Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har en gutt på 8 år som fortsatt får skurv i hodebunnen. Har behandlet det med olje og det går vekk. Men kommer stadig tilbake. Han fikk det første gang ved 3 uker. Tips? Anonymous poster hash: e0a1b...d9e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Smør han inn med olje jevnlig, slik at du holder det borte. Om det er en gang i uka, mnd eller kvartalet. Greit å få det under kontroll slik at det ikke kommer skikkelig. Siste hudlege vi var hos sa at de med litt irritert hud eller eksem oftes hadde skurv. Så mulig det er mild form for eksem av noe slag. Mine unger har begge atopisk ekseem, men ingen skurv. Eldste hadde litt når hun var liten, men ikke så mye at jeg gjorde noe med det. Anonymous poster hash: 84397...dd5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Slik er det her også, bortsett fra at poden er 3 år. Trodde dette var kun noe som hendte på spedbarnsstadiet. Er i gang med olje jeg også, og håper det løser seg. For øvrig ikke eksem andre steder. Anonymous poster hash: f4c08...03f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Min har litt atopisk eksem på hendene som kommer og går. Ho Anonymous poster hash: e0a1b...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå