Gå til innhold

Bekkenløsning: blir det aldri bra igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som har peiling på bekkenløsning? Bekkenet mitt kjennes som det omtrent går ut av ledd, og jeg går til fysioterapaut for å "dytte på plass," men da går det bare en ukes tid så er det "ute" igjen.... Jeg er lei av å ha det sånn, og det blir veldig dyrt etterhvert. Finnes det noen annen behandling? Min datter er 1,5 år nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg, og min yngste er snart 2 år. Får løsnet det opp hver uke, men låsningen kommer tilbake igjen med en gang.

Jeg tror ikke jeg kommer til å bli kvitt det, men forsøker å unngå endel ting jeg vet jeg får mer vondt av. Som feks gå på langrenn, lange stillesittende møter osv.

Skrevet

Jeg hadde det sånn i noen år etter at yngstemann ble født. Jeg prøvde kiropraktor, fysioterapi, bassengtrening, akupunktur og sikkert noe mer som jeg har glemt. Det som hjalp meg til å bli så bra som jeg er i dag, nå kjenner jeg bare noe til bekkenet etter å ha gjort ting som gir gal knekk i hofta som støvsuging og litt verking rundt eggløsning og mens, var fysioterapi kombinert med fysikalsk trening og betennelsesdempende medisiner. Det tok 5 år, men hadde kanskje gått raskere om jeg hadde funnet riktig behandling for meg før, så du kan absolutt bli bra igjen!

Skrevet

Osteopat fungerte bra på meg etter forrige fødsel. Håper han kan hjelpe meg denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...