Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har vært så flink med slankingen de siste dagene, og nå spiste jeg nettopp en stor pakke med kjeks. Var sulten og er på jobb og hadde ikke annet å spise enn den kjekspakken jeg fant på kjøkkenet. ÆSJ! Anonymous poster hash: 3d132...071
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Ikke det verste du kunne spist da.. Men, men gjort er gjort ingen vits i å dvele ved det. Og nå har du kanskje lært at det ikke er verdt den dårlige samvittigheten som kommer etterpå. Begyn med blanke ark igjen og prøv å hold deg til det sunne fra nå :-) Lykke til, gudene skal vite at jeg vet hvordan du har det :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Ikke det verste du kunne spist da.. Men, men gjort er gjort ingen vits i å dvele ved det. Og nå har du kanskje lært at det ikke er verdt den dårlige samvittigheten som kommer etterpå. Begyn med blanke ark igjen og prøv å hold deg til det sunne fra nå :-) Lykke til, gudene skal vite at jeg vet hvordan du har det :-) Egentlig noe av det verste man kan spise;P Fulle av transfett og gudene vet hva. Anonymous poster hash: 0a685...12f
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Her prøver jeg å dra opp dem som ligger nede... Men neida, bare trykk henne ned i søla igjen du :-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Ikke gjør det verre enn det er. Ikke bruk dagen på å fortsette å spise annet enn det som er planen. Da er det ikke så ille Du er kjempeflink! Husk dette til neste gang så går det kanskje lengre og lengre mellom hver gang det frister!?
Love my kidz Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Gjort er gjort Jeg kan anbefale deg å forebygge sult bedre fra nå av. Spis litt oftere, og ha gjerne en liten boks med nøtteblanding (usaltet) stående på arbeidsplassen din. Fint å ha i bilen også. Du trenger ikke så mange for å få bort den verste sulten. Og husk at nøtter ikke er et måltid, kun mellommåltid (pga mye kcal). Lykke til videre med slankingen
Love my kidz Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Eple er også godt å ha i vesken for å ha til akutt sult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå