Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Skal fly innenlands med 6- åringen som ikke har pass i morgen. Sår at alle må kunne legitimere seg, men at fødsels-/dåpsattest er gyldig. Må man ha orginalet, eller kan man ta en kopi? Anonymous poster hash: c520f...32e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Funker sikkert fint med kopi. Vi flyr ofte med småbarn da vi bor langt unna familien, men blir aldri bedt om legitimasjon på innland. Har med likevel altså. Anonymous poster hash: 75d22...06a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Det er kun pass som er gyldig, men det er sjelden det trengs. Anonymous poster hash: a5bc8...36e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Det er kun pass som er gyldig, men det er sjelden det trengs. Anonymous poster hash: a5bc8...36e Det stemmer ikke. Sjekk informasjon på nettsiden til flyselskapet før du svarer så bastant. Anonymous poster hash: 7a693...85b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Det er kun pass som er gyldig, men det er sjelden det trengs. Anonymous poster hash: a5bc8...36e Det stemmer ikke. Sjekk informasjon på nettsiden til flyselskapet før du svarer så bastant. Anonymous poster hash: 7a693...85b kanskje du skal sjekke litt. Pass er eneste gyldig legitimasjon i Norge. At noen flyselskaper aksepterer andre ting er jo nettopp grunnen til at jeg sier at det sjelden trengs. Får helt flass av sånne sure megger som deg, gå og legg deg litt og stå opp til våren igjen. HUFF! Anonymous poster hash: a5bc8...36e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Det er kun pass som er gyldig, men det er sjelden det trengs. Anonymous poster hash: a5bc8...36e Det stemmer ikke. Sjekk informasjon på nettsiden til flyselskapet før du svarer så bastant. Anonymous poster hash: 7a693...85b kanskje du skal sjekke litt. Pass er eneste gyldig legitimasjon i Norge. At noen flyselskaper aksepterer andre ting er jo nettopp grunnen til at jeg sier at det sjelden trengs. Får helt flass av sånne sure megger som deg, gå og legg deg litt og stå opp til våren igjen. HUFF! Anonymous poster hash: a5bc8...36e At det sjelden trengs kan jo også bety at det egentlig er påkrevd men sjelden sjekkes. Dette er faktisk første gang jeg har blitt kalt sur megge. For å være ærlig synes jeg tonen din er vel så usmakelig som min her... Anonymous poster hash: 7a693...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå