Gå til innhold

Ser dere på papiret etter dere har gjort nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg begynte å diskutere dette (haha, ikke spør hvordan vi kom fram til temaet) i går. Aner ikke hvor ellers jeg kan spørre om dette :D Han mener man ikke trenger å se på papiret etter man har gjort nr 2, men at man tørker til man "kjenner" det er rent... Jeg derimot har alltid tenkt at man ser på papiret for å avgjøre om det er rent, men det syntes han var ekkelt....

Hva gjør du?? Evt, hva gjør mannen din? ;)

Anonymous poster hash: e71b5...fef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ!!!

Anonymous poster hash: 1cf6f...46c
Skrevet

Hva mener du? 

Anonymous poster hash: 83838...636
Skrevet

Her ser vi alle sammen. Er jo det jeg lærer ungene og

Anonymous poster hash: 32846...681

Skrevet

Man tar ikke på seg undertøyet før man er sikker på at det er rent. Ergo man titter på papiret.

Skrevet

Haha. Jeg ser, både for å konstatere at det er rent, men også for å kunne vite om det er drastiske endringer på gang. Med bakgrunn i helsesektoren synes jeg heller ikke det er unaturlig eller ekkelt.

Men for all del, jeg skjønner at andre ikke klarer tanken :P

Skrevet

Ser etter så eg veit når papiret er reint.

Skrevet

Man "kjenner" jo ikke når man er ren?! Jeg ser:)

Anonymous poster hash: 7207c...d42
Skrevet

Trodde alle så på papiret! Ekkelt og ikke gjøre det synes jeg.

Anonymous poster hash: 673eb...fa1
Skrevet

Man må da se for å avgjøre at man er rein!? Man kan syns det er så ekkelt man bare vil, men bremsespor i trusa er eklere :P

Anonymous poster hash: f7baf...474
Skrevet

Ja, selvfølgelig!! Hvordan ellers skal man vite om man har fått med seg alt??

Vasker du undertøyet til mannen din? Har han ofte bremsespor?

Skrevet

Jeg ser.

Anonymous poster hash: a7bc2...7b1

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Phu.. Jeg har tenkt en del på at jeg må være ekkel/rar, som sjekker papiret ;) da slipper jeg å tro det noe mer ;)

Skrevet

Må sjekke. At det er rent, at det ikke er blod på papiret eller annet. "Kjenner" jo ikke når man er ren heller ??

Anonymous poster hash: 7e925...82a
Skrevet

Jeg bruker ikke papir. Jeg bruker våtservietter. Og seffern ser jeg! Ellers ville det bare føles ekkelt og urent når jeg tok på meg trusa igjen.

Anonymous poster hash: a769f...12e
Skrevet

Jeg ser, vil ikke kle på meg uten å vite sikkert at det er rent...mannen vet jeg ikke hva gjør :P

Skrevet

Haha jeg ler meg i hel!

Koselig tema :)

Dem som sier at de ikke ser, de lyger. Enten d eller så foretrekker de bremsespor i trusa !;)

Anonymous poster hash: 25409...ebf

Skrevet

Jeg ser ! Må vite at det er rent. Skulle jeg bare "kjent" at det var rent, ville jeg følt meg ren før det faktisk var rent. Vet ikke hva mannen gjør, men håper for all del at han tar en titt på papiret, han også... 

Anonymous poster hash: 77c07...a32
Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg har fått en trang til å spørre gubben om hva han gjør. Tenk på mannfolkenes hårete rumpesprekker da, og hvordan det blir baki der om de bare gjetter seg frem til når det er rent :o

Skrevet

Seriøst, kjenner dere ikke om dere er "rene" eller ikke?

Anonymous poster hash: a721c...aa0

Skrevet

Jeg bruker ikke papir. Jeg bruker våtservietter. Og seffern ser jeg! Ellers ville det bare føles ekkelt og urent når jeg tok på meg trusa igjen.

Våtservietter? Kaster du de i søpla etterpå?

Anonymous poster hash: 014a8...dde

Skrevet

Jeg har en "regel" med meg selv at jeg alltid skal ha minst 3 tørk etter nr 2. Da titter jeg altså på papiret på 3 tørket, og vurderer da om det trengs flere tørk! Herregud så mye rart man føler for å svare på her inne da jeg tenker meg om... 

Skrevet

Våtservietter? Kaster du de i søpla etterpå?

Anonymous poster hash: 014a8...dde

Nei, i do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...