Gå til innhold

Babyjogger city mini gt - erfaringer?


Venja

Anbefalte innlegg

Noen som har denne vognen og kan si noe positivt/negativt om den?

 

Litt skeptisk til små hjul, fungerer de greit på alle underlag? Også i snø?

Kan den brukes som hovedvogn, eller er dette en typisk reisevogn/sentervogn?

 

Har dere hatt bag til den?

 

Har behov for en liten og lett vogn (spesielt liten sammenlagt), men som også må kunne brukes til å gå turer med.

Minsten er allerede 1 mnd gammel, er det noe vits å kjøpe bag? Søskene sluttet med bag når de var 4-5 mnd gamle, men da var det sommer... Veldig i tvil her. Har en softbag som jeg nok kan bruke inni sportsvogndelen.

 

Vil gjerne høre alle erfaringer om denne vognen, eventuelt også tips om andre vogner jeg kan sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt den og var fornøyd med den, men jeg brukte den som shopping vogn da. Som turvogn var den ikke noe for meg, den har omtrent ikke fjæring i understellet så trillekomforten var ikke den beste. Hjulene er nok ok på alt underlag for de er ikke såååå små, er heller den manglende fjæringen som for eksempel city elite har som blir problemet på ugjevnt underlag. Jeg likte heller ikke at den manglet fotbrett, bena til jenta mi ble hengende nedover når hun sov og det så litt ubehagelig ut. Ellers så er den veldig god å trille og den er veldig romslig i sittedelen så den kan brukes lenge, kalesjen er helt genial, handlekurven er litt liten etter min smak. Til en så liten baby hadde jeg villet ha bag for å kunne ha barnetmot meg og få det så lunt som mulig, men bagen til babyjogger sine vogner er knøtt liten så den hadde jeg prøvd ordentlig før jeg evt. hadde kjøpt den.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller sett på tilsvarende vogner som også er små sammenlagt og lette, for eksempel: bumbleride indie, brio go, emmaljunga super viking, bugaboo buffalo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så høres det ut som du har hatt CIty mini og ikke City mini gt. Kan det stemme?

Tror nemmelig fjæringen på gt'en skal være ganske lik eliten (mens den vanlige mini'en ikke har fjæring).

 

Bumbleride indie blir for bred, så må i så fall stå på høykant i bilen. Brio go har jeg kikket på, mens bugaboo buffalo synes jeg er for dyr.

 

Har en "skikkelig" vogn (brio kombi) som er veldig god å gå tur med, men den er altfor stor og tung til å ha med i bilen.
 

Flere erfaringer/tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så høres det ut som du har hatt CIty mini og ikke City mini gt. Kan det stemme?

Tror nemmelig fjæringen på gt'en skal være ganske lik eliten (mens den vanlige mini'en ikke har fjæring).

 

Bumbleride indie blir for bred, så må i så fall stå på høykant i bilen. Brio go har jeg kikket på, mens bugaboo buffalo synes jeg er for dyr.

 

Har en "skikkelig" vogn (brio kombi) som er veldig god å gå tur med, men den er altfor stor og tung til å ha med i bilen.

 

Flere erfaringer/tips?

Neida, er GT jeg har hatt :) Den har mye mindre fjæring enn Elite.

 

Vet du om www.barnvagnsblogg.com ? Der står det mye nyttig info og tester av mange ulike vogner.

 

Er vanskelig å finne en vogn som både er liten og lett og samtidig har god nok fjæring og gode nok hjul for tur gåing, men siden du allerede har en turvogn så kan det jo hende at du klarer deg med GT. Jeg likte den godt men ville ikke hatt den som hovedvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo titte på:

 

Easywalker June og den nye Mini.

Mountain buggy swift

Bugaboo cameleon

Teutonia beyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...