Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #26 Skrevet 26. november 2013 Jeg har kjøpt noen pakker med smådyr. Alt fra løve, ku, edderkopp og hest osv. Så pakker jeg inn et dyr for hver dag. Hun elsker å leke med disse da hun har noen få fra før av. Anonymous poster hash: b81ae...828
Engfiol Skrevet 26. november 2013 #27 Skrevet 26. november 2013 Jeg har forsøkt å kjøpe ting som jeg gjerne ville kjøpt likevel, og som vi kan gjøre noe sammen med til 3 åringen. F eks pepperkakeformer, perler, perlebrett, snor, og magnetbokstaver som jeg har delt inn i ganske mange pakker (ca halvparten). Har også et lite hjerte på hver dag som vi skal gi til en ny person hver dag, fordi jeg vil at han også skal se gleden av å gi. Vil prøve å tenne lys hver dag og lese Reisen til julestjernen (hvis han syns den er interessant) og gjøre det til en kosestund :-) har valgt å ikke ha noe spiselig i, for hadde det vørt det ville han blitt skuffet hver gang det ikke var det!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 Jeg FORSTÅR det bare ikke!! Hva er det som får deg (og fler) til å tro at barna ønsker alt dette? Gave hver dag? Tro meg, en sjokoladekalender til kr. 10 hadde garantert vært minst like populært for et så lite barn. Gleder disse barna seg til julaften i det hele tatt når de allerede har fått gaver hver dag i 24 dager! Vi er en familie med god økonomi. Allikevel er det så utrolig viktig for oss å begrense dette sinnsyke gavehysteriet. Vi ønsker at barna virkelig skal glede seg til julaften og lære å kjenne på den magiske spenningen i ventetiden. Jeg husker selv hvordan vi brukte hele desember til å kikke i kataloger og skrive ønskelister. Vi var overlykkelige hver morgen når vi fikk åpne opp luken i sjokoladekalenderen og få den bittelille sjokoladebiten før frokost. DET var tider det! Anonymous poster hash: 1e9ea...1c1 Slapp av, du TRENGER ikke å forstå alt her i verden, det går helt fint likevel. Anonymous poster hash: 0129e...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå