Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Jeg har fått dilla på spillet og har kommet til til nivå 30, men her sitter jeg fast og kommer ikke lenger. Også ser jeg at andre kommer forbi nivå 300! Er det mulig å komme så langt uten å kjøpe masse hjelpemidler? Er det noen triks jeg har gått glipp av? Hjelp meg jenter! Jeg er besatt ( men nekter å bruke penger på dette spillet) Anonymous poster hash: 233e7...368
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Jeg er på nivå 135 nå, og har ikke brukt ei krone. Er som deg besatt, men nekter å bruke penger på det. Men har tre allierte på facebook som jeg kan be om billetter for å få låst opp flere episoder, for det må man etterhvert for å kunne komme lenger. Anonymous poster hash: 0efe7...945
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Er kommet til 197 nå uten å bruke ei krone. Men noen ganger står jeg fast i flere uker før jeg plutselig kommer videre. Anonymous poster hash: 9b499...2d1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg er på 266, og sitter helt fast. Det pleier jo å løsne til slutt, men denne gangen tar det visst tid altså. Et tips hvis du vil spille etter at de 5 livene er brukt opp, er å stille klokka på telefonen frem 2,5 time. Da får du nye liv. Anonymous poster hash: 4b210...477
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Får å få fullt opp med liv: Still dato til i morgen Gå inn på candy crush og se om det står 5 liv Still datoen tilbake Sånn kan du fortsette så mye du vil! Anonymous poster hash: b4cdb...0eb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Er på 298 nå, har holdt på drita lenge Man blir sykt avhengig. For meg er det et T bane spill. Har også stått fast i dagesvis/ukesvis på enkelte brett, men så plutselig løsner det! Bruker kun penger til å låse opp nye verdener jeg da, har ikke tålmodighet til å vente på at noen skal hjelpe meg. Anonymous poster hash: 05781...08c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Det å jukse med liv prøvde jeg og ei venninne på, og begge fikk noen timers straffe tid før det kom nye liv på vanlig måte Anonymous poster hash: 9b499...2d1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Hmm, det med å stille klokken var jo kjempelurt. Det hadde jeg ikke tenkt på. Men det var litt dumt at jeg fikk det tipset, for det passet så fint at jeg ble nødt til å gå ut av spillet når jeg gikk tom for liv. Nå blir jeg sittende ENDA lenger :-/ Anonymous poster hash: 233e7...368
2005&2010 Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Hjelper en del å koble den med facebook, da kan andre venner som spiller det, sende deg ekstra trekk og liv. Jeg er på level 460 nå, litt hekta kan du si..Hehe. Men jeg har kanskje brukt tilsammen 100kr. Bare måtte etter jeg satt fast på ett brett i 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 For å få ubegrens liv, gjør nøyaktig slik- Gå ut av spillet, og inn på innstillinger på tlf,nettbrett. Still klokka en dag frem, eller noen timer. Gå ut av klokka. Åpne spillet, men IKKE start å spille. Bare se at du har fem liv. Gå ut sv spillet. Gå på innstillinger på tlf, nettbrett og still klokka tilbake til dagens tid og dato. Altså ikke la den bli stående på ny dato. Gå ut av klokka. Gå inn på spillet. Nå har du fortsatt fem liv, selvom du har stillt klokka tilbake til dagens dato. Og slik kan du gjøre omatt og omatt. Jeg sitter og spiller i timesvis på den måten. Kan bruke samme metode når du skal låse opp oppdrag, som du ellers må vente med et døgn, når du har klart det første av tre. Still klokka et døgn fremover. Gå inn i spillet, men IKKE start å spille, bare sjekk at neste brett er låst opp. Inn på klokka, og still klokka til dagens dato og tid. Voila, you are welcome. Anonymous poster hash: 53a41...0c0
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Får å få fullt opp med liv: Still dato til i morgen Gå inn på candy crush og se om det står 5 liv Still datoen tilbake Sånn kan du fortsette så mye du vil! Anonymous poster hash: b4cdb...0eb Du får ikke straffetid hvis du kjør det på denne måten! Husk å gjøre det akkurat som jeg skrev! Ikke spill når du har fått fullt liv, gå rett inn på klokka og endre denne til normal igjen. Anonymous poster hash: b4cdb...0eb
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 jeg er på nivå 70, sitter fast ,men ! jeg har ikke brukt en krone ... men har vært behov for litt vennskapelig hjelp på facebook
Rosa Panter Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Jeg er kommet til slutten av spillet, så nå er det en ny verden som er åpnet hos meg.har ikke brukt noen kr på dette.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Er på 235, står litt fast,men jeg bruker heller en uke på samme nivå enn å betale. Har ikke betalt noe hittil. Bruker også det stille klokka-trikset, hi hi. Anonymous poster hash: 27166...77e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 Jeg har kommet til nivå 170 og har verken brukt hjelp fra venner (da jeg ikke har koblet opp mot facebook) eller kjøpt noen verdens ting. For å komme videre i enkelte verdener må jeg spille ekstrabrett, men det har gått det også Anonymous poster hash: a7b4c...1c9
Voilà Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Har ikke brukt en eneste krone på de trehundre-og-noe brettene. Har ikke spurt om hjelp annet til å komme til neste verden, men jeg bruker lang tid på enkelte. Det er bare til å prøve når man får flere liv, så går det plutselig Greit tidsfordriv i reklamepauser og mens man venter på at maten skal bli ferdig
Bananen Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Jeg har sittet fast på 347 i flere mnd nå. Sikkert nærmere 6mnd. Men prøver ikke hver dag lengre, lei av å sitte fast:p Har ofte flere ukers pause før jeg prøver igjen. Nekter å bruke penger på det jeg også) Nå har jeg vel ikke spilt på en mnd's tid, så tror jeg må inn å spille litt igjen nå Har aldri brukt klokketrikset, men sender irriterende mange forespørsler om liv til folk. Sist jeg spilte hadde jeg vel nærmere 150 liv til overs fra venner;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 ÅÅÅÅHHHH!! Holder på å klikke av hele spillet Jeg var lur jeg.. kommet over 100.. og så presterer jeg å starte å jukse med liv... klasket på en ny dag for hver gang jeg trengte nye liv... Når jeg stilte klokka tilbake, da datoene hadde begynt å gå i surr i hodet mitt(hadde tross alt hatt både jul og nyttår ) så står telleren på 0 liv og jeg må vente 75000 minutter Anonymous poster hash: 6447b...2c1
mamma_til_gutt Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 ÅÅÅÅHHHH!! Holder på å klikke av hele spillet Jeg var lur jeg.. kommet over 100.. og så presterer jeg å starte å jukse med liv... klasket på en ny dag for hver gang jeg trengte nye liv... Når jeg stilte klokka tilbake, da datoene hadde begynt å gå i surr i hodet mitt(hadde tross alt hatt både jul og nyttår ) så står telleren på 0 liv og jeg må vente 75000 minutter Anonymous poster hash: 6447b...2c1 Det er ikke verre enn å stille klokka et år frem eller noe sånt, åpne Candy Crush UTEN Å SPILLE, lukk candy crush og still klokka tilbake til rett tid. Da funker det igjen
Bananen Skrevet 28. november 2013 #20 Skrevet 28. november 2013 Yuhuuuu!!! Da klarte jeg 347 på andre forsøk etter mange mnd med tålmodighet! Hehe
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #21 Skrevet 28. november 2013 ÅÅÅÅHHHH!! Holder på å klikke av hele spillet Jeg var lur jeg.. kommet over 100.. og så presterer jeg å starte å jukse med liv... klasket på en ny dag for hver gang jeg trengte nye liv... Når jeg stilte klokka tilbake, da datoene hadde begynt å gå i surr i hodet mitt(hadde tross alt hatt både jul og nyttår ) så står telleren på 0 liv og jeg må vente 75000 minutter Anonymous poster hash: 6447b...2c1 Det er ikke verre enn å stille klokka et år frem eller noe sånt, åpne Candy Crush UTEN Å SPILLE, lukk candy crush og still klokka tilbake til rett tid. Da funker det igjen U saved me!! Anonymous poster hash: 6447b...2c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #22 Skrevet 28. november 2013 ÅÅÅÅHHHH!! Holder på å klikke av hele spillet Jeg var lur jeg.. kommet over 100.. og så presterer jeg å starte å jukse med liv... klasket på en ny dag for hver gang jeg trengte nye liv... Når jeg stilte klokka tilbake, da datoene hadde begynt å gå i surr i hodet mitt(hadde tross alt hatt både jul og nyttår ) så står telleren på 0 liv og jeg må vente 75000 minutter Anonymous poster hash: 6447b...2c1 Det er ikke verre enn å stille klokka et år frem eller noe sånt, åpne Candy Crush UTEN Å SPILLE, lukk candy crush og still klokka tilbake til rett tid. Da funker det igjen U saved me!! Anonymous poster hash: 6447b...2c1 Hehe! Godt å kunne hjelpe Anonymous poster hash: e2a50...258
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 Jeg står helt fast på nivå 70 nå. Tips til hvordan man kommer videre mottas med takk! Jeg brukte vel 7 eller 20 kr på å komme videre et sted for mange brett siden, men nå har jeg forbannet meg på at jeg skal klare det uten å bruke mer penger. Anonymous poster hash: be13a...9db
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #24 Skrevet 28. november 2013 Prøv å fjerne sjokoladen så ikke den vokser! Anonymous poster hash: b4cdb...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå