Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Anonymous poster hash: 66559...349
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Gammalt nytt. Anonymous poster hash: 590e4...6a5
sug lut Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Du aner ikke hvor tynt jeg driter i akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen? Anonymous poster hash: 7593b...88e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Hun tok med seg tredemøllen på barsel. Hun jogger nå Anonymous poster hash: a3e1f...0e9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Hun har vel snørt seg inn i disse bellyband og hofteforminskerne sine og har tatt en tur i gangen på føden allerede. Sikkert noen situps også. Og så ammer hun i vei så det forsvinner noen kalorier i samme slengen. Anonymous poster hash: 590e4...6a5
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Håper alt gikk bra og at det står bra til med mor og barn jeg...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Drittlei hele fotballfrua jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen? Anonymous poster hash: 7593b...88e HALLO! Hun oppdaterer bloggen sin så klart Anonymous poster hash: b04c8...442
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Nydelig unge Anonymous poster hash: 80fa4...b56
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet. Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren. Anonymous poster hash: 09265...774
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet. Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren. Anonymous poster hash: 09265...774 Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen #9 Anonymous poster hash: b04c8...442
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen? Anonymous poster hash: 7593b...88e Har vi kommet dit, hvor vi skal disse folk fordi di er dedikert til trening også nå? Spar meg! Alle oppfordres til å holde seg i form før, under og etter svskap. Anonymous poster hash: ed07d...12d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Babyen var jo kjempenusselig^^ Anonymous poster hash: 7dd98...0ae
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet. Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren. Anonymous poster hash: 09265...774 Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen #9 Anonymous poster hash: b04c8...442 Har hun vel ikke? Fortsatt innlegget fra søndag kveld som ligger øverst der.. Anonymous poster hash: becf3...113
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Hva er det egentlig hun gjør som fyrer opp alle sånn? Hun er velstelt og jålete Opptatt av trening og kosthold Blogger Fasade og interiør Materialistiske ting Har mye penger Hvorfor plager dette så mange? Er ikke noe nytt at man ikke publiserer annet enn den flotte fasaden på bloggen. Betyr ikke at hun lever på en rosa sky fordet. Håper hun fikk en flott fødsel. Anonymous poster hash: ed07d...12d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet. Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren. Anonymous poster hash: 09265...774 Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen #9 Anonymous poster hash: b04c8...442 Har hun vel ikke? Fortsatt innlegget fra søndag kveld som ligger øverst der.. Anonymous poster hash: becf3...113 http://fotballfrue.no/2013/11/26/velkommen-til-verden-lille-nelia/ Anonymous poster hash: a3e1f...0e9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet. Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren. Anonymous poster hash: 09265...774 Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen #9 Anonymous poster hash: b04c8...442 Har hun vel ikke? Fortsatt innlegget fra søndag kveld som ligger øverst der.. Anonymous poster hash: becf3...113 Ehh, jo det har hun http://fotballfrue.no/2013/11/26/velkommen-til-verden-lille-nelia/ #9 Anonymous poster hash: b04c8...442
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Nelia ja, var det vi gjetta Anonymous poster hash: 5efca...1d3
Gjest Kira Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Tråden er moderert i henhold til reglen om krenkende utsagn. Det er fint hvis dere tenker over at dere diskuterer en nybakt mor, og at dere unngår uttalelser som er krenkende eller basert på rykter. Kira Brukermoderator
Gjest Julia1984 Skrevet 26. november 2013 #21 Skrevet 26. november 2013 Er det virkelig voksne mennesker som kan lire av seg såå mye stygge ting? Virkelig? Her har en offentlig person født et velskapt barn og fy så mye stygt dere skriver! Hvorfor? Skal vedde på at de fleste er misunnelig over at hun har holdt seg så sprek gjennom svangerskapet og helt sikkert kommer seg fort igjen, både med trening og kosthold. Til opplysning, alle mine barn var også nærmere 2500 når de ble født enda jeg hverken er spesielt liten eller spiste sunt da jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #22 Skrevet 26. november 2013 Du aner ikke hvor tynt jeg driter i akkurat det. Ikke nok til å la være å gå inn på tråder om henne å kommentere, tydeligvis... Anonymous poster hash: f75e8...28f
Våryr ✿ Skrevet 26. november 2013 #23 Skrevet 26. november 2013 Nydelig lita jente Gleder meg til å følge med på bloggen fremover!
Sydamen Skrevet 26. november 2013 #24 Skrevet 26. november 2013 Gratulerer til den lille familien og god bedring til alle dere som ikke greier å oppføre dere som voksne.
HeltPerfekt<3 Skrevet 26. november 2013 #25 Skrevet 26. november 2013 Kvinnfolk altså.. Eller anonyme kvinnfolk rettere sagt. Jeg klarer ikke for mitt lille liv å skjønne hva hun har gjort for å irritere noen av dere såpass mye. Og jeg synes det er trist å tenke på hvor vanskelig det er for dere å glede dere på andres vegne. Lille jenta var jo helt nydelig (som sikkert kommer som en skuffelse for mange av dere) og jeg unner dem alle tre det beste, som jeg ville en hvilken som helst annen nybakt familie. Synes virkelig noen av dere må vokse opp litt, vi går ikke på ungdomsskolen lenger, trodde jeg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå