Gå til innhold

Er så flau!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over et bilde av en kjekk mann i nabolaget på facebook, når jeg gikk inn på profilen, kom jeg borti send venneforespørsel. Jeg slettet den med en gang, kan han se det alikevel? Dette er jo ikke en person jeg kjenner i det hele tatt. Men, jeg ser vedkommende jevnlig.

Anonymous poster hash: aab8b...cc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noe skikkelig svar, utover å si at jeg virkelig håper det ikke synes:-D Har gjort det selv. Jeg har imidlertid også klart å komme borti venneforespørselknapp via mobil og ikke klart å få det ugjort:-/

Er rimelig pinlig når dette er en sabla kjekk treningsinstruktør jeg har gått på time hos lenge så jeg vet at han vet hvem jeg er.

Men aldri snakket med han. Veit ikke om jeg tør gå denne uken.

Anonymous poster hash: d11bc...ccd

Skrevet

Nei. Han får opp varsel om at han har fått en venneforespørsel, men når han trykker på den er det ingen der og han kan ikke se noe som helst. :)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Hvis han får info fra fb på mail, så får han den der.

Jeg har selv fått mail om en venneforespørsel, når jeg klikket godta på den så fikk jeg beskjed om at den var trukket tilbake

Gjest meg mamma?
Skrevet

Hvis han får info fra fb på mail, så får han den der.

Jeg har selv fått mail om en venneforespørsel, når jeg klikket godta på den så fikk jeg beskjed om at den var trukket tilbake

Jeg så hvem den var fra

Skrevet

Nei. Han får opp varsel om at han har fått en venneforespørsel, men når han trykker på den er det ingen der og han kan ikke se noe som helst. :)

Men han får jo opp varsel om hvem som har sendt venneforespørsel. Det gjorde jeg i mailen min.

Anonymous poster hash: bda77...5be

Skrevet

Men han får jo opp varsel om hvem som har sendt venneforespørsel. Det gjorde jeg i mailen min.

Anonymous poster hash: bda77...5be

Ja det stemmer nok. Jeg gjør ikke det siden jeg ikke har mailvarsling på noe. Svarte mtp hvordan jeg selv opplevde det. Fikk da melding fra noen i en gruppe om at de hadde sendt forespørsel med uhell. :)

Skrevet

Ja ja, får satse på at han ikke får varsler på mail...

Anonymous poster hash: aab8b...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...