Gå til innhold

Tilbud på ullundertøy til barn noe sted nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke noe i kundeavisen til Obs, vet dere om andre steder?

Anonymous poster hash: 9279e...d73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var 30% på alt på bogerud. men ullklærne koster fremdeles mye.. ull er dyrt overalt.. sjekk finn?

Anonymous poster hash: 85a9a...9cf
Skrevet

Det er 40 % på ullbodyer på babyshop akkurat nå. Og det kommer litt an på hvor du bor, men jeg var på barnas hus outlet i går og der var det masse ull til 79,- kr plagget.

Er superfornøyd, kjøpte i går ull for ca 1300 kr, men ville ha betalt over 2500,- hvis jeg skulle betalt ordinær pris :D

Skrevet

stormberg har hatt 50 % på ull + i tillegg har de en rabattkode som er jul2013 som gir 300 i rabatt om man handler for mer enn 600 kr, men vet ikke om koden er gyldig lengre. brukte den for en ukes tid siden :)

Og ulla var fin den, men stor i str. 

Anonymous poster hash: c43a4...34c
Skrevet

En eller annen dag i desember koster Ullundertøy 79kr pr del på barnas hus.

Kalendertilbud!

Skrevet

Det er 40 % på ullbodyer på babyshop akkurat nå. Og det kommer litt an på hvor du bor, men jeg var på barnas hus outlet i går og der var det masse ull til 79,- kr plagget.

Er superfornøyd, kjøpte i går ull for ca 1300 kr, men ville ha betalt over 2500,- hvis jeg skulle betalt ordinær pris :D

Hvilket outlet var du på? Tror jeg får ta meg en tur :)

Skrevet

De har et eget outlet ved Buskerud storsenter (utenfor Drammen) Helt genialt, de har 30 - 80% avslag på alle klær de har der :)

Skrevet

De har et eget outlet ved Buskerud storsenter (utenfor Drammen) Helt genialt, de har 30 - 80% avslag på alle klær de har der :)

Takk! Har vært på den på Kaldbakken, men der var det ikke så stort utvalg akkurat nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...