Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Som mye stimulering, Hyppig amming Havregrøt Nesespray Vørterøl Akupunktur Ammethe Søvn og hvile Mye mat og vann daglig. Er det flere tips?? Tulla er nå 3 uker og jeg har jobbet iherdig med dette, men fortsatt lite melk. Ikke nok til en voksende baby. Hva gjør man? Og når må man innse at det ikke vil komme mer?? Anonymous poster hash: ef170...44e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Er du sikker på at du har for lite melk? Altså, legger ikke jenta di på seg nok? Husk at det er vanlig med økedøgn rundt tre ukers alder. Ikke stresse med at det er `for lite melk`? Ha troen på at det faktisk er nok melk. Legge vekk den tanken HELT. Jeg har `slitt` med melkeproduksjonen til alle barna mine, men det var først med sistemann at jeg forsto at jeg måtte legge vekk stresset ang melkeproduksjonen. Og nå har jeg hatt den beste ammingen hittil. Jeg trodde feilaktig at puppene måtte kjennes smekkfulle av melk for at det skulle være nok. Jeg gikk rundt og kjente på puppene og tenkte, `å nei, nå har jeg lite melk` Noe som egentlig ikke stemte så veldig. For når utdrivningsrefleksen satte igang kom det rikelig. Ellers, av ting du ikke har nevnt i listen din: maltekstrakt/blokker, havregrøt laget av ordentlig havre(ikke den lettkokte varianten) med rikelig kanel på, bukkehornskløverfrø, nattamming, pumpe tomt etter at babyen har ammet. Anonymous poster hash: 89987...cd5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Er du sikker på at du har for lite melk? Altså, legger ikke jenta di på seg nok? Husk at det er vanlig med økedøgn rundt tre ukers alder. Ikke stresse med at det er `for lite melk`? Ha troen på at det faktisk er nok melk. Legge vekk den tanken HELT. Jeg har `slitt` med melkeproduksjonen til alle barna mine, men det var først med sistemann at jeg forsto at jeg måtte legge vekk stresset ang melkeproduksjonen. Og nå har jeg hatt den beste ammingen hittil. Jeg trodde feilaktig at puppene måtte kjennes smekkfulle av melk for at det skulle være nok. Jeg gikk rundt og kjente på puppene og tenkte, `å nei, nå har jeg lite melk` Noe som egentlig ikke stemte så veldig. For når utdrivningsrefleksen satte igang kom det rikelig. Ellers, av ting du ikke har nevnt i listen din: maltekstrakt/blokker, havregrøt laget av ordentlig havre(ikke den lettkokte varianten) med rikelig kanel på, bukkehornskløverfrø, nattamming, pumpe tomt etter at babyen har ammet. Anonymous poster hash: 89987...cd5 Har hatt lite siden fødsel så måtte etter 6 dager gi flaske innimellom etter råd fra helsesøster. Tulla stod stille i vekt og skriker og ikke fornøyd. Nå holder vi det i sjakk Pga litt tillegg eller pumpet melk noen ganger, men jeg ønsker jo så utrolig å fullamme 'Har også ammet før og da hadde jeg melk automatisk. Det er mye malt i vørterøl ihvertfall. Pumper også ut etterpå , pluss litt av og til om ho sover. Havregrøt vanlig. Hvor kjøper jeg det evnt?? Anonymous poster hash: ef170...44e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Ordentlige havregryn får du kjøpt i dagligvarebutikken. Det står STORE gryn på bakken. Det høres rart ut at du har ammet uten problemer tidligere. Har du tette barn, mye stress? Så lenge jenta ikke legger på seg, så må man selvsagt gi mme. Barnet må jo ha mat. Vi får håpe det ordner seg, på en eller annen måte, jeg skjønner at det er slitsomt Anonymous poster hash: 89987...cd5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Ordentlige havregryn får du kjøpt i dagligvarebutikken. Det står STORE gryn på bakken. Det høres rart ut at du har ammet uten problemer tidligere. Har du tette barn, mye stress? Så lenge jenta ikke legger på seg, så må man selvsagt gi mme. Barnet må jo ha mat. Vi får håpe det ordner seg, på en eller annen måte, jeg skjønner at det er slitsomt Anonymous poster hash: 89987...cd5 Går fint me ho nå Pga mme da Har en på 6 og 8 så de er jo ikke hjemme på dagtid og ellers ganske rolige barn Får kjøpe sånne store gryn jeg da Anonymous poster hash: ef170...44e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Ordentlige havregryn får du kjøpt i dagligvarebutikken. Det står STORE gryn på bakken. Det høres rart ut at du har ammet uten problemer tidligere. Har du tette barn, mye stress? Så lenge jenta ikke legger på seg, så må man selvsagt gi mme. Barnet må jo ha mat. Vi får håpe det ordner seg, på en eller annen måte, jeg skjønner at det er slitsomt Anonymous poster hash: 89987...cd5 Går fint me ho nå Pga mme da Har en på 6 og 8 så de er jo ikke hjemme på dagtid og ellers ganske rolige barn Får kjøpe sånne store gryn jeg da Anonymous poster hash: ef170...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå