Gå til innhold

Nå begynte jeg plutselig og glede meg til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer at det er diskusjoner om hvor og når vi skal reise, jeg glemmer alt det vanskelige vi skal gjøre før vi kommer så langt, og jeg glemmer alt som skal vaskes og ryddes.

Jeg gleder meg til søndag, når jeg kan drikke kaffen min av den fineste julekoppen, når jeg skal finne frem den nydelige julepynten og lage adventskransen. Vi skal pusse sølv og lage pepperkaker, flette inn en fotballcup og en tur i skogen.

Det blir gull! Og når mandagen kommer kan vi krangle oss ferdige om hvor vi skal reise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg i smug, med skuldrene over ørene, eksamensnerver, undervisning, elever som krever mye jobb utenom og alt som skal fikses til jul. Og jeg har bestemt meg for at fra nå feires jul hjemme. Kan fint ha besøk, og det får vi, blir vel 10 på julaften. Men jeg orker ikke reise land og strand mer. 

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var tøff nok til å være hjemme i ro og fred. Men det er jeg ikke. Ikke i år, iallefall. Når alle forventer, ønsker og håper at vi kommer for å gjøre julen glad og god... Neste år. DA!

Skrevet

Så koselig søndag det blir! Gleder meg til vi får tradisjoner på stell her i huset. Så langt har vi fartet fra den ene til den andre på rundgang. I år skal vi faktisk være hjemme for oss selv for første gang. Og jeg har som tidligere nevnt kjøpt inn alt av blader og ideblekker om jul for å finne ting jeg kan lage tradisjoner av. 

Nå gjelder det bare å finne tiden. Sukk. Blir både en og to forskjellige jobber hver dag fram til jul, unntatt søndagene. Så da får vi dytte inn fullt av julestemning på søndagene framover. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...