Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hva slags kropp/fasong har du? (Trent/utrent? Hvor "setter" fettet seg? osv)Hvor mye veier du?Hvilke(n) klesstørrelse® bruker du? Er du fornøyd med kroppen din? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 07e7f...899
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Har pæreform, trent og fettet setter seg på rumpa Veier 65 kg og bruker som regel Small Ganske fornøyd med kroppen min Anonymous poster hash: 7c86e...abd
Frk B. Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 173 høy og veier 75 kg. Jeg er lang og slank. Jeg trener ikke, men har en nogenlunde fysisk jobb også går jeg tur med hunden vår. Jeg er en 36-38 i klær. Jeg har litt ekstra på rompe, hofter og mage, jeg sier litt for det er bare litt. Det meste kom når de siste formene mine kom, når jeg passerte 20 år. Jeg er en såkaldt X fasong (brei over skuldre og hofter) og stortrives med det. Jeg er gjennomført fornøyd med kroppen min, men kunne gjerne kommet meg ned til 70 kg igjen. Men jeg har fyldige former og ser rett og slett ut som en dame.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 168, såkalt pæreform ja - blir fortere stor i lår/rumpe... veier rundt 70 kg (så litt for mye) men greit trent.. Klesstørrelse medium/large Ikke fornøyd, fordi jeg helst skulle vært tynnere, hatt tynnere lår for eksempel.. men vanskelig å punktslanke ! ikke feit mage eller overkropp =P Anonymous poster hash: 9097e...64f
L-8 Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 171, 70 kg, godt trent og "kraftig" bygget (brede skuldre etc) Er litt rett bygget (sikkert brick iflg trinny&susannah ) Men har da midje.. Bruker str M/38 Legger fort på meg bukfett, dessverre. Er forholdsvis godt fornøyd, men graviditet har satt sitt preg på mage og bryster, utover hva som kan forbedres med trening..
Kanutten83 Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Er 168 cm, veier normalt 50 kg (46 nå pga amming), timeglassfasong og passe trent, bruker xs/34 i overdeler og s/34/36 i underdeler. Det lille av fett jeg har på kroppen fordeler seg jevnt. Skulle gjerne veid mer så jeg var litt rundere i formene, men det ligger vist ikke for meg. Akseptert at slik er det og velger å være fornøyd med kroppen slik den er
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Takk for alle svar! Sikkert idiotisk av meg å spørre og å "sammenligne", men jeg lurer på om ikke jeg er ved veis ende i mitt slankeprosjekt, og da er det interessant å se litt på hva en allmen oppfatning er, av hva som er "ok" kropp til denne højden! Kanutten83: Tror nok det du sier om å velge å være fornøyd med kroppen, er utrolig viktig og riktig. For det ER et valg man har. Og er det helsemessige eller personlige årsaker til at man ikke er fornøyd, bør man kanskje vurdere å forandre på kroppen, enten ved hjelp av kosthold, trening - eller begge deler. Men generelt sett tror jeg det er et godt råd for svært mange kvinner å VELGE å være fornøyd ! L-8: Du høres igrunnen ut som om du ser ut akkurat som meg! Iallfall kunne din beskrivelse av deg selv passe riktig godt på min kropp. (Hvor mye veier du?)HI Anonymous poster hash: 07e7f...899
L-8 Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Takk for alle svar! Sikkert idiotisk av meg å spørre og å "sammenligne", men jeg lurer på om ikke jeg er ved veis ende i mitt slankeprosjekt, og da er det interessant å se litt på hva en allmen oppfatning er, av hva som er "ok" kropp til denne højden! Kanutten83: Tror nok det du sier om å velge å være fornøyd med kroppen, er utrolig viktig og riktig. For det ER et valg man har. Og er det helsemessige eller personlige årsaker til at man ikke er fornøyd, bør man kanskje vurdere å forandre på kroppen, enten ved hjelp av kosthold, trening - eller begge deler. Men generelt sett tror jeg det er et godt råd for svært mange kvinner å VELGE å være fornøyd ! L-8: Du høres igrunnen ut som om du ser ut akkurat som meg! Iallfall kunne din beskrivelse av deg selv passe riktig godt på min kropp. (Hvor mye veier du?) HI Anonymous poster hash: 07e7f...899 Jeg veier 70+/- og i følge inbody720 er fettprosenten min ideell nå, så har slått meg til to med at jeg bare er litt tung. Sånn er det vel når man vil være sterk
Englenemine Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 170 høy . 54 kilo. Xs/ S. Synes jeg får fettet på lår og rumpe . Litt trent. Ser helt ok ut. Normal.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Hva slags kropp/fasong har du? (Trent/utrent? Hvor "setter" fettet seg? osv)Hvor mye veier du?Hvilke(n) klesstørrelse® bruker du? Er du fornøyd med kroppen din? Hvorfor/hvorfor ikke? -------------------------------------------------- Jeg er 172 cm høy. Er smal og slank. Ikke kjempegodt trent, men tynn likevel. Veier normalt 58 kg. Trives ikke over 60 kg. (Akkurat nå er jeg høygravid og derfor over 60) Bruker som regel str. S/36. Har noe i XS/34, men det blit ofte for kort i armer, bein eller over magen. Jeg er for gammel til magetopper assa :-) Legger jeg på meg et par kg, så føles det som at de legger seg på magen, men det er ikke ofte det har skjedd egentlig. Heldig anlagt sånn sett. Gått raskt ned etter graviditetene også, satser på det samme denne gang. Fornøyd, tja.. Jeg er i grunn fornøyd, men kunne fint vært en god del bedre trent, og der med litt mer muskuløs og stram. Men det er heldigvis noen jeg kan gjøre noe med :-) Det er prosjektet etter fødsel. Og nye pupper, hehe. Anonymous poster hash: 2f448...180
HvittHus Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 168 cm og 78 kg. Veldig utrent pga sykdom, men har nå fått riktige medisiner, så nå skal det forandres. :duskedame:Trenger å gå ned til rundt 70 kg, men under der blir jeg for tynn da jeg har ekstremt brede skuldre, og ellers en noe mannlig kroppsform. Bruker størrelse 42-44 i overdel, men dette pga skuldrene og armene som gjør at jeg må opp i størrelse for å få plass. I bukse bruker jeg stort sett 32. Legger på meg jevnt over hele kroppen.
Ugl@ ruger... Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 1.69, veier 62 kg, str 36-38, trener litt, går tur og er i helt grei form. Slank, men har litt former. Trives godt med kroppen min. Hos meg legger fettet seg ganske jevnt når jeg legger på meg, det som irriterer litt er at jeg får lett dobbelhake og at det legger seg litt ekstra på flankene, så må passe på litt. Er glad i god mat, så noe streng diett er ikke min greie, tar skippertak med salatkurer og trener litt ekstra når jeg merker at klærne strammer seg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 170 og veier 61,5 kg. På vei ned etter svangerskap og blir lykkelig den dagen vektnåla ender på 58. Under det blir jeg skranglete. Ekstra kg legger seg på hofter og mage (ved navel). Jeg trener 2-3 ganger i uka og er generelt aktiv. Timeglassfasong. Anonymous poster hash: 27382...7f8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 169. Hva slags kropp/fasong har du? Har timeglassfigur. Trent/utrent? Jeg er relativt godt trent. Hvor "setter" fettet seg? Fettet setter seg på rumpe og lår. Hvor mye veier du? Veier 72 kg. Hvilke(n) klesstørrelse® bruker du? Bruker 40/M. Av og til kan jeg bruke S på overkroppen og det hender jeg må opp i 42 i bukser om de er små i str. Er du fornøyd med kroppen din? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er fornøyd Gikk ned 30 kg for et par år siden og har klart og holdt det, kun et par kg etter siste svangerskap. Skal ned ca 5 kg, men stresser ikke. Har løshud på magen som jeg ikke er fornøyd med, men kan skjules av høye liv på buksene Anonymous poster hash: 71e17...144
MrsMilla Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 61 kg normalt, godt trent, strl 36 ca. Fett legger seg stort sett på hoftene, men renner forsåvidt av med sunn mat og nok løpeturer. Nå er jeg helt krise, kvalm og gravid.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 168 og veier 72 kg. Timeglassfasong. Er veldig utrent, og dettet ligger over lårene og magen. Flat rumpe og flate bryst, tynne legger, men litt fiskeboller under armene. Bruker M/L i klær, varierer. JObber med å gå ned i vekt, så satser på å komme meg ned til 60 kg om ikke så alt for lenge Anonymous poster hash: 73f1a...926
smet Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 172 og vog ca 90 kg før graviditeten. . Kroppsforma er streng tatt timeglass,bmen det er iallfall ett totimers glass Vekta ligge hovedsakelig på lår og rumpe. Trener regelmessig, sjølv om det ikkje ser heilt slik ut... Bruker str 44 evt 42, XL eller L.. Fornøgd? Definitivt ikkje, men når tassen er ute skal eg jobbe videre med saken
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Hva slags kropp/fasong har du? (Trent/utrent? Hvor "setter" fettet seg? osv)Hvor mye veier du?Hvilke(n) klesstørrelse® bruker du? Er du fornøyd med kroppen din? Hvorfor/hvorfor ikkeJeg er 168, og 65 kilo. Jeg har vært oppe i 76 kilo tidligere, og har vært nede i 61 kilo (i voksen alder). Fasong, ja, si det... Jeg er usikker. Jeg er utrent, det kan jeg si med en gang. Jeg har ganske store bein. De er ikke tykke, som i "feite" (full av fett), men jeg har kraftige bein. Anklene er kraftige, leggene, knærne, lårene.Jeg har lita rumpe, passer buksene i lårene, ser det ut som jeg har dritt på meg i rumpa (buksa henger liksom der, og sitter ikke bra i det hele tatt). Jeg har brede hofter, og noe jeg synes er solide "kjærlighetshåndtak".Jeg har litt mage nederst, under navlen, etter graviditeten, men ikke noe heng eller overflødig skinn eller fett. Jeg ser bare ut til å være formet sånn. Ribbeina mine er synlige, både på magen, på sidene, og på ryggen. Jeg er derimot ikke av den minste over brystkassen likevel. Ryggvirvlene er litt synlige når jeg står oppreist, og bøyer jeg meg, stikker dem ut (huff). Brystene er relativt store. De er lekre nå etter amming, mindre fyll (føltes sprengte før, som om huden var for stram. Litt som melkespreng, bare uten smerte), litt mer heng (vil ikke si at de henger, men de sitter litt lavere, og synes selv det ser naturlig og fint ut), men nippelen strutter som aldri før, og selv om nippelen "drukner" i brystet når jeg ligger på rygg, er brystene mine nydelige for tida.Jeg føler selv jeg har brede skuldre, og mange t-skjorter er litt for korte over skuldrene til meg. Men jeg har aldri fått kommentarer på det, og har faktisk også blitt kalt "spinkel" (jeg er uenig i det utsagnet, men kanskje jeg ser meg selv bredere enn jeg egentlig er). Armene mine disser litt i overarmen. Jeg tror det er fordi jeg har vært tykkere før, og så har ikke huden strammer seg opp. Kjipt, og synes det er pinlig. Jeg føler overarmene mine er tykke, men jeg tror ikke det er det, sånn egentlig, i forhold til resten av meg. Resten av armene mine er derimot normale. Jeg har litt store knokler i hendene da, både knoklene til fingrene, og knokkelen til håndleddet. Sistnevnte stikker litt mye ut, synes jeg. Gjorde ikke det da jeg var tykkere. Jeg har alltid sett på meg selv som en med kraftig hals, men den er ikke tykk, og ikke kort, så det ser jo normalt ut. Jeg er født med dobbelthake, og det har jeg alltid hatt. Jeg har det selv når jeg er tynn, selv i tenårene da jeg var 168 og veide 45-50. Ellers har jeg et lite hode, normalstort, men bruker litt mindre størrelser i luer og caps enn mange andre. Jeg har langt ifra bollekinn, man kan se kjeven tydelig, kinnbeina også. Jeg har ikke noe markert ansikt, det er mer rundt og feminint. Jeg er ikke innhulet! Fettet legger seg litt overalt, men jeg synes mye faller på mage, hofter, og lår. Kanskje overarmer også.Jeg bruker størrelse 36 til størrelse 40, avhengig av hvor jeg kjøper klærne, og hvilket merke/type stoff. Bruker S og M. Kan hende jeg bruker noe i L også, men da ofte fordi plagget er lite i størrelsen, eller kort i livet. Som oftest går det i størrelse 38 og M. Jeg er generelt ikke fornøyd med kroppen min. Jeg finner den lite pen. Jeg er ganske hårete av meg, jeg har strekkmerker her og der, cellullitter på lårene (beklager, usikker på hvordan det skrives), har myyye føflekker og får hele tiden nye, da særlig om sommeren, og jeg har lett for å få kviser i ansikt, øverste del av brystkassen og på ryggen. Hendene er tørre og sprukne. Huden i ansiktet er tørr og smålig flassete fra tid til annen. Alt hår, unntatt det på hodet, vokser fort på meg. Leggene og bikinilinjen er et "grosted" for inngrodde hår. Jeg er for utrent, og ønsker jeg kunne sett litt "strammere" ut. Det eneste jeg er fornøyd med, er i grunnen brystene for tida. Kanskje ørene også, de er små og feminine. Anonymous poster hash: 0c26e...3eb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Er 172 og veier ca 50 kg, timeglassfasong og litt trent (spesielt armer og mage da jeg har en løftejobb). Fettet legger seg på lår og rumpe, så føler meg ukomfortabel hvis jeg bikker over 58 kg. Bruker str XS/34. Er ganske så fornøyd med kroppen min, synes jeg ser mye bedre ut nå enn før jeg ble gravid. Har en mye mer aktiv livsstil og det merkes godt. Skal begynne å trene etter jul Anonymous poster hash: 1b442...5f7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 14:50 MÅ være hyllebærsaftdamen.... Anonymous poster hash: b8bee...a92
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #21 Skrevet 26. november 2013 Hva slags kropp/fasong har du? (Trent/utrent? Hvor "setter" fettet seg? osv) Hvor mye veier du? Hvilke(n) klesstørrelse® bruker du? Er du fornøyd med kroppen din? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 07e7f...899 Trent. 55 kg. 168 cm. xs/s/34. 24/25 i bukse, varierer litt, kommer an på hvilke bukse. Er fornøyd med kroppen. Alltid vært aktiv og trent. Anonymous poster hash: 30a1a...aeb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #22 Skrevet 26. november 2013 Kjenner på så mye skam knyttet til kroppen min at jeg velger å svare som anonym. Ca. 170 cm, og sist jeg sjekket vekta var den 91. Mulig jeg har gått opp et par-tre kilo etter det. Utrent og dvask. Ganske tykke ben. Alltid hatt litt større legger enn gjennomsnittet, selv da jeg veide 20-30 kilo mindre. Problemer med støvletter og støvler på grunn av dette. Kroppsfasongen er et.. eh.. stort timeglass. Det er fremdeles ganske stor forskjell på midje og hofte/skulder. Store pupper og stor mage. Ser sånn ca seks, syv, åtte måneder gravid ut, alt ettersom hva jeg har spist. Sukk. Hat fra ende til annen! Anonymous poster hash: cf665...d0d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #23 Skrevet 26. november 2013 Tja... har klesstørrelse 38/m, men må ofte gå opp en str pga litt for mye i mage-/midjeområdet. Er begynt å trene og har lagt på meg noen kg i rene muskler. Håper jeg klarer å bli kvitt magefettet etter hvert... Er fornøyd med kroppen, men det gjør ingenting om den blir bedre Anonymous poster hash: 92539...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå