Gå til innhold

Fotballfrua fødte for 24 t siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

;)

Anonymous poster hash: 66559...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammalt nytt.

Anonymous poster hash: 590e4...6a5
Skrevet

Du aner ikke hvor tynt jeg driter i akkurat det.

Skrevet

Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen?

Anonymous poster hash: 7593b...88e
Skrevet

Hun tok med seg tredemøllen på barsel. Hun jogger nå :)

Anonymous poster hash: a3e1f...0e9
Skrevet

Hun har vel snørt seg inn i disse bellyband og hofteforminskerne sine og har tatt en tur i gangen på føden allerede. Sikkert noen situps også. Og så ammer hun i vei så det forsvinner noen kalorier i samme slengen.

Anonymous poster hash: 590e4...6a5
Skrevet

Håper alt gikk bra og at det står bra til med mor og barn jeg...

Skrevet

Drittlei hele fotballfrua jeg...

Skrevet

Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen?

Anonymous poster hash: 7593b...88e

HALLO! Hun oppdaterer bloggen sin så klart :D

Anonymous poster hash: b04c8...442

Skrevet

Nydelig unge :)

Anonymous poster hash: 80fa4...b56

Skrevet

Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet.

Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren.

Anonymous poster hash: 09265...774
Skrevet

Jeg driter i hele fotballfruen, men jeg syns det er skummelt hvor opphengt noen er i denne damen. Første gang jeg skriver i en tråd som omhandler henne, men fortsetter det på samme måte fins det ikke tråder som ikke omhandler henne. Skjerp dere og bruk tiden på noen fornuftig istedet.

Når det er sagt håper jeg alt står bra til med babyen og mor. La oss heller ha fokus på at alt er vell, enn å latterliggjøre den nybakte(?) moren.

Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen

Skrevet

Lurer på om hun ligger på latsiden og tjukker seg eller om hun er oppe og trener for å bli slank og tynn igjen? Anonymous poster hash: 7593b...88e

Har vi kommet dit, hvor vi skal disse folk fordi di er dedikert til trening også nå? Spar meg! Alle oppfordres til å holde seg i form før, under og etter svskap.

Anonymous poster hash: ed07d...12d

Skrevet

Babyen var jo kjempenusselig^^

Anonymous poster hash: 7dd98...0ae
Skrevet

Jeg ydmyker henne ikke. Hun HAR oppdatert bloggen sin, med bilde og alt av den nye babyen

Har hun vel ikke? Fortsatt innlegget fra søndag kveld som ligger øverst der..

Anonymous poster hash: becf3...113

Skrevet

Hva er det egentlig hun gjør som fyrer opp alle sånn?

Hun er velstelt og jålete

Opptatt av trening og kosthold

Blogger

Fasade og interiør

Materialistiske ting

Har mye penger

Hvorfor plager dette så mange?

Er ikke noe nytt at man ikke publiserer annet enn den flotte fasaden på bloggen. Betyr ikke at hun lever på en rosa sky fordet.

Håper hun fikk en flott fødsel.

Anonymous poster hash: ed07d...12d

Skrevet

http://fotballfrue.no/2013/11/26/velkommen-til-verden-lille-nelia/

Anonymous poster hash: a3e1f...0e9

Skrevet

Ehh, jo det har hun :D

http://fotballfrue.no/2013/11/26/velkommen-til-verden-lille-nelia/

Skrevet

Nelia ja, var det vi gjetta ;)

Anonymous poster hash: 5efca...1d3
Skrevet

Tråden er moderert i henhold til reglen om krenkende utsagn.

Det er fint hvis dere tenker over at dere diskuterer en nybakt mor, og at dere unngår uttalelser som er krenkende eller basert på rykter.

Kira

Brukermoderator

Gjest Julia1984
Skrevet

Er det virkelig voksne mennesker som kan lire av seg såå mye stygge ting? Virkelig?

Her har en offentlig person født et velskapt barn og fy så mye stygt dere skriver! Hvorfor?

Skal vedde på at de fleste er misunnelig over at hun har holdt seg så sprek gjennom svangerskapet og helt sikkert kommer seg fort igjen, både med trening og kosthold.

Til opplysning, alle mine barn var også nærmere 2500 når de ble født enda jeg hverken er spesielt liten eller spiste sunt da jeg var gravid

Skrevet

Du aner ikke hvor tynt jeg driter i akkurat det.

Ikke nok til å la være å gå inn på tråder om henne å kommentere, tydeligvis...

Anonymous poster hash: f75e8...28f

Skrevet

Nydelig lita jente :)

Gleder meg til å følge med på bloggen fremover!

Skrevet

Gratulerer til den lille familien og god bedring til alle dere som ikke greier å oppføre dere som voksne.

Skrevet

Kvinnfolk altså.. Eller anonyme kvinnfolk rettere sagt.  Jeg klarer ikke for mitt lille liv å skjønne hva hun har gjort for å irritere noen av dere såpass mye.  Og jeg synes det er trist å tenke på hvor vanskelig det er for dere å glede dere på andres vegne.  
Lille jenta var jo helt nydelig (som sikkert kommer som en skuffelse for mange av dere) og  jeg unner dem alle tre det beste, som jeg ville en hvilken som helst annen nybakt familie.

Synes virkelig noen av dere må vokse opp litt, vi går ikke på ungdomsskolen lenger, trodde jeg i hvert fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...