Gå til innhold

Har deres intuisjon ift kjønn stemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHA! NEEEI :P Jeg var helt overbevist om at jeg fikk jente. Ut kom to gutter :o

Anonymous poster hash: 04ecd...9f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stemte det på begge. Første svangerskap var bare jente, aner ikke hva som fikk meg til å tenke det, men det stemte. Denne gangen har jeg hatt guttefølelsen hele veien og jammen stemte det også :-)

Skrevet

Har stemt hittil. Nå føler jeg det er motsatt kjønn av hva de mente på ul, så skal bli spennende å se :)

Anonymous poster hash: fd916...882

Skrevet

Ja, på alle tre. 

Anonymous poster hash: a1630...361
Skrevet

Stemte på jenta, men jeg har alltid vært helt sikker på at jeg kom til å få to jenter. Det var jeg sikker på allerede før jeg ble gravid med førstemann.

Andre gangen tok jeg helt feil, for der lå nemlig lillemannen min å vinket til meg <3

Tok faktisk flere dager før det gikk opp for meg at jeg skulle bli guttemamma :-)

Skrevet

Ja, og riktig på begge. Men nr 1 var det ikke synlig på ul, men nr 2 fikk vi bekreftet kjønn på ul.

Anonymous poster hash: f558a...c1f

Skrevet

Ikke på meg selv, men jeg kan se hva slags kjønn andre får av en eller annen merkelig grunn. Har rett hver gang.

Kan du "se" helt hit hva vi får nå? :P

Skrevet

Ikke på meg selv, men jeg kan se hva slags kjønn andre får av en eller annen merkelig grunn. Har rett hver gang.

Kan du "se" helt hit hva vi får nå? :P

Nei, dessverre. Jeg må nok ha personen foran meg for å kunne se det :)

Skrevet

Nei. Dersom det stemmer så er jo ikke det så rart siden det er ca 50% sjanse for at den såkalte "intuisjonen" slår til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...