Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Og hun valgte jo de rette dagen. Har hatt eksamen i fem timer, samboer er ikke kommet hjem enda, og jeg er KOKT i hodet. Gravid og, 4,5 mnd på vei. Jentungen er snart fem. Har: - Rullet ut hele tørkerullen over gulvet - Hylt av full hals fordi hun ikke fikk saft. - Sto å sleika på øsa i pannekakerøra i et ubevoktet øyeblikk, selv om hun fikk beskjed om IKKE å røre den mens jeg gikk på do. - Hylt etter pannekaker mens jeg sto å smurte syltetøy på den ene og ordnet den til henne - Vært ekstra masete. - Hoppet i sofaen, hvilket hun vet hun ikke får lov til.. Normal oppførsel av en på snart fem?!! Hun bruker ikke være sånn her og idag har hun vært så ekstrem aktiv og spesielt ulydig, selv etter ni timer i bhg.. Hvordan er det muulig? Kjenner jeg er lei av å irettesette henne konstant. Hilsen en sliten mamma. Anonymous poster hash: 586ab...468
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Heeelt normalt, vær bare glad du ikke har to av dem. Det har jeg, tvillinger Anonymous poster hash: 209b1...666
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Kanskje hun merker på deg at du er litt utafor? Barn merker sånt utrolig fort og kan bli utrygge. Imorgen er en ny dag og da blir det nok bedre
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Ja hun har forresten også knust et glass og plagd katten idag.. Ser frem til å legge meg i kveld altså, vi var oppe alle mann kl 06.00 i morgest. Anonymous poster hash: b39cc...c10
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Hehe jeg har en lignende "prinsesse vil kkke" forskjellen er bare at hun er 3.5 år og har vært slik i et par måneder nå :-D For meg hard et begynt å løse seg fordi jeg fant ut at det hun hadde bruk for var mer alenetid med meg uten lillebroren på 6 mnd. Og jeg har begynt å bruke timeout (sitte i trappa) istedet for kjeft. Må da sitte i 3 min. Da får hun en advarsel før hun blir satt der. Fungerer så fint, da får jeg pause fra hennes tull og hun får roet seg ned :-)
wilmus Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Haha, frøkna her har også vært et troll i dag. Tre doruller i do i løpet av 20 min.. Kopp med innhold kastet i veggen, leker slengt utover bare for å rote for så å nekte å rydde igjen, raserianfall etter raserianfall. Det har vært protester på absolutt ALT, så rett før middagen sa jeg at i dag får du IKKE lov å vaske hender. Dermed løp hun rett inn på badet og vasket i vei Hun er bare to år da, så omvent sykologi er kanskje lettere enn med ei på fem? Det villeste med hele dagen er uansett at da vi skulle ta kveldsbadet (jeg hadde gruet meg veldig til hårvasken og tenkte at i dag blir det nok ekstra jævelig), gjett hvem som satt som en engel mens håret ble vasket?? Tannpuss, smøring, hårtørk, neglklipp…Alt som vanligvis pleier å være verdenskrig gikk som en drøm!!?? What??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå