Gå til innhold

Fortell meg en morsom skrivefeil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste hytteboka på hytta til søsteren min. Der hadde ei skrevet at hun hadde kost seg masse og spist masse snopp (snop) hehe..

Anonymous poster hash: b3e4f...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I rapportutskrift fra jobb:

"Pasienten har spist et helt vaffeljern". Skulle jo stå vaffelhjerte :)

Anonymous poster hash: b2350...86c

Skrevet

Syntes ordelingsfeil kan være morsomme blant annet : ananas ringer og ananas biter er to slagere.

Skrevet (endret)

Hva med legejournalen hvor det stod at det ikke var spor av kandidaten i pasientens vagina? 

Her er mange :)

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/article320976.ece

http://www.humor1.net/morsomme-lister/gullkorn-fra-pasientjournaler/

http://sykepleie.net/humor/gullkorn-fra-pasientjournalen-2/

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Hjernemangel i stede for jernmangel i en epikrise. 

Anonymous poster hash: 48593...b77
Skrevet (endret)

Vi har pissa i fryseren...

Ellers har vi den gamle DIBklassikeren: Sametruse. ( dametruse) :)

Endret av 1729
Skrevet

Skrev forresten selv skikkelig feil på jobb.. I stedet for innsigelse skrev jeg innsugelse.... Og lagret så klart....

Skrev sms til eksmannen en gang også.. Skulle spørre om jeg skulle kjøpe med mcdonalds på vei hjem og skrev "har lyst til å kjøre ned mcdonalds på vei hjem. Ok?"

Skrevet

Jeg skulle skrive navnet på min svoger - telefonen foreslo "sknur" (rimelig sikker på at dette ikke er et ord).

Skrevet

Haha! "Pasientens største problem er impotens, så han søkes til Jeløy Kurbad for opptrening." ;D

Anonymous poster hash: 82d2f...e10
Skrevet

Leste hytteboka på hytta til søsteren min. Der hadde ei skrevet at hun hadde kost seg masse og spist masse snopp (snop) hehe..

Den var vel sikkert akkurat snopp hun hadde kost seg med ;)

Anonymous poster hash: 82d2f...e10

Skrevet

Jeg har tre autocorrectfeil til nær familie som var ganske pinlige:

- Jeg skulle skrive gratulerer med morsdagen til svigermor, og autocorrect endret det til "gratulerer med mordbrann"...

- Jeg skulle skrive at vi satte stor pris på det til pappa, og autocorrect endret det til "stor penis"...

- Jeg skulle spørre min bror om de solgte sukkerfrie redbull i butikken der han bor, og autocorrect endret det til "sukkerfrie testikler"...

Jeg trenger vel ikke å si at jeg leser nøye gjennom sms'er heretter? ;)

Anonymous poster hash: f77a8...b2e
Skrevet

Hadde vært hos ei veninne, og glemt trodde jeg hadde glemt igjen mascaraen min. Sendte mye meldinger frem og tilbake, og tilslutt fant jeg den i veska. Sendte melding, og autocorrekten endret den til "du trenger ikke å lete mer, jeg hadde gjemt lipglossen i musa" :o 

Anonymous poster hash: 3a782...b73
Skrevet

Vel, mer autocorrect. Skulle be samboer kjøpe et blad til jenta når hun var syk. Han spurte hvilket og jeg hadde sendt Tom og merra (??), skulle være jerry såklart ;) 

Skrevet

Jeg har tre autocorrectfeil til nær familie som var ganske pinlige:

- Jeg skulle skrive gratulerer med morsdagen til svigermor, og autocorrect endret det til "gratulerer med mordbrann"...

- Jeg skulle skrive at vi satte stor pris på det til pappa, og autocorrect endret det til "stor penis"...

- Jeg skulle spørre min bror om de solgte sukkerfrie redbull i butikken der han bor, og autocorrect endret det til "sukkerfrie testikler"...

Jeg trenger vel ikke å si at jeg leser nøye gjennom sms'er heretter? ;)

Glemte da jeg skulle be samboeren min kjøpe med to håndsåper i butikken og autocorrect endret det til "to håndvåpen"... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...