ørene!

Alle klassevenninner har klippet seg flerfoldige ganger, og flere har hår nesten til rumpa.

Vet noen av hva dette kommer av? Hun er ganske fortvilet over det, men vi forsøker å tone det ned så godt vi kan.

Anonymous poster hash: f3356...b94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe unormalt. Her vokser ikke håret til datteren min særlig fort, men vet om to andre barn der det ikke ser utvalg det vokser i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 9b46e...12a

Skrevet

Tror ikke det er noe unormalt. Her vokser ikke håret til datteren min særlig fort, men vet om to andre barn der det ikke ser utvalg det vokser i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 9b46e...12a

Takk for svar. Lurer på om det kan være noe spesielt, da det virkelig nesten ikke har skjedd noe på 7 år.

Kan noen frisører svare mon tro?

Skrevet

Sikker på at hun får i seg den næringen og alle vitaminer hun trenger? Hvordan vokser neglene hennes?

Anonymous poster hash: 9cbba...585
Skrevet

Sikker på at hun får i seg den næringen og alle vitaminer hun trenger? Hvordan vokser neglene hennes?

Anonymous poster hash: 9cbba...585

Hun er høyest av jentene i klassen og kjernesunn ellers. Neglene vokser normalt, dog litt langsommer enn brorens. Er det en sammenheng der?

Skrevet

Jenta mi på 8 år har det veldig likt som din. Hun har ikke fått langt hår selv om hun har spart i mange år. Hun har veldig tynt nordisk hår. Helt lys er hun å. Mange av hennes venninner har hår ned til rumpa. Hun synes det er veldig kjedelig å ikke få langt hår. Vi har aldri klippet henne kort mrn hun stusser bort det tynne håret på tuppen ca to ganger i året.

Anonymous poster hash: 7bd51...b6b

Skrevet

Tror ene datteren til Marta og ari og har slikt hår.

Dattera til søsteren min og. Søsteren min må ha sprøyter for b12. Dattera har og lave verdier, men ikke lave nok til at hun trenger sprøyter.

Søsteren min har hatt tykt, langt, krøllete og flott hår siden hun var liten. Dattera er nå snart 9 og kan endelig ha håret i hale! Det er tynt og pistrete og aldri klippet. Begynte å vokste mer når hun var 7,5 og til nå. Men rekker til skuldrene.

Guttene vår må klippes vær tredje uke, vokser kjempefort.

Anonymous poster hash: 82cf2...5af

Skrevet

Jeg var slik frem til puberteten. Jeg hadde en flisete guttekort sveis frem til 10 årsalder, da håret endelig begynte å gro litt mer. 

Anonymous poster hash: 787cd...a88
Skrevet

Spørs helt på hårtypen og kvaliteten på håret.

Er typisk nordisk hår og være tynt og derfor svakt.det slites av rett og slett.er veldig vanlig,men de som ofte plages med det er flinke til og skjule det.

Veldig mange frisører har denne typen hår

Skrevet

Jeg synes ikke det høres normalt ut. Jeg ville sjekket henne. Hår er blandt mange andre ting som viser hvor frisk kroppen er. Jeg har og ei på åtte, hun hadde hatt hår ned til rompa opp til flere ganger om ikke hun hadde klippet seg. Ingen av jentene i klassen til verken henne eller lillesøster som er to år yngre har heller slik hår du beskriver. Jeg mener ikke å si det er noe alvorlig galt med henne altså, bare at jeg ville sjekket hva det kom av :)

Anonymous poster hash: ce9f8...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...