myerz Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Noen der ute som har peiling på bekkenløsning? Bekkenet mitt kjennes som det omtrent går ut av ledd, og jeg går til fysioterapaut for å "dytte på plass," men da går det bare en ukes tid så er det "ute" igjen.... Jeg er lei av å ha det sånn, og det blir veldig dyrt etterhvert. Finnes det noen annen behandling? Min datter er 1,5 år nå...
Gjest Kira Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Jeg har det helt likt som deg, og min yngste er snart 2 år. Får løsnet det opp hver uke, men låsningen kommer tilbake igjen med en gang. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli kvitt det, men forsøker å unngå endel ting jeg vet jeg får mer vondt av. Som feks gå på langrenn, lange stillesittende møter osv.
Himmel og hav Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde det sånn i noen år etter at yngstemann ble født. Jeg prøvde kiropraktor, fysioterapi, bassengtrening, akupunktur og sikkert noe mer som jeg har glemt. Det som hjalp meg til å bli så bra som jeg er i dag, nå kjenner jeg bare noe til bekkenet etter å ha gjort ting som gir gal knekk i hofta som støvsuging og litt verking rundt eggløsning og mens, var fysioterapi kombinert med fysikalsk trening og betennelsesdempende medisiner. Det tok 5 år, men hadde kanskje gått raskere om jeg hadde funnet riktig behandling for meg før, så du kan absolutt bli bra igjen!
Edelweis Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Osteopat fungerte bra på meg etter forrige fødsel. Håper han kan hjelpe meg denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå