Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 5 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på jobbintervju imorgen å frykter dette spm, samt positive og negative siden om meg selv.

 

Kan noen hjelpe?

 

Hvor ser du deg selv om 5 år? I jobbsammenheng? I privatliv? Aner ike hva jeg skal svare??

 

Anonymous poster hash: 9ec85...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykepleier med videreutdanning, fremdeles gift med den samme mannen. Fått et barn til og huset er nyoppusset ;) i en perfekt verden er jeg blitt slank og pen, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du ser deg selv i den jobben du søker! Og gjerne evt samboer og kjøpe hus på privaten! Alt sant med barn om du planlegger det trengs egentlig ikke å nevnes siden mange arbeidsgivere liker de som ikke planlegger det i nermeste fremtid.. desverre!!

Når det gjelder negative og positive er det vanskelig å hjelpe deg siden jeg ikke vet noe om deg.. men si ting som er relevant til jobben..

Positiv: effektiv, godt humør, morgen menneske

Negativ: sta, støv på hjernen, gir deg ikke før det er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått stabilisert pysken min, sett at datteren min skal starte på skolen og forhåpentligvis forlovelse eller samboer med kjæresten min hvis alt går på skinner som nå. blitt ferdig med 1/3 av Jurist utdannelsen jeg skal begi meg utpå og planlegge baby nr 2 som jeg skal få om 9 år... 



Anonymous poster hash: 21a92...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 5 år er jeg 35 år. Da har jeg forhåpentligvis barn på 8, 5 og 2 år! (Det forteller jeg ikke da, da sistemann ikke er en sædcelle engang...) Jeg vil være ferdig med å få barn/være i permisjon og klar for å jobbe helt frem til jeg går av med pensjon, riktignok deltid noen år til. Jeg vil forhåpentligvis ha fokusert meg mer inn på et bestemt fagfelt og fordyper meg mer i det. Når jeg skal opp i 100% igjen, så ønsker jeg mer fordypning i ytterligere et fagfelt, slik at jeg kan bidra mer. Jeg er stabil og vil bo der jeg bor, og jobbe der jeg jobber.. (Nei, jeg vurderer å bytte arbeidsplass om et år, men det kan jeg ikke si til sjefen... :/ )

 

Anonymous poster hash: db03d...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om fem år så ser jeg for meg at jeg er ferdig med utdannelsen min, fått en fast jobb jeg trives i. At vi har solgt leiligheten og kjøpt hus. Har en mer stabil økonomi og råd til å reise på ferier. Tror vi er ferdige med barn og begge barna vi har nå vil gå på skolen.

 

Anonymous poster hash: da457...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift med samme mann. Bor samme sted. Har tre barn på 8, 5 og en ettåring/baby. Fast jobb, men kanskje jeg er hjemme med minstemann. Er jeg ikke hjemme håper jeg at jeg jobber redusert. 35 år,

 

Anonymous poster hash: 5666c...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo snakke om at du har slått deg til ro i området og at du fortsatt bor der du bor (evt at du ønsker å kjøpe hus i samme område). Og at du selvsagt jobber for denne bedriften du søker jobb hos. Hvis det er noe spesielt område du vil fokusere på i jobben så sier du at du om fem år har videreutviklet deg innen det og det, og forhåpentligvis har et større ansvar på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 33 år og begynner å få grå hår ;) Jeg sitter og ser på alle de store flotte barna våre, masse kjøring på barn som skal treffe venner og på fritidsaktiviteter. Jeg er fortsatt gift med min kjære mann, og bor i drømmehuset. Tror vi kommer til og få en kjempefin tid fremmover, jeg gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Om fem år:

40 år. Bor i Suburbia med Kjæresten og 2x Nurk. I gang med/i ferd med å avslutte doktorgrad :)

Hvilket fagområde? :-)
Ped./Spes.ped. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...