Gå til innhold

Amming, spar hver dråpe !


wonderbaby

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd akkurat den, men med min første brukte jeg noe lignende. Jeg ble veldig sår i begynnelsen, og brukte den mest som en greie for å lufte brystvortene. Men jeg lakk også veldig mye mens jeg amma, så den samla jo greit opp. Litt gris før du får dreisen på det (melk er overraskende klissete!). Men jeg bare helte det ut, siden jeg ikke hadde behov for å spare det. Siden det blei jo ikke mengder hver gang. Men for de som trenger å pumpe og ikke får ut så mye når de pumper så teller jo alle dråper ;)

 

Men et bedre triks da, er å pumpe den ene puppen mens babyen spiser på den andre. Da får du "gratis" utdrivingsrefleks, og du får pumpa ut all melka. (Det er også en super måte å øke produksjonen på, for det blir nesten som to babyer som spiser. Bare husk å gjøre annahver pupp! Forutsetter at baby ikke trenger melk fra begge puppene i samme måltid..)

 

Med nr to var jeg ikke sår, og jeg lakk nesten ikke (puppen hadde skjønt at den ikke trengte å sende ut melk når baby var på den andre, hehe), så da brukte jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...