Tabitha Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 http://siglosin.wordpress.com/2013/06/07/alle-over-50-ar-eller-rundt-der-bor-lese-dette-ja-kanskje-til-og-med-den-yngre-generasjonen/ Ei dame får høre av kassadama at hennes generasjon ikke tenkte på miljøet, og kassadama hadde rett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 http://siglosin.wordpress.com/2013/06/07/alle-over-50-ar-eller-rundt-der-bor-lese-dette-ja-kanskje-til-og-med-den-yngre-generasjonen/ Ei dame får høre av kassadama at hennes generasjon ikke tenkte på miljøet, og kassadama hadde rett. Hun har rett i det med nøysomhet, men jeg synes også at hun høres litt fornærmet ut. Anonymous poster hash: 9b31c...b48
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Her er vi nøysomme og vi har faktisk sånn oldingstrille (ungenes navn på den) som jeg putter varene i når vi handler. Bruker gjerne oppigjen poser og bosset sorteres. Bruker engangsbleier om natten og tøybleier om dagen. Ser ikke på meg som spess miljøvennlig men tror nok det er noe i det hun skriver om nøysomhet, for det er ikke til å stikke under en stol at folk kaster fullt ut brukbare ting og mat. Bilene er minst mulig i bruk og vi går til og fra ting samt at vi omtrent aldri kaster mat. (Må si omtrent for sist sommer røk ene fryseren imenst vi var på ferie så sier seg selv at alt som var i den ble kastet) Vi har lagt inn alle innkjøp på ett eget program på pc'en slik at vi hele tiden vet hva vi har i hus med holdbarhetsdatoer osv slik at det ikke skal bli unødig boss. Er mye en kan gjøre men en kan ikke gjøre alt. Bil er kjekt å ha siden det ikke går buss til hytten som ligger nermest i skoleferiene, og sykt nok så er det dyrere selv om bare en sitter i bilen å ta offentlig transport kontra bil til den hytten som ligger lenger unna. Anonymous poster hash: 35763...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå