Lille krøll Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg vet ikke om jeg er helt dum eller ikke fått med meg noe men hvorfor får man kontantstøtte om hverken barnet eller omsorgspersonen er bosatt i Norge? Det er tydeligvis masse penger som blir sendt til Polen kun fordi pappa jobber i Norge???
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Noe med EØS og krav fra EU... at alle arbeidstakere i Norge skal behandles likt eller noe. Personlig synes jeg det bør være et krav at barnet bor i Norge, ettersom det er en slags kompensasjon for å ikke bruke barnehage. Barnehage i Norge er jo uansett ikke et alternativ for et barn som bor i Polen. Anonymous poster hash: 05ae9...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå