Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Liker siden hennes på facebook, og nå har hun lagt ut et bilde av kroppen etter fødsel! Fy faen, hun har bare drømmekroppen! Helt utrolig å tro at hun fødte for bare 4 dager siden! Nesten så jeg tror at hun har lagt ut et bilde før graviditete, for det der ser jo bare smashing ut! Anonymous poster hash: fc60c...8f6
Elina Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Flott å se at noen har prioriteringene sine i orden iallefall
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Hun ser flott ut. Men spes å legge ut et sånt bilde 3 dager etter fødsel. Anonymous poster hash: 5e275...e68
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Tror der det er mulig?Jeg hadde enda virkelig gravidmage, og det tok godt og vel 2 uker før den var helt flat og kiloene var borte... Kanskje jeg bare skal hive meg ut i treningen i graviditeten denne gangen Allerede nå i uke 20 ser jeg ut som en strandetv hval!Noen som har det iallefall Anonymous poster hash: fc60c...8f6
Elsker livet Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Spesielt å legge ut et slik bilde uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Er jo bare å trene og holde inn magen! Anonymous poster hash: bb121...ec0
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Er det mulig?! Jeg skal ærlig innrømme at jeg blit liiiiitt (mye) misunnelig.. 4dager etter fødsel så var min gravidmage borte, igjen var det en masse som hadde lurt den flinkeste baker.. Så ut som en brøddeig... Skulle gjerne sett sånn ut.. Anonymous poster hash: 71cfd...a34
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Hun er jo aaaaaltfor tynn. Men godt man har forskjellig smak her i verden. Jeg er selv slank og kom fort i mine egne bukser etter fødsel, men syns personlig det ser sunnere ut med litt mer å ta i Anonymous poster hash: dadee...661
Musemorbr / Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Fint for henne at hun er av de heldige med gode gener, men hvorfor føler hun at det er nødvendig (eller komfortabelt) å blottlegge seg sånn? Spesielt rett etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Bildet er tatt i en vinkel som får magen til å se flatere ut enn den er. Hvis man ser nøye etter, ser man en liten "runding" midt på magen. Og ja, det er faktisk mulig. Min mage var også tilnærmet flat umiddelbart etter fødsel, og jeg var ikke i nærheten så veltrent som denne dama. Kropper er forskjellige, noen endrer seg veldig etter svangerskap, andre går rett tilbake til "normalen". Tror først og fremst det har med gener å gjøre. Det jeg reagerer på, er at hun velger å legge ut et slikt bilde, for ikke å snakke om tidspunktet hun gjør det på. Jeg synes egentlig litt synd på henne, det må være slitsomt å være så til de grader opphengt i sitt eget utseende. Anonymous poster hash: 32f6b...3b6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Fint for henne at hun er av de heldige med gode gener, men hvorfor føler hun at det er nødvendig (eller komfortabelt) å blottlegge seg sånn? Spesielt rett etter fødsel? Er jo ikke kun gener. Men lite mat og trening. Anonymous poster hash: 5e275...e68
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Magen min var slik dagen etter fødsel. Magen var helt flat etter at ungen kom ut, men huden var litt slapp de første timene Anonymous poster hash: 830f0...588
Musemorbr / Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Fint for henne at hun er av de heldige med gode gener, men hvorfor føler hun at det er nødvendig (eller komfortabelt) å blottlegge seg sånn? Spesielt rett etter fødsel? Er jo ikke kun gener. Men lite mat og trening. Anonymous poster hash: 5e275...e68 Det er nok i aller høyeste grad genetisk også. Bakovervendt livmor, for å nevne noe.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 Jeg synes synd på datteren. Jeg er så glad min mor ikke sto foran speilet og sendte bilde til avisen fire dager etter at jeg ble født. Skjønner hun hva slags signaler hun sender ut? Til andre mammaer og ikke minst til sine egen datter.. Er det dette som er meningsfullt i livet hennes? Å vise hvor tynn hun er? Det er veldig komisk. PS. Jeg er ikke misunnelig, jeg har en slik kropp selv etter tre barn. Men det oppleves i grunn veldig uviktig for meg i det store og det hele.. Anonymous poster hash: 00210...52b
LittLykkelig Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Skulle spurt om hvorfor hun ville blø ut det fine undertøyet.. Men hun blødde vel ikke heller Har ingenting imot dama, men det virker som hun er sykelig opptatt av perfeksjon. "Klarte meg uten bedøvelse og sting". Er det virkelig noen som skryter av å ikke få sting?? Blir så lei av presset folk utsettes for. Angrer på at jeg falt for fristelsen å lese i bloggen 😣
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Jeg synes synd på datteren. Jeg er så glad min mor ikke sto foran speilet og sendte bilde til avisen fire dager etter at jeg ble født. Skjønner hun hva slags signaler hun sender ut? Til andre mammaer og ikke minst til sine egen datter.. Er det dette som er meningsfullt i livet hennes? Å vise hvor tynn hun er? Det er veldig komisk. PS. Jeg er ikke misunnelig, jeg har en slik kropp selv etter tre barn. Men det oppleves i grunn veldig uviktig for meg i det store og det hele.. Anonymous poster hash: 00210...52b Hahahha, PS jeg er ikke misunnelig, jeg har en slik kropp selv etter tre barn... Jaja, god folk er forskjellig! Anonymous poster hash: bb121...ec0
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 Hun sier jo selv at kroppen var tilbake tre minutter etter fødsel. Anonymous poster hash: b59eb...2bf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 Jeg synes det er litt merkelig (og komisk) å legge ut et sånt bilde bare et par dager etter fødselen, det lyser oppmerksomheeet. Anonymous poster hash: 3f149...18d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #20 Skrevet 28. november 2013 Hvor ser dere det her? Anonymous poster hash: 5d483...889
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #21 Skrevet 28. november 2013 Tipper hun ikke kommer til å legge ut bilde av seg selv fra siden da Det ligger på facebooksiden hennes. Anonymous poster hash: b59eb...2bf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #22 Skrevet 28. november 2013 Bevares, så frekke dere er! En gjeng med misunnelige fjortenåringer, den oppførselen der! Jeg kjenner jeg blir flau over å befinne meg i det kvinnelige kjønn når jeg leser enkelte av kommentarene her. Og dere som er værst, dere er mødre.. Anonymous poster hash: 351db...655
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 Det er jo helt vilt - hun har fått igjen for å ha trimmet hele veien. En ting som er litt til å rynke på nesen av i den sammenheng er at barnet var knøttlit til å ha blitt født i uke 40. Jeg jobber med forsikring av bla barn, og hadde barnet veid 200 gram mindre vile hun ikke fått forsikring før hun var 2 år. Det har ikke vært mye overs til ungen der inne, og det er jo bekymringsverdig. Jeg tviler ikke på at hun er en god mor, men prioriteringene kan vel sies å ha vært litt feilplassert. "lavkarbo, trening, lavkarbo, trening" Og sist men ikke minst, ganske så spesielt å legge ut et undertøysbilde 4 dager etter fødsel (fotballfrue eller ei!). Snakk om å bygge opp under "den vanlige kvinnes" følelse av mislykkethet - og spesielt i en sånn sårbar periode som en er i etter en fødsel. Det er nok mange som nå tenker at de ikke er "gode nok". Skal selvsagt ikke være sånn, men sånn som samfunnet har blitt, så sammenlikner man seg jo hele tiden med uoppåelige mål. Trist. Anonymous poster hash: e11da...58d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #24 Skrevet 28. november 2013 Bevares, så frekke dere er! En gjeng med misunnelige fjortenåringer, den oppførselen der! Jeg kjenner jeg blir flau over å befinne meg i det kvinnelige kjønn når jeg leser enkelte av kommentarene her. Og dere som er værst, dere er mødre.. Anonymous poster hash: 351db...655 Hvilke kommentarer er så ille her da? Anonymous poster hash: b59eb...2bf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #25 Skrevet 28. november 2013 Det er jo helt vilt - hun har fått igjen for å ha trimmet hele veien. En ting som er litt til å rynke på nesen av i den sammenheng er at barnet var knøttlit til å ha blitt født i uke 40. Jeg jobber med forsikring av bla barn, og hadde barnet veid 200 gram mindre vile hun ikke fått forsikring før hun var 2 år. Det har ikke vært mye overs til ungen der inne, og det er jo bekymringsverdig. Jeg tviler ikke på at hun er en god mor, men prioriteringene kan vel sies å ha vært litt feilplassert. "lavkarbo, trening, lavkarbo, trening" Og sist men ikke minst, ganske så spesielt å legge ut et undertøysbilde 4 dager etter fødsel (fotballfrue eller ei!). Snakk om å bygge opp under "den vanlige kvinnes" følelse av mislykkethet - og spesielt i en sånn sårbar periode som en er i etter en fødsel. Det er nok mange som nå tenker at de ikke er "gode nok". Skal selvsagt ikke være sånn, men sånn som samfunnet har blitt, så sammenlikner man seg jo hele tiden med uoppåelige mål. Trist. Anonymous poster hash: e11da...58d Hun har fått en levende datter, godt er det! Anonymous poster hash: bb121...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå