Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #26 Skrevet 26. november 2013 Det lurer vi også på - både han og jeg! Han som gjorde det slutt. Virker som om det var et øyeblikk av panikk. Han har hatt en del dårlige erfaringer tidligere, og det virker som om han fikk panikk for å bli enda mer involvert. Så plutselig var det slutt. Nå har han hatt et par måneder å tenke seg om på, og det er mulig at vi prøver på igjen. Han er en utrolig god mann på alle måter - bortsett fra denne panikken som han plutselig fikk. Jeg ser ting an, nå er det jeg som er redd for å bli såret igjen... Men elsker ham gjør jeg. Anonymous poster hash: a61df...dd8
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. november 2013 #27 Skrevet 26. november 2013 Fordi, siste halvannet året var vi vel egentlig bare sammen av "gammel vane". Jeg hadde lyst til å bryte ut tidligere, men turte ikke. Trodde ikke jeg ville klare meg så bra aleine... Han hadde et psykisk overtak på meg og dytta meg langt ned psykisk. Jeg blei og var veldig underdanig sammen med han. Han kjefta for det minste, og mente at ikke noe av det jeg gjorde var bra nok. Alle mine venner var det noe galt med etc...
DramaMama Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 Eks 1: Selvskader, depressiv, egoistisk, avhengig av dataspill. Det siste halvåret var vi kun sammen fordi han truet med å ta livet sitt hvis det ble slutt. Eks 2: Han slet med å vise følelser, og vi var veldig forskjellige. Han var nærmest aseksuell, og lite fysisk kontakt gjorde meg nesten gal. I tillegg var han i likhet med den første mest opptatt av seg selv. Min nåværende er helt perfekt, jeg er evig takknemlig for at jeg har funnet drømmemannen! <3
Gjest Skrevet 26. november 2013 #29 Skrevet 26. november 2013 Fordi han puttet den lille snegla si i ei "svær låvedør". Og attpåtil kalte meg for feit da jeg veide 65 kg, mens hu veide minst 110 kg Hihi.... og vi ler av det i dag begge to altså. No hard feelings på det området
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #30 Skrevet 26. november 2013 kjæreste nr 1: utrokjæreste nr2: psykisk voldelig, ekstremt sjalu,fikk ikke vere med familie eller venner.Kjæreste nr: 3. jeg valgte og ikke ta opp kampen om å få han vekk, han var bare en venn men ville ikke flytte ut etter og vert hos meg noen dager. han var rusmissbruker og manipulerendekjæreste nr 4: han var voldelig, fysisk og psykisk, manupulerende, ekstremt sjalu, han prøvde og få meg til og ruse meg, var selv ruset hele tiden. jeg dro når jeg ikke lengre kunne skjule at jeg var tapte 25 kg på tre mndr pga av misstrivsel og var gul og blå i ansiktet, ville fortsette og vere mamma. nå er jeg heldigvis singel Anonymous poster hash: 6ab54...db0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #31 Skrevet 26. november 2013 Ex 1: Psykopatiske tendenser og rusmisbruk. Ex 2: Flott mann som jeg er venner med i dag, men vi slet i forholdet den siste tiden. Vi ble gravide en gang da vi hadde reboundsex etter bruddet, han ville da gifte seg og stifte familie med meg, men jeg ønsket ikke det. Ex 3: Ustabilt av/ på- forhold i flere år. Vi er venner i dag. Ex 4: Graviditeten ødela noe som kanskje kunne blitt bra, men jeg angrer ikke på at jeg valgte å beholde. Anonymous poster hash: cf11f...0de
Mandala Skrevet 26. november 2013 #32 Skrevet 26. november 2013 Fordi vi er totalt ulike og burde aldri vært sammen i det hele tatt. Ulike sosiale behov, ulik musikksmak, klesstil, matvaner og matinteresser. Han er dessuten en veldig negativ person. Alt er et ork, men hvis vi var på hytta og slappet av så var det bare såå kjedelig. Umulig gjøre tilfreds rett og slett. Jeg er mye mer positiv og glad nå.
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 26. november 2013 #33 Skrevet 26. november 2013 Ex 1 : Vi var venner som hadde sex (GOD sex) var ikke noen kjæreste følelser der igjen. Og jeg forelsket meg i en annen. Ex 2 : lurer jeg også på... han dumpet meg.... for så å si at han elsket meg i en diskusjon i etter kant, (han klarte ikke å si at han elsket meg i de 8 mnd. vi var sammen. Nå er jeg sammen med Verdens mest fantastiske mann! og gleder meg til at vi skal bli foreldre nå tre år etter at vi møttes og at vi skal dele resten av livet sammen
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #34 Skrevet 26. november 2013 nr1: Kjempe kar, men jeg var for ung og måtte leve livet mer følte jeg. nr2: Bare festing og tull. Skulle krangle om så og si alt. nr3: Venn fra ungdomstiden, og etter en stund fant jeg ut at vi enda kanskje bare var venner. nr4: Kjempe kar, helt til vi ble ilag. Da fikk han psykopat tendenser. Det og i tillegg var han en lat sofagris. Vi hadde absolutt ingenting tilfelles. Anonymous poster hash: 8e46f...9c9
MammantilNurket Skrevet 26. november 2013 #35 Skrevet 26. november 2013 (endret) Vi var svært forskjellige da vi traff hverandre og forskjellene ble ikke mindre med årene. Vi vokste grundig fra hverandre og jeg er veldig glad for at vi avsluttet ekteskapet da vi gjorde Kan vel kalle det "å gi seg mens leken var god"? Han var også lite sosial - ville bare være hjemme. Kunne heller ikke kle seg, men var en racer på kjøkkenet Endret 26. november 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #36 Skrevet 26. november 2013 Gjorde aldri noe med ungene, og han ønsket egentlig å leve livet og late som om han ikke hadde barn. Det passet visst ikke inn i livet hans.. I tillegg brydde han seg ikke om annet enn pc, mobil og andre elektroniske duppeditter, og satt med nesa nedi de uansett hvor vi var. Han hjalp aldri til med noe hjemme. Og så hadde han et temperament uten like. Jeg prøvde å holde ut i det lengste for barna sin skyld, men til slutt dro vi - for barna sin skyld! Anonymous poster hash: 8e029...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå