Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Erfaring? Anonymous poster hash: 3a089...702
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Lego, mye større utvalg og større muligheter for å være kreativ, man kan jo ikke bygge med playmo. Anonymous poster hash: 7e5e8...fea
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Lego Anonymous poster hash: 6cfa1...7f8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Kommeran på hva de liker, mine liker begge deler :-) Anonymous poster hash: 743c4...93a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Tusen takk for svar! Har begge deler nå, men ikke så mye av Lego, da barnet er litt lite ennå, men da går vi får mer Lego Anonymous poster hash: 3a089...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå