Gå til innhold

Hvor henger dere opp pakkekalenderen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor i boligen dere henger opp pakkekalenderen til barna? :) 

Anonymous poster hash: 4ef6e...228
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en liten vegg i stua som er ved siden av ovnen/pipa.

Har liksom aldri funnet noe som passer på den veggen, men kalenderen passer perfekt :-)

Gleder meg til å ta i bruk den nye kalenderen. Jeg har brodert den selv og ble ferdig for et par måneder siden :-)

Skrevet

På peisen på kjøkkenet. To fine strømper som skal opp nå i helgen. Gleder meg!

Anonymous poster hash: 95d33...9f6

Skrevet

Har den på ene veggen i stua, blir spennende og se om minsten klarer å holde fingra av fatet :)

Skrevet

Hvordan kalender har du Madam Mim? Vil brodere en ny til kjærsten, han bruker nå min som jeg hadde som barn. Men vil at han skal få sin egen. :) Eventuelt link? :)

Kalenderen hans henger på veggen på enden av kjøkkenbordet. :)

Skrevet

Den var fin. :) Jeg har vært inn på den siden selv å sett litt, men det var så mye der.happy.png  Så klarte ikke bestemme meg. Sambo likte snødans, fluesopphuset og sopphuset best, men jeg veit ikke hvilken jeg skal velge. :) Jeg liker å brodere, men det må være noe så enkelt som kryss sting. tongue.png Er det det på disse? å var det blått ''stoff'' du broderte på? ser at det er mye blått på bilde. :)

Skrevet

Ja, det er bare korssting, og ingen kanting. Det er noe jeg hater :-D

Det er brodert på blå aida vev og der er det tydelige hull til hvor du skal stikke nåla. Er ikke glad i slikt vanlig stoff som du selv må finne ut hvor stinga skal være.

Men det er jo selvfølgelig mye telling og et stort arbeid så kan kanskje bli litt mye hvis ikke du har brodert så mye før? Jeg har hatt den hobbyen siden barneskolen :-)

Skrevet

Ja, det er bare korssting, og ingen kanting. Det er noe jeg hater :-D

Det er brodert på blå aida vev og der er det tydelige hull til hvor du skal stikke nåla. Er ikke glad i slikt vanlig stoff som du selv må finne ut hvor stinga skal være.

Men det er jo selvfølgelig mye telling og et stort arbeid så kan kanskje bli litt mye hvis ikke du har brodert så mye før? Jeg har hatt den hobbyen siden barneskolen :-)

Ok, da kan jeg også få det til. :) Jeg har brodert litt, men har aldri hatt noe mål med det. Men nå så kan jeg jo prøve å bli ferdig til neste år, sånn at han får ny til neste advent. :) Dette er jo noe jeg kan gjøre på kveldene når vi ser TV, eller er alene hjemme. :)

Takk for tipset. :)

Skrevet

Vi har kalenderne på kjøkkenet. Har ikke pakkekalender i år, men de er fremdeles på kjøkkenet :)

Skrevet

henger pakkekalenderen i trappa (gelenderet) opp til 2.etg.

Skrevet

Har en kurv med kalendergaver stående på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: b2b9f...473
Skrevet

Bak den brune døra på loftet, på en spiker....

Skrevet

På en liten vegg i stua! Har laget en egen. Spikret treverk som ett vindu med hønsenetting inni og malt hvitt! Knytter så pakkene på hønsenettingen! Såå fornøyd:D

Anonymous poster hash: 24583...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...