Gå til innhold

Fine morgenen- måtte dagen fortsette som den startet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gårsdagen var tung tung, i dag gikk morgenen på skinner. Alle ut, leverte i bhg og gikk tur i grålysningen. Bare jeg og svarttrosten og skogen. Og duskregn og vind. Takk for gummistøvlene, og takk for den gode idéen jeg fikk da jeg sydde mormors ulvepelskant(pre ww2) på regnjakken. Nå er det kaffe og samle tanker og begynne i den ene enden av alt. Mange timer til jobb og dagen er stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott start på dagen.

Dagen har ikke startet helt her enda, hodet vil men kroppen vil ikke.

Skrevet

Finfint!

Her våknet heldigvis lillemor feberfri etter en snittemperatur på 39-40 grader i går, så vi får si oss fornøyd vi også ;)

Skrevet

Her går dagen også foreløpig på skinner. Blide barn, blid far, blide kolleger og jeg er ikke sur i dag jeg heller så dette kan bli en fin dag.

Uansett bedre enn i går da alle brukte skuldrene som ørepynt og pustet sånn ca fra kravebeinet og opp.

Skrevet

Forsov meg med 1,5 time, så starten var så som så. Resten av dagen har heldigvis vært bedre :)

Måtte bare koordinere med mannen så vi kom hjem likt siden "noen" løp fra nøklene sine i forsovelsesørska. 

Jogga en del av reiseveien far jobb i dag, 1 min kjappere enn tidligere :D 

Skrevet

Fin start på dagen for meg, vekket klokka sju av en bustete solstråle som hoppet i sengen og sa "mamma, mamma, jeg må tisse!" Ikke noe som det magiske t-ordet for å få fart på skrotten ;) 

Fortsatte med en koselig frokost og for en gangs skyld frokostbarnetv, og levering i bhg av gubben og meg til klokka halv ti. Herlig. Shopping i byen, de fleste julegaver ute av verden, og mye generell juleshopping unnagjort. Herlig. God lunsj med gubben, kjøring hjem, og så henting i bhg i god tid før middag. 

Ah. Sliten nå, men god dag. Elsker å få unna julemaset før julemaset begynner! Middager for resten av uka er planlagt og innkjøpt, nå er det bare utførelsen som står igjen ;) 

Skrevet

Jah, her har mannen vaska ned stua og begynt å pynte til advent- mens jeg har gått tur med bikkja og lekt med ungene. Perfekt arbeidsfordeling! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...