Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Vet ikke om jeg klarer å vente til søndag Anonymous poster hash: 9be11...9b4
Appelsinpiken Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Ville det ikke vært deilig å gå inn i advent med ferdigpyntet hus da? pynt i vei
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg også, så i dag blir det satt igang med den litt grundigere julevask og ryddingen. Bruker vel et par dager på det siden jeg er et evig rotehode :-P Så skal julen frem i dette huset. Skal være bortreist på hyttetur i hele julen så da har jeg ikke dårlig samvittighet for å pynte litt tidlig :-
Holly❄️ Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Her begynte vi i går! :-) sååå koselig med juul!!
LivetErEnLek Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg skal pynte til advent til lørdag. Kun engler, lys, adventstaker, lilla lys, duker og gardiner. Kommer ikke en nisse eller noe rødt frem hos meg før 22 desember. Skal sies at jeg har to store pappesker med adventspynt, så det blir langt fra stusselig. Gleder meg veeeeldig :-)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det blir vel litt adventsbelysning på søndagskvelden, tenker jeg. Men julepynten venter jeg med til jul.
Fruen i huset Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Vi begynte så smått i går. Barna var helt i ekstase
DramaMama Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg skal begynne i dag. Men her i huset har vi mer adventspynt enn julepynt. Det meste går i sølv og lilla. Har noen nisser og røde julekuler, men de kommer ikke opp før uka før julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå