Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Når folk skriver om klær de har kjøpt forteller så godt som alle at de er kjøpt på salg og gjerne var satt ned til halv pris eller enda mindre. Er det ingen som tør innrømme at de kjøper klær til fullpris? Det er jo det de fleste faktisk gjør. Anonymous poster hash: dc081...d09
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Nei, det er ikke flaut. Bare jævlig irriterende når det kommer på salg uka etter! I forrige uke kjøpte jeg meg en Ulvang ullgenser til 799,- og denne uken er den på salg til 499,- på gmax(?)!
Mamma4livet Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Huff, nå følte jeg meg litt truffet faktisk. Jeg er nok slik at jeg kan finne på å si at jeg har kjøpt ting på salg selv om jeg faktisk ikke har gjort det. Jeg tror det handler om at stadige kleskjøp ofte ikke er ansett for en nødvendighet og at man får dårlig samvittighet for å bruke penger på seg selv. Dersom man har økonomi til det(i mitt tilfelle så har jeg jo det, kjøper aldri noe på kreditt) så skal jeg prøve å slutte å "forsvare mine innkjøp".
Mamma4livet Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg var fristet til å avslutte innlegget mitt med å presisere at jeg faktisk kjøpte ting på salg også, men så fant jeg ut at også det var en unnskyldning og det skulle jeg jo slutte med.... Hihi
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Synes ikke det er flaut å betale fullpris for klær, men om jeg først skal fortelle om innkjøpene mine er det jo gjerne en grunn til det. F.eks at det var et godt kjøp pga salg
*Miss Marple* Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det er rart med det, men ifølge mange her inne skal en god mamma nærmest gå kledd i sekk og aske mens avkommet selvsagt ikke kan nøye seg med mindre en årets Reimadress Neida, det var satt på spissen, men jeg har også lagt merke til at om man skryter over et klesplagg til noen, så svarer nærmest 100 % at "huff, nei denne gamle jakken her? Den kjøpte jeg til halv pris av rød pris i fjor" Jeg har øvd meg på å takke for komplimenter når det gjelder klær uten å forsvare innkjøpet. Når det er sagt, blir jeg litt misunnelig på alle de som handler på salg. Jeg finner aldri ordentlige klær så mye nedsatt jeg
Mrs. Grey Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Flaut ?? har jeg aldri tenkt på. Jeg blir veldig glad når jeg finner klær på halv pris, men kjøper som regel alt til full pris, for jeg er sjeldent i butikker og får med meg de gode kjøpene.
sug lut Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Nei, men veldig lite nødvendig eller tilfredsstillende.
rasekatten Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøper det jeg skal ha pluss litt ekstra uansett om det er salg eller ikke... Men sier nok at ting har vært på salg selvom det kanskje ikke var det. Men det er fordi jeg kjøper alt for mye klær til ungen.
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Kjøper så og si aldri noe til full pris, så det vet jeg sannelig ikke. Men tipper jeg hadde vært rimelig flau om jeg la 8000 i en jakke.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Ikke flaut på annen måte enn at jeg da garantert finner de på salg dager etterpå...Derfor har jeg lært og smøre meg med tålmod, og vente litt med og kjøpe det jeg vil/må ha...... Anonymous poster hash: 71ac6...61f
Gjest meg&mini Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Nei. Hvorfor skulle det vært flaut?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Hvor finner dere klær til fullpris? Jeg får reklame i postkassa, meldinger på telefon om salg både her og der, prosenter om jeg bruker mastercard eller lignende, og alle klær i alle butikker jeg er i har røde salgslapper, hele vegger med 50% rabatt, konstant. Det er mulig jeg har blitt blind på fullprisøyet mitt, men jeg finner ikke klær til full pris lenger. Anonymous poster hash: 3af9d...5d2
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøper det jeg og barna trenger, ofte blir det på tilbud for det er jo tilbud hele tiden føler jeg. Får mail, sms, reklame i posten med tilbud osv så jeg hvis jeg vet at jeg eller ungene trenger noe så ser jeg jo først om det et tilbud eller salg noen steder, men det er jo for å spare penger, ikke fordi det flaut å handle klær til ordinær priS
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Det bugner jo over av salg på barneklær! Er ikke akkurat vanskelig å finne... Jeg har alltid (uten unntak!) kjøpt vinterdress ol til ungene på salg. Har en kiste som er full av utstyr som passer poden om 1-2 år som er kjøpt på 50%. Vanlige gensere, bukser ol bryr jeg meg ikke om er fullpris. Handler på billigbutikker og det koster jo så lite uansett. Anonymous poster hash: a7ea2...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå