Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Så mange skryter av det. Men er redd for å bli skuffet. Er det noe som slår Santorini? Det er snakk om april-mai. Anonymous poster hash: 8d251...478
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 I april/mai er Roma fantastisk vakkert! Blomstene har kommet frem i gatene, masse romantiske steder å besøke. Men været er kanskje ikke det aller varmeste, men varmere enn i Norge i april/mai.. Har ikke så mye å si om Santorini, for jeg har aldri vært der, men ser og høres helt fantastisk ut!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Jeg elsket Korsika, fantastisk flott øy med dramatisk natur og nydelige strender, små fjellandsbyer med fransk bondekost, oster, skinker og annet deilig snask. Ikke fullt så turistifisert som store deler av Middelhavet. Men her må man ha leiebil og det er nok enklest uten barn. Så kommer an på hva slags behov dere har. Anonymous poster hash: 4fe6c...e33
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Jeg elsket Korsika, fantastisk flott øy med dramatisk natur og nydelige strender, små fjellandsbyer med fransk bondekost, oster, skinker og annet deilig snask. Ikke fullt så turistifisert som store deler av Middelhavet. Men her må man ha leiebil og det er nok enklest uten barn. Så kommer an på hva slags behov dere har. Anonymous poster hash: 4fe6c...e33 Der har jeg vært i tre uker. Fin øy :-) Anonymous poster hash: 8d251...478
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Jeg har vært der og det er jo vakkert, men dessverre så overbefolket. Finnes mange andre steder jeg heller ville reist til hvor det er varmt, vakkert og med romantiske solnedganger. Anonymous poster hash: c4eea...972
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Jeg har vært der og det er jo vakkert, men dessverre så overbefolket. Finnes mange andre steder jeg heller ville reist til hvor det er varmt, vakkert og med romantiske solnedganger. Anonymous poster hash: c4eea...972 Hvor da? Anonymous poster hash: 8d251...478
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Santorini er vakkert! Jeg at der bare på dagstur med båt. Men vil så gjerne tilbake. Har sett mye av øya til tross for kort opphold. Sånne arrangerte turer har et stort opplegg. Anonymous poster hash: 30a5b...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå